Naar aanleiding van lentesessie van lange zeker. En terecht, fransje deed iets te tof toenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:22 schreef ShinobizWinter het volgende:
Zopmersessie 4 - U-Niq
http://www.101.tv/page/10(...)05fefc88fa3ed7141d29
Met steek naar Lange Frans:
ik ben alles wat je wil je praat een beetje veel,
aan me barz im just keepin it real
niet met me vechten ook niet eens testen
fransie je werkt jezelf nu in de nesten
je danst met de sterren maar ik ben geen vallende
me naam uit je bek, want als ik je zie klap ik je Aye als ik je zie klap ik je
ik meen wat ik zeg ik ben een ekte mannetje!

quote:
Ik ben ook geen Kempi-fan, maar waarom zo doen. Hij is goed in wat ie doet ook al vind ik er geen klap aan..quote:

Iemand die tracks als coke moet gepusht worden kan ik nooit meer serieus nemen. Op zich vind ik Kempi ook niet verschrikkelijk slecht, maar ik erger me wel dood aan dat gelul van hem. Dat heb ik bij Hef totaal niet, hij brengt het real (kutterm, ik weet)quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:43 schreef Henkmanz het volgende:
Ach, dat is onzin. Hef en zijn clickie doen ook alleen maar stoer. Dat is exact hetzelfde verhaal als Kempi.

Hoezo kan je dat niet serieus nemen? Kempi heeft gewoon tijd gedaan. Hoe real wil je het hebben?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:48 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Iemand die tracks als coke moet gepusht worden kan ik nooit meer serieus nemen. Op zich vind ik Kempi ook niet verschrikkelijk slecht, maar ik erger me wel dood aan dat gelul van hem. Dat heb ik bij Hef totaal niet, hij brengt het real (kutterm, ik weet)

Inderdaad, door met een valse OV-kaart te proberen te reizen en toen dat niet lukte niet de conducteur met een pistool te bedreigen, hoe hardcore.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat niet serieus nemen? Kempi heeft gewoon tijd gedaan. Hoe real wil je het hebben?

Welke 2? Ik vraag overigens ook tot nu toe....quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:30 schreef Remake het volgende:
Als het jaar om is kan ik pas zeggen what the best album is,
moeten nog 2 albums komen, en eentje daarvan gaat zo damn hard worden, niet normaal.

Alleen omdat dit in de media wordt gebracht vind je het nep? Als het alleen in zijn tracks te horen zou zijn, zou je het dan wel tof vinden? Hef rapt toch ook over drugs en handelen etc., telkens over dezelfde dingen. Niet echt creatief lijkt mij dat. Als dat in het nieuws zou komen dat Hef is opgepakt, zou je hem dan ook nep vinden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:33 schreef Roscovitch het volgende:
Inderdaad, door met een valse OV-kaart te proberen te reizen en toen dat niet lukte niet de conducteur met een pistool te bedreigen, hoe hardcore.![]()

Wat moet je hebben? Want ik moet slangen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:14 schreef Roscovitch het volgende:
Ik zou Hef nep vinden als stoer doet over coke, dit dat,
Bovendien zou Hef áls ie al die dingen al had gedaan er nog steeds fatsoenlijk omheen praten (eigenlijk wat ik bedoelde met punt 1 dus) hij heeft de swagger (alweer een kutterm) waarmee ie alles kan maken bij mij, terwijl ik Kempi echt op zn bek zou willen rossen als ik alleen al 1 zin van hem hoor.

ga je vanzelf zien man,quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:38 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
@ Remake, welke 2 albums bedoel je dan?

Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:51 schreef Remake het volgende:
[..]
ga je vanzelf zien man,
ze gaan in ieder geval van grote namen komen en voor de album releases geen teasers en andere bullshit.
Gewoon uit het niets BAM, haaaarde shit. Rotterdam.

U-niq en Duvel dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:51 schreef Remake het volgende:
[..]
ga je vanzelf zien man,
ze gaan in ieder geval van grote namen komen en voor de album releases geen teasers en andere bullshit.
Gewoon uit het niets BAM, haaaarde shit. Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |