Bier met mij associëren,... Dat klopt niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef JumpingJacky het volgende:
Neem een biertje, MaW
[ afbeelding ]
Och, ik ben aap genoeg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:23 schreef DonJames het volgende:
Trek het je niet aan MaW. Denk aan het bekende Japanse spreekwoord "Saru mo ki kara ochiru" zelfs apen vallen wel eens uit de boom
Over een eikel zal ik maar niks zeggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
en een eikel valt ook niet ver van de boom
rechts staat bij mij een dvdkast die ik in elkaar geknutseld hebquote:
Je staat in mijn achtertuin?quote:
Ben je weer in de crewquote:
owww zo rechts..... En ik maar kijken of je in mn DVDkast zat ofzo.. De hele nacht slecht geslapen!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Light het volgende:
[..]
![]()
[..]
Eerder specifiek niet voor sport
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Light het volgende:
[..]
![]()
[..]
Eerder specifiek niet voor sport
En ik heb voor de zekerheid nog prikkeldraad om mijn tuin gelegd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww zo rechts..... En ik maar kijken of je in mn DVDkast zat ofzo.. De hele nacht slecht geslapen!!
en Fok!-enquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
.....Eerst maar eens koffie drinken en roken.
En hoe ging het?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, over een uurtje maar eens een presentatie geven over mijn afstudeeropdracht. Voor een aantal collega's, morgen komt mijn begeleider langs voor een presentatie.
Maar wat te doen in dat uurtje... Wachten is vervelend. Ik heb altijd de neiging om nog even snel dingen aan te passen aan de presentatie, waardoor ik tijdens de presentatie in de war raak. Dat ga ik nu maar eens niet doen. Eerst maar eens koffie drinken en roken.
Herkenbaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, over een uurtje maar eens een presentatie geven over mijn afstudeeropdracht. Voor een aantal collega's, morgen komt mijn begeleider langs voor een presentatie.
Maar wat te doen in dat uurtje... Wachten is vervelend. Ik heb altijd de neiging om nog even snel dingen aan te passen aan de presentatie, waardoor ik tijdens de presentatie in de war raak. Dat ga ik nu maar eens niet doen. Eerst maar eens koffie drinken en roken.
Prima. Begeleider vond het goed gaan, had een paar kleine tips. Ik heb nooit zo'n moeite met presentaties. Het ontbreken van een monitor was wel even een onaangename verrassing (had graag presenter view van Powerpoint gebruikt), maar dan maar uit mijn hoofd en soms even omkijken naar het geprojecteerde.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Prima. Begeleider vond het goed gaan, had een paar kleine tips. Ik heb nooit zo'n moeite met presentaties. Het ontbreken van een monitor was wel even een onaangename verrassing (had graag presenter view van Powerpoint gebruikt), maar dan maar uit mijn hoofd en soms even omkijken naar het geprojecteerde.
Nu morgen nog 5 EC's in de ochtend en 30 in de middag en dan mag ik me B Ec, Bachelor of economics, noemen ofzo.quote:
Mijn bedrijfscoach heeft al gezegd dat hij mij op de presentatie van vandaag gaat beoordelen als het morgen niet goed genoeg gaat. Hij vindt dat ik moet slagen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:10 schreef sanger het volgende:
Hopen dat het morgen ook zo goed gaat
Of beter natuurlijk
Beetje hetzelfde als ik onze stagiaire beoordeeld hebquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mijn bedrijfscoach heeft al gezegd dat hij mij op de presentatie van vandaag gaat beoordelen als het morgen niet goed genoeg gaat. Hij vindt dat ik moet slagen.
EC's zijn studiepunten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nu morgen nog 5 EC's in de ochtend en 30 in de middag en dan mag ik me B Ec, Bachelor of economics, noemen ofzo.
Heel sportief vind ik dat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als ik onze stagiaire beoordeeld heb
Ja, European Credits, het huidige systeem (waarschijnlijk in verband met invoering van bachelor/mastersysteem). Tegenwoordig 60 per jaar, voorheen kon je 42 punten per jaar halen ofzo. Morgen dus in 1 dag ruim een half jaar aan punten proberen te halen.quote:
Ah, dat systeem ken ik niet. Misschien eens in verdiepen ivm vervolg van mijn avondstudiequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heel sportief vind ik dat.
Nou ja, hij is erg tevreden en dat vind ik het belangrijkste. Ik vind dat het voor mijn opleidingscoach ook een van de belangrijkste criteria moet zijn. Naast een degelijke theoretische onderbouwing van mijn keuzes, maar dat zat al goed, daar belde hij laatst over.
[..]
Ja, European Credits, het huidige systeem (waarschijnlijk in verband met invoering van bachelor/mastersysteem). Tegenwoordig 60 per jaar, voorheen kon je 42 punten per jaar halen ofzo. Morgen dus in 1 dag ruim een half jaar aan punten proberen te halen.
quote:donderdag 18 juni 2009
Boosheid om vliegenjacht Obama
WASHINGTON - De machtige hand van de machtigste man ter wereld, de Amerikaanse president Barack Obama, vermorzelde deze week live voor de televisiecamera's een lastige vlieg die ondanks alle beveiliging het Witte Huis was binnengedrongen.
Nadat hij de vlieg had gewaarschuwd op te donderen, greep de president in. Hij liet hem op zijn hand landen en sloeg trefzeker toe. De vlieg lag dood op de grond. Baracks commentaar: ,,Indrukwekkend, vind je niet? Ik heb dat rotbeest ('sucker') te pakken.''
Het voorval leverde de president kritiek op van dierenrechtenorganisatie PETA, die vindt dat Obama voortaan insecten in het Witte Huis vriendelijker tegemoet moet treden. De dierenbeschermers geven hem een Katcha Bug Humane Bug Catcher cadeau, waarmee een vlieg kan worden gevangen om hem buiten vrij te laten.
,,Zelfs voor de kleinste en minst sympathieke diersoorten moeten we medeleven tonen,'' liet Bruce Friedrich van PETA weten. Friedrich wees er op, dat Obama vaak in de Senaat vóór dierenrechten had gestemd en dat hij een uitgesproken tegenstander is van dierenkwelling.
,,Dat hij op televisie een vlieg plet, toont aan dat hij toch niet perfect is.'' Het Witte Huis gaf geen commentaar. In weblogs en op Twitter was de dode vlieg een geliefd onderwerp. ,,Miljarden andere mensen slaan wel eens een vlieg dood, zever nu niet over deze ene vlieg,'' vindt een internetter.
Ik zag het een paar dagen geleden, inderdaad. Toen dacht ik dat het een grap was, eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:55 schreef JumpingJacky het volgende:
Waar een mens zich al niet druk over kan maken.....
[..]
Super!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Drie cijfers gehaald vandaag, drie achten, 35 studiepunten.
Nerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Owja, jij werd afgelopen zondag om 0430 opgehaald door een taxi.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:15 schreef Fogel het volgende:
Ik ben een hele werkweek semi-afwezig geweest.
Nee, dan draai ik me graag nog een keer omquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef Fogel het volgende:
Juist ja. 0455 is het geworden, maar nog steeds niet echt een tijdstip waar je blij van wordt.
Ja, nou, als je doordeweeks niets doet, kun je in het weekend best werkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:28 schreef Nizno het volgende:
Weekend?
Wanneer??
Morgen en Zondag gewoon werken.
in t weekend doe ik ook nietsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:33 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, nou, als je doordeweeks niets doet, kun je in het weekend best werken
ja door de week werk ik namelijk 3 of 4 dagen.. en in t weekend 1 of 2...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:41 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, dan doe je betaald niets? Da's wel goed geregeld
Die tijd is geweest. begin ik niet meer aan.quote:
En dat konden ze vandaag niet meer regelen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja door de week werk ik namelijk 3 of 4 dagen.. en in t weekend 1 of 2...
Dus als ik door de week niets doe doe ik dat in het weekend ook niet.
Hoewel heb vandaag op t werk toch geregeld dat ik maandag een nieuw telefoontoestel krijg
Het gevoel dat je weinig doet, ken ik eigenlijk niet uit m'n telefoontijd. Wat voor mij rustig was, was voor anderen al druk. Wel dat je goed werk wilt leverenquote:Die tijd is geweest. begin ik niet meer aan.
Gewoon 'goed' zijn in je werk en het gevoel hebben dat je 'weinig' doet. Er een mooi MBO-diploma bij krijgt.
Vandaag een phd defence bijgewoond en had wederom het gevoel "is dat alles"...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:56 schreef Light het volgende:
Het gevoel dat je weinig doet, ken ik eigenlijk niet uit m'n telefoontijd. Wat voor mij rustig was, was voor anderen al druk. Wel dat je goed werk wilt leveren
En diploma's zijn overrated.
Uiteindelijk valt het allemaal wel meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag een phd defence bijgewoond en had wederom het gevoel "is dat alles"...
Ik heb wel wat zwemdiploma'squote:Toch kunnen diplomas geen kwaad.
5 studiepunten voor de eerste 8. 30 punten voor de anderen achten (scriptie en verdediging). Bij ons krijg je met een voldoende alle punten, met een onvoldoende niks, om het simpel te houden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:47 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Super!![]()
hoewel ik altijd dacht dat 3 x 8 24 was![]()
Dank voor de uitleg. Het mag inmiddels wel duidelijk zijn dat ik niet gestudeerd hebquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
5 studiepunten voor de eerste 8. 30 punten voor de anderen achten (scriptie en verdediging). Bij ons krijg je met een voldoende alle punten, met een onvoldoende niks, om het simpel te houden.
quote:
Netjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ik ben anders heul blij met mn diploma waar ik nog geen 14 week niets voor gedaan hebquote:
Het zijn ook meestal de mensen zonder diploma's die die stelling onderschrijvenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou ik ben anders heul blij met mn diploma waar ik nog geen 14 week niets voor gedaan heb
En nog uitbetaald gekregen ook voor die uren niets doen.
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:06 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Het zijn ook meestal de mensen zonder diploma's die die stelling onderschrijven
quote:
Ja, zoals mensen die gelijk denken aan lease als je het over een auto hebtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:03 schreef sanger het volgende:
[..]altijd weer mensen die ooit eens iets gehoord hebben en dat voor waar aan hebben genomen.
Je geeft hierboven al deels antwoordt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:04 schreef JumpingJacky het volgende:
Ach, zeker in deze tijden geef ik de voorkeur aan koop ipv van lease. Maar goed, we dwalen af
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:07 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, zoals mensen die gelijk denken aan lease als je het over een auto hebt![]()
![]()
Spijt als in? Dat je er 3-4 jaar aan vast hebt gezeten?quote:Heb ooit mijn eerste bedrijfsauto geleased (bij gebrek aan cash). Heb er altijd spijt van gehad.
Yep. Bij de start van mijn bedrijf een bedrijfswagen geleased en eigenlijk na 1 jaar al aan de kant gezet, omdat we veel sneller groeiden dan verwacht. De wagen werd te klein en we zaten er nog 2 jaar aan vast.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:10 schreef sanger het volgende:
Spijt als in? Dat je er 3-4 jaar aan vast hebt gezeten?
Bij ons is de transportbehoefte vrijwel altijd gelijk. Dat scheelt natuurlijk ook wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:17 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Yep. Bij de start van mijn bedrijf een bedrijfswagen geleased en eigenlijk na 1 jaar al aan de kant gezet, omdat we veel sneller groeiden dan verwacht. De wagen werd te klein en we zaten er nog 2 jaar aan vast.
Sindsdien koop ik de auto's. Houdt me flexibel als de transportbehoefte verandert. En die verandert nog wel eens.
Mede om die reden werken wij met bestickering op de auto'squote:Shortlease is een aardig alternatief totdat je met bedrijfskleuren op de auto wilt gaan werken.
Vaderdag he?quote:Op zondag 21 juni 2009 07:40 schreef Fogel het volgende:
Jaarlijks bezoek?
Je bent wel erg vroeg op voor een zondag...
Jij ookquote:
Mhhh, mijn vader maar eens bellen dan...quote:Op zondag 21 juni 2009 09:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Vaderdag he?![]()
* JumpingJacky moet altijd werken in het weekend, hoewel het vandaag nog meevalt
Uhm, inderdaad ook vrij vroeg ja. Een van de kinderen vond dat het om 0530 eigenlijk al tijd was om op te staan. Nou, mooi niet dus.quote:
Opstaan als het licht wordt, gaan slapen als het weer donker wordtquote:Op zondag 21 juni 2009 09:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, inderdaad ook vrij vroeg ja. Een van de kinderen vond dat het om 0530 eigenlijk al tijd was om op te staan. Nou, mooi niet dus.
En een verplichte winterslaap van half november tot half februari?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:07 schreef Fogel het volgende:
Dan kan ik pas in augustus ofzo een keer gaan slapen...
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:51 schreef Light het volgende:
[..]
En een verplichte winterslaap van half november tot half februari?
Dan ligt de SC in die tijd ook stil!quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:19 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork wist helemaal niet dat JJ in het leger zit!
Neeeeh, dat klopt niet. Die dame heeft een ketting met de naam "Playboy". En zo heet jij niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:43 schreef JumpingJacky het volgende:
Helaas voor jou, dat ben ik niet. Dit ben ik:
[ afbeelding ]
Als je in de winter helemaal geen zon wil zien, moet je minimaal 400km noordelijker gaan wonen dan waar ik woon.quote:
Ik denk, ik doe een ketting om met jouw bijnaam. Is het weeeer niet goed!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Neeeeh, dat klopt niet. Die dame heeft een ketting met de naam "Playboy". En zo heet jij niet.
Dit is een fake!
Dit klinkt ook niet geloofwaardig.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:21 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik denk, ik doe een ketting om met jouw bijnaam. Is het weeeer niet goed!![]()
Ok, ik geef toe, het is fake. Maar jouw eerste post ben ik ook niet, want ik ben blond.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dit klinkt ook niet geloofwaardig.
Voordat jij met mijn naam om de hals loopt, moet er heel wat gebeuren.
Neeh, nog niet overtuigd.
Teleurstelling 1. Al kan ik me ook wel vinden in blond.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:09 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe, het is fake. Maar jouw eerste post ben ik ook niet, want ik ben blond.
Teleurstelling 2. Al zie ik nog een klein lichtpuntje.quote:En ik vermoed niet dat ik ooit met jouw naam om mijn hals ga lopen, nee
Ja, laat ik weer eens een potje RA3 gaan spelen, goed idee.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef ManAtWork het volgende:
Ga me niet vertellen dat jij dit niet bent,...
[ afbeelding ]
RA3?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, laat ik weer eens een potje RA3 gaan spelen, goed idee.
Ik denk dat jij prima met deze teleurstellingen om kan gaanquote:Op zondag 21 juni 2009 18:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Teleurstelling 1. Al kan ik me ook wel vinden in blond.
[..]
Teleurstelling 2. Al zie ik nog een klein lichtpuntje.
Red Alert 3.quote:
Nee, helaas kan ik slecht met teleurstellingen overweg.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat jij prima met deze teleurstellingen om kan gaan
En terecht. De vraag is toch duidelijk beantwoord. Lijkt mij,...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:47 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik dacht dat dit net zoals het boekhoudtopic zou gaan, maar hij bloedt verrassend snel dood.
omzetbelasting
Yep,... duidelijk blond.quote:
Sja, in dat geval: Shit Happensquote:Op zondag 21 juni 2009 20:26 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, helaas kan ik slecht met teleurstellingen overweg.
Ik hoopte een beetje op een wijsneus die weer eens een compleet onzinverhaal verzint hierover.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En terecht. De vraag is toch duidelijk beantwoord. Lijkt mij,...
Nou ja, je hebt in ieder geval gezorgd voor een therapie geval.quote:
Haha, da's dus balen.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:30 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik hoopte een beetje op een wijsneus die weer eens een compleet onzinverhaal verzint hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |