Bier met mij associëren,... Dat klopt niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef JumpingJacky het volgende:
Neem een biertje, MaW
[ afbeelding ]
Och, ik ben aap genoeg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:23 schreef DonJames het volgende:
Trek het je niet aan MaW. Denk aan het bekende Japanse spreekwoord "Saru mo ki kara ochiru" zelfs apen vallen wel eens uit de boom
Over een eikel zal ik maar niks zeggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
en een eikel valt ook niet ver van de boom
rechts staat bij mij een dvdkast die ik in elkaar geknutseld hebquote:
Je staat in mijn achtertuin?quote:
Ben je weer in de crewquote:
owww zo rechts..... En ik maar kijken of je in mn DVDkast zat ofzo.. De hele nacht slecht geslapen!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Light het volgende:
[..]
![]()
[..]
Eerder specifiek niet voor sport
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Light het volgende:
[..]
![]()
[..]
Eerder specifiek niet voor sport
En ik heb voor de zekerheid nog prikkeldraad om mijn tuin gelegd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww zo rechts..... En ik maar kijken of je in mn DVDkast zat ofzo.. De hele nacht slecht geslapen!!
en Fok!-enquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
.....Eerst maar eens koffie drinken en roken.
En hoe ging het?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, over een uurtje maar eens een presentatie geven over mijn afstudeeropdracht. Voor een aantal collega's, morgen komt mijn begeleider langs voor een presentatie.
Maar wat te doen in dat uurtje... Wachten is vervelend. Ik heb altijd de neiging om nog even snel dingen aan te passen aan de presentatie, waardoor ik tijdens de presentatie in de war raak. Dat ga ik nu maar eens niet doen. Eerst maar eens koffie drinken en roken.
Herkenbaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, over een uurtje maar eens een presentatie geven over mijn afstudeeropdracht. Voor een aantal collega's, morgen komt mijn begeleider langs voor een presentatie.
Maar wat te doen in dat uurtje... Wachten is vervelend. Ik heb altijd de neiging om nog even snel dingen aan te passen aan de presentatie, waardoor ik tijdens de presentatie in de war raak. Dat ga ik nu maar eens niet doen. Eerst maar eens koffie drinken en roken.
Prima. Begeleider vond het goed gaan, had een paar kleine tips. Ik heb nooit zo'n moeite met presentaties. Het ontbreken van een monitor was wel even een onaangename verrassing (had graag presenter view van Powerpoint gebruikt), maar dan maar uit mijn hoofd en soms even omkijken naar het geprojecteerde.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Prima. Begeleider vond het goed gaan, had een paar kleine tips. Ik heb nooit zo'n moeite met presentaties. Het ontbreken van een monitor was wel even een onaangename verrassing (had graag presenter view van Powerpoint gebruikt), maar dan maar uit mijn hoofd en soms even omkijken naar het geprojecteerde.
Nu morgen nog 5 EC's in de ochtend en 30 in de middag en dan mag ik me B Ec, Bachelor of economics, noemen ofzo.quote:
Mijn bedrijfscoach heeft al gezegd dat hij mij op de presentatie van vandaag gaat beoordelen als het morgen niet goed genoeg gaat. Hij vindt dat ik moet slagen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:10 schreef sanger het volgende:
Hopen dat het morgen ook zo goed gaat
Of beter natuurlijk
Beetje hetzelfde als ik onze stagiaire beoordeeld hebquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mijn bedrijfscoach heeft al gezegd dat hij mij op de presentatie van vandaag gaat beoordelen als het morgen niet goed genoeg gaat. Hij vindt dat ik moet slagen.
EC's zijn studiepunten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nu morgen nog 5 EC's in de ochtend en 30 in de middag en dan mag ik me B Ec, Bachelor of economics, noemen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |