Zo'n film die staat op mijn lijstje: Moet ik nog een keertje verplicht kijken!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:50 schreef CyCly het volgende:
Zoo, even kijken of mijn ondertekst het doet.![]()
Citaat uit mijn favo film. Gone with the Wind.
Is inderdaad zo'n "gouwe ouwe" die je gezien moet hebben. Je moet er wel 3 uur voor gaan zitten. Maar ik moet aan het eind elke keer weer janken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo'n film die staat op mijn lijstje: Moet ik nog een keertje verplicht kijken!
Jij deed toch rechten he?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ovenfaal, ben druk aant leren maar had de oven alvast aangezet gaat de timer uitis ie weer afgekoelt
Zo dat is welke een flinke zit dan! Misschien toch meer eens downloaden huren!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:54 schreef CyCly het volgende:
[..]
Is inderdaad zo'n "gouwe ouwe" die je gezien moet hebben. Je moet er wel 3 uur voor gaan zitten. Maar ik moet aan het eind elke keer weer janken.
Hoezo... wil jij 'm hebben?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
yas ben je nog wel eens op je eigen kamer eigelijk?
Sinds de tentamenperiode eigenlijk niet meer neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
yas ben je nog wel eens op je eigen kamer eigelijk?
Oke, nouja dat hoor ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja uhm, ik moet eerst dan even weten wat die gast van LR heeft gedaan.. want ga mijn huisbaas niet bestoken met telefoontjes
laat dat aanvaardbare prijzen maar achterwegequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Oke, nouja dat hoor ik dan nog wel.![]()
Wat zijn overigens de beste kroegen in Nijmegen qua gezelligheid en aanvaardbare prijzen?
Zolang het geen kroegen zijn gevuld met br33z4h's, mooiboys en dergelijke, ben ik al snel tevreden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
laat dat aanvaardbare prijzen maar achterwege
hangt er vanaf waarvoor je naar de kroeg wilt natuurlijk
hoe oud ben je eigelijk?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Zolang het geen kroegen zijn gevuld met br33z4h's, mooiboys en dergelijke, ben ik al snel tevreden.![]()
Ik ga het liefst toch naar goed gevulde kroegen waar je gezellig biertjes kunt drinken en ook nog wat kunt praten met elkaar.
Het was inderdaad een leuke film. Ik heb er om kunnen lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |