quote:Op zondag 21 juni 2009 11:19 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork wist helemaal niet dat JJ in het leger zit!
Neeeeh, dat klopt niet. Die dame heeft een ketting met de naam "Playboy". En zo heet jij niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:43 schreef JumpingJacky het volgende:
Helaas voor jou, dat ben ik niet. Dit ben ik:
[ afbeelding ]
Als je in de winter helemaal geen zon wil zien, moet je minimaal 400km noordelijker gaan wonen dan waar ik woon.quote:
Ik denk, ik doe een ketting om met jouw bijnaam. Is het weeeer niet goed!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:28 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Neeeeh, dat klopt niet. Die dame heeft een ketting met de naam "Playboy". En zo heet jij niet.
Dit is een fake!
Dit klinkt ook niet geloofwaardig.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:21 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik denk, ik doe een ketting om met jouw bijnaam. Is het weeeer niet goed!![]()
Ok, ik geef toe, het is fake. Maar jouw eerste post ben ik ook niet, want ik ben blond.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dit klinkt ook niet geloofwaardig.
Voordat jij met mijn naam om de hals loopt, moet er heel wat gebeuren.
Neeh, nog niet overtuigd.
Teleurstelling 1. Al kan ik me ook wel vinden in blond.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:09 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe, het is fake. Maar jouw eerste post ben ik ook niet, want ik ben blond.
Teleurstelling 2. Al zie ik nog een klein lichtpuntje.quote:En ik vermoed niet dat ik ooit met jouw naam om mijn hals ga lopen, nee
Ja, laat ik weer eens een potje RA3 gaan spelen, goed idee.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef ManAtWork het volgende:
Ga me niet vertellen dat jij dit niet bent,...
[ afbeelding ]
RA3?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, laat ik weer eens een potje RA3 gaan spelen, goed idee.
Ik denk dat jij prima met deze teleurstellingen om kan gaanquote:Op zondag 21 juni 2009 18:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Teleurstelling 1. Al kan ik me ook wel vinden in blond.
[..]
Teleurstelling 2. Al zie ik nog een klein lichtpuntje.
Red Alert 3.quote:
Nee, helaas kan ik slecht met teleurstellingen overweg.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat jij prima met deze teleurstellingen om kan gaan
En terecht. De vraag is toch duidelijk beantwoord. Lijkt mij,...quote:Op zondag 21 juni 2009 19:47 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik dacht dat dit net zoals het boekhoudtopic zou gaan, maar hij bloedt verrassend snel dood.
omzetbelasting
Yep,... duidelijk blond.quote:
Sja, in dat geval: Shit Happensquote:Op zondag 21 juni 2009 20:26 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, helaas kan ik slecht met teleurstellingen overweg.
Ik hoopte een beetje op een wijsneus die weer eens een compleet onzinverhaal verzint hierover.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En terecht. De vraag is toch duidelijk beantwoord. Lijkt mij,...
Nou ja, je hebt in ieder geval gezorgd voor een therapie geval.quote:
Haha, da's dus balen.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:30 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik hoopte een beetje op een wijsneus die weer eens een compleet onzinverhaal verzint hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |