Ik zal em vandaag of morgen even vragen wat ie gedaan heeft en em anders dwingen meteen contact op te nemenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja uhm, ik moet eerst dan even weten wat die gast van LR heeft gedaan.. want ga mijn huisbaas niet bestoken met telefoontjes
Ik moet ook zo weer richting ru. Ik hoop dat het droog blijft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:58 schreef SLP_ het volgende:
bah en ik ben weer op school
helemaal beregend natuurlijk
quote:
Balen, en sterktequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef CyCly het volgende:
[..]
Ik moet ook zo weer richting ru. Ik hoop dat het droog blijft.![]()
Ben er ook helemaal klaar mee... ik moet ook nog leren voor 2 tentamens...
Ik hoop dat het concentreren goed gaat. Mijn relatie van een jaar is gisteren op de klippen gelopen maargoed wellicht dat het "interessante" studieboek afleiding biedt
Oei, lekker met deze drukke tijdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zal em vandaag of morgen even vragen wat ie gedaan heeft en em anders dwingen meteen contact op te nemenMaar ik vermoed dat ie dat al wel doet.
Ik heb een ontsteking in m'n pols en duim
Eerst zat ik 9 maanden in mijn appartement in de stad... toen verhuist voor 8 dagen om de hoek bij toffe mensen en nu even voor 12 dagen (vlieg de 29ste terug) naar een huis van een collega die 3 lege kamers heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar zit je nu ergens dan? nog niet in NL toch?
Volkel in de wolken van 't weekendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
zo dan, dikke straaljageractiviteit ineens hierboven
ik ga dr heenquote:
Ja. Sowieso is dinsdag de vaste trainingsdag daarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ga dr heenzouden ze daarvoor aan t oefenen zijn nu dan ?
Daar hoop ik nu dus ook op! Dat is straks maar super cijfers haal... zou een hoop goed makenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das niet zo best LR
En CyCly aai.gifsucces ermee
been there done that, en voor het tentamen er na had ik het hoogste cijfer ooit
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:53 schreef Sander het volgende:
Ja wat ik daar nou van moet vinden. Dan val je in slaap tijdens het zetten van de tattoo?
Geen idee of dat een leuke film is. Mij leek ie wel droog uit de voorstukjes, maar of het ook echt wat is? Laat het maar even weten wat je er van vond. Hij scoort wel goed op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1119646/quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef CyCly het volgende:
Haa leute,
Weer terug van weg geweest. Van uni, maar meteen doorgegaan naar werk. Kom ik daar aan ligt de server eruit. Kunnen we bijna helemaal niks meer, behalve cv's nabellen (Ik werk parttime nog in een uitzendbureau)
[..]
Daar hoop ik nu dus ook op! Dat is straks maar super cijfers haal... zou een hoop goed maken![]()
Ik hou mezelf bezig. Hele week alweer volgeboekt. We beginnen met een bios vanaaf.
Iemand enig idee of "The Hang Over" een leuke is?
hmm 8,4 is lang niet slecht neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee of dat een leuke film is. Mij leek ie wel droog uit de voorstukjes, maar of het ook echt wat is? Laat het maar even weten wat je er van vond. Hij scoort wel goed op IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1119646/
Ben jij trouwens nieuw hier?quote:
gheghe, enigzins...quote:
O, ik woon nu al zes jaar in Nijmegen, maar ik ben Brabantse import! Heb je al ergens voorgesteld trouwens? Bij mij hoef je alleen maar even onder dit berichtje te lezen wat voor mager vlees je in de kuip hebt!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:28 schreef CyCly het volgende:
[..]
gheghe, enigzins...
Geboren en getogen in Nijmegen, maar nog niet zo lang op FOK.
aah, je bedoelt zo'n verhaaltje wat telkens onder mijn post verschijnt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ik woon nu al zes jaar in Nijmegen, maar ik ben Brabantse import! Heb je al ergens voorgesteld trouwens? Bij mij hoef je alleen maar even onder dit berichtje te lezen wat voor mager vlees je in de kuip hebt!
Pas in december!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
het is alweer 2009 ondertussen, tijd voor nieuwe verkiezingen
Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef CyCly het volgende:
[..]
aah, je bedoelt zo'n verhaaltje wat telkens onder mijn post verschijnt?
Moet ik dat instellen bij profiel dan?
Ik heb geen idee hoe ik dat er ooit onder heb gekregen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:37 schreef CyCly het volgende:
[..]
aah, je bedoelt zo'n verhaaltje wat telkens onder mijn post verschijnt?
Moet ik dat instellen bij profiel dan?
Doe je bestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:39 schreef CyCly het volgende:
[..]
Poeh, ff bedenken wat ik erbij ga zetten.
Dikke bullshit, daarbij val je echt niet in slaap. Gewoon spijt gekregen en nu proberen de tattooboer de schuld te gevenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:53 schreef Sander het volgende:
Ja wat ik daar nou van moet vinden. Dan val je in slaap tijdens het zetten van de tattoo?
Heb er goede verhalen over gehoord, wil zelf ook absoluut nog gaan!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:08 schreef CyCly het volgende:
Iemand enig idee of "The Hang Over" een leuke is?
Zo'n film die staat op mijn lijstje: Moet ik nog een keertje verplicht kijken!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:50 schreef CyCly het volgende:
Zoo, even kijken of mijn ondertekst het doet.![]()
Citaat uit mijn favo film. Gone with the Wind.
Is inderdaad zo'n "gouwe ouwe" die je gezien moet hebben. Je moet er wel 3 uur voor gaan zitten. Maar ik moet aan het eind elke keer weer janken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo'n film die staat op mijn lijstje: Moet ik nog een keertje verplicht kijken!
Jij deed toch rechten he?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ovenfaal, ben druk aant leren maar had de oven alvast aangezet gaat de timer uitis ie weer afgekoelt
Zo dat is welke een flinke zit dan! Misschien toch meer eens downloaden huren!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:54 schreef CyCly het volgende:
[..]
Is inderdaad zo'n "gouwe ouwe" die je gezien moet hebben. Je moet er wel 3 uur voor gaan zitten. Maar ik moet aan het eind elke keer weer janken.
Hoezo... wil jij 'm hebben?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
yas ben je nog wel eens op je eigen kamer eigelijk?
Sinds de tentamenperiode eigenlijk niet meer neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
yas ben je nog wel eens op je eigen kamer eigelijk?
Oke, nouja dat hoor ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja uhm, ik moet eerst dan even weten wat die gast van LR heeft gedaan.. want ga mijn huisbaas niet bestoken met telefoontjes
laat dat aanvaardbare prijzen maar achterwegequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Oke, nouja dat hoor ik dan nog wel.![]()
Wat zijn overigens de beste kroegen in Nijmegen qua gezelligheid en aanvaardbare prijzen?
Zolang het geen kroegen zijn gevuld met br33z4h's, mooiboys en dergelijke, ben ik al snel tevreden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
laat dat aanvaardbare prijzen maar achterwege
hangt er vanaf waarvoor je naar de kroeg wilt natuurlijk
hoe oud ben je eigelijk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Zolang het geen kroegen zijn gevuld met br33z4h's, mooiboys en dergelijke, ben ik al snel tevreden.![]()
Ik ga het liefst toch naar goed gevulde kroegen waar je gezellig biertjes kunt drinken en ook nog wat kunt praten met elkaar.
Het was inderdaad een leuke film. Ik heb er om kunnen lachen.quote:
Dan ging ik toch even mijn geld terug vragen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef CyCly het volgende:
Leuk detail,
Zat ik in de bios, staat het scherm opeens op zwart....
Ik denk 'Wat gaan we nu krijgen, ik heb even een relaxed avondje nodig'
Bleek de film van rol geraakt te zijn... dus half uur moeten wachten.
Maar de film was het waard
Ja daar ben ik vaak genoeg geweest! Het ene zaaltje zit aan de achterkantquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef CyCly het volgende:
Achja, ze hadden het probleem gefixed en ik heb een leuke avond gehad.
Ik was in die bios in Wijchen.... Bekend mee?
Super leuk, met die lampjes en de bediening.
Gheghe! Idd ja! Dan baal je als het zo regent als vanmiddag en je moet nog naar de achterste zaal lopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar ben ik vaak genoeg geweest! Het ene zaaltje zit aan de achterkant![]()
Een ex kwam uit Balgoy vandaar!
Een foutje kan toch altijd gemaakt worden? Heb ik ook wel eens gehad, dat de film niet kon starten door technisch probleem. Als ze het binnen afzienbare tijd repareren zie ik het probleem niet, dan hoef je toch niet meteen je klauw op te houden...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ging ik toch even mijn geld terug vragen!
Cinema Romaquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef CyCly het volgende:
Had ik je al verteld dat de album top1000 op veronica is, nu, met Frank Boeijenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef SLP_ het volgende:
nou leuk dat ie leuk was![]()
en ik heb net twilight geziennooit gedacht dat ik die leuk zou vinden, maar het was zoo mooi
![]()
ik moest zelfs een paar traantjes wegpinken
[alhoewel dat niet veel zegt aangezien ik dat bij zowat elke film doe]
maar het was echt een vet lieve mooie film
Keertje of drie pas?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat de album top1000 op veronica is, nu, met Frank Boeijen.
Top 1000 lijstjes van Veronica....quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat de album top1000 op veronica is, nu, met Frank Boeijen.
Oh, maar dat was vast een andere lijstquote:
Weekje geleden ofzo de MTV Movie Awards gekeken... Elke award ging na die filmquote:
U2quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef Sander het volgende:
Top 1000 lijstjes. En op #1 staat Queen, of niet?
nou in de top 100 moet minstens staan:quote:
Hee verhuisdame, whatup?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef Californium het volgende:
jo
Ik ga het deze ochtend en morgenochtend nog proberen te redden, maar ik vrees het ergstequote:Op woensdag 17 juni 2009 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat 't met je bachelor scriptie Mikkie, komt ie op tijd af?
Wijchenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef CyCly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |