Heel sportief vind ik dat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als ik onze stagiaire beoordeeld heb
Ja, European Credits, het huidige systeem (waarschijnlijk in verband met invoering van bachelor/mastersysteem). Tegenwoordig 60 per jaar, voorheen kon je 42 punten per jaar halen ofzo. Morgen dus in 1 dag ruim een half jaar aan punten proberen te halen.quote:
Ah, dat systeem ken ik niet. Misschien eens in verdiepen ivm vervolg van mijn avondstudiequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heel sportief vind ik dat.
Nou ja, hij is erg tevreden en dat vind ik het belangrijkste. Ik vind dat het voor mijn opleidingscoach ook een van de belangrijkste criteria moet zijn. Naast een degelijke theoretische onderbouwing van mijn keuzes, maar dat zat al goed, daar belde hij laatst over.
[..]
Ja, European Credits, het huidige systeem (waarschijnlijk in verband met invoering van bachelor/mastersysteem). Tegenwoordig 60 per jaar, voorheen kon je 42 punten per jaar halen ofzo. Morgen dus in 1 dag ruim een half jaar aan punten proberen te halen.
quote:donderdag 18 juni 2009
Boosheid om vliegenjacht Obama
WASHINGTON - De machtige hand van de machtigste man ter wereld, de Amerikaanse president Barack Obama, vermorzelde deze week live voor de televisiecamera's een lastige vlieg die ondanks alle beveiliging het Witte Huis was binnengedrongen.
Nadat hij de vlieg had gewaarschuwd op te donderen, greep de president in. Hij liet hem op zijn hand landen en sloeg trefzeker toe. De vlieg lag dood op de grond. Baracks commentaar: ,,Indrukwekkend, vind je niet? Ik heb dat rotbeest ('sucker') te pakken.''
Het voorval leverde de president kritiek op van dierenrechtenorganisatie PETA, die vindt dat Obama voortaan insecten in het Witte Huis vriendelijker tegemoet moet treden. De dierenbeschermers geven hem een Katcha Bug Humane Bug Catcher cadeau, waarmee een vlieg kan worden gevangen om hem buiten vrij te laten.
,,Zelfs voor de kleinste en minst sympathieke diersoorten moeten we medeleven tonen,'' liet Bruce Friedrich van PETA weten. Friedrich wees er op, dat Obama vaak in de Senaat vóór dierenrechten had gestemd en dat hij een uitgesproken tegenstander is van dierenkwelling.
,,Dat hij op televisie een vlieg plet, toont aan dat hij toch niet perfect is.'' Het Witte Huis gaf geen commentaar. In weblogs en op Twitter was de dode vlieg een geliefd onderwerp. ,,Miljarden andere mensen slaan wel eens een vlieg dood, zever nu niet over deze ene vlieg,'' vindt een internetter.
Ik zag het een paar dagen geleden, inderdaad. Toen dacht ik dat het een grap was, eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:55 schreef JumpingJacky het volgende:
Waar een mens zich al niet druk over kan maken.....
[..]
Super!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Drie cijfers gehaald vandaag, drie achten, 35 studiepunten.
Nerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Drie cijfers gehaald vandaag, drie achten, 35 studiepunten.
Owja, jij werd afgelopen zondag om 0430 opgehaald door een taxi.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:15 schreef Fogel het volgende:
Ik ben een hele werkweek semi-afwezig geweest.
Nee, dan draai ik me graag nog een keer omquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef Fogel het volgende:
Juist ja. 0455 is het geworden, maar nog steeds niet echt een tijdstip waar je blij van wordt.
Ja, nou, als je doordeweeks niets doet, kun je in het weekend best werkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:28 schreef Nizno het volgende:
Weekend?
Wanneer??
Morgen en Zondag gewoon werken.
in t weekend doe ik ook nietsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:33 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, nou, als je doordeweeks niets doet, kun je in het weekend best werken
ja door de week werk ik namelijk 3 of 4 dagen.. en in t weekend 1 of 2...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:41 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, dan doe je betaald niets? Da's wel goed geregeld
Die tijd is geweest. begin ik niet meer aan.quote:
En dat konden ze vandaag niet meer regelen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja door de week werk ik namelijk 3 of 4 dagen.. en in t weekend 1 of 2...
Dus als ik door de week niets doe doe ik dat in het weekend ook niet.
Hoewel heb vandaag op t werk toch geregeld dat ik maandag een nieuw telefoontoestel krijg
Het gevoel dat je weinig doet, ken ik eigenlijk niet uit m'n telefoontijd. Wat voor mij rustig was, was voor anderen al druk. Wel dat je goed werk wilt leverenquote:Die tijd is geweest. begin ik niet meer aan.
Gewoon 'goed' zijn in je werk en het gevoel hebben dat je 'weinig' doet. Er een mooi MBO-diploma bij krijgt.
Vandaag een phd defence bijgewoond en had wederom het gevoel "is dat alles"...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:56 schreef Light het volgende:
Het gevoel dat je weinig doet, ken ik eigenlijk niet uit m'n telefoontijd. Wat voor mij rustig was, was voor anderen al druk. Wel dat je goed werk wilt leveren
En diploma's zijn overrated.
Uiteindelijk valt het allemaal wel meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag een phd defence bijgewoond en had wederom het gevoel "is dat alles"...
Ik heb wel wat zwemdiploma'squote:Toch kunnen diplomas geen kwaad.
5 studiepunten voor de eerste 8. 30 punten voor de anderen achten (scriptie en verdediging). Bij ons krijg je met een voldoende alle punten, met een onvoldoende niks, om het simpel te houden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:47 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Super!![]()
hoewel ik altijd dacht dat 3 x 8 24 was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |