Dank voor de uitleg. Het mag inmiddels wel duidelijk zijn dat ik niet gestudeerd hebquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
5 studiepunten voor de eerste 8. 30 punten voor de anderen achten (scriptie en verdediging). Bij ons krijg je met een voldoende alle punten, met een onvoldoende niks, om het simpel te houden.
quote:
Netjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Drie cijfers gehaald vandaag, drie achten, 35 studiepunten.
Nou ik ben anders heul blij met mn diploma waar ik nog geen 14 week niets voor gedaan hebquote:
Het zijn ook meestal de mensen zonder diploma's die die stelling onderschrijvenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou ik ben anders heul blij met mn diploma waar ik nog geen 14 week niets voor gedaan heb
En nog uitbetaald gekregen ook voor die uren niets doen.
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:06 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Het zijn ook meestal de mensen zonder diploma's die die stelling onderschrijven
quote:
Ja, zoals mensen die gelijk denken aan lease als je het over een auto hebtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:03 schreef sanger het volgende:
[..]altijd weer mensen die ooit eens iets gehoord hebben en dat voor waar aan hebben genomen.
Je geeft hierboven al deels antwoordt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:04 schreef JumpingJacky het volgende:
Ach, zeker in deze tijden geef ik de voorkeur aan koop ipv van lease. Maar goed, we dwalen af
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:07 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, zoals mensen die gelijk denken aan lease als je het over een auto hebt![]()
![]()
Spijt als in? Dat je er 3-4 jaar aan vast hebt gezeten?quote:Heb ooit mijn eerste bedrijfsauto geleased (bij gebrek aan cash). Heb er altijd spijt van gehad.
Yep. Bij de start van mijn bedrijf een bedrijfswagen geleased en eigenlijk na 1 jaar al aan de kant gezet, omdat we veel sneller groeiden dan verwacht. De wagen werd te klein en we zaten er nog 2 jaar aan vast.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:10 schreef sanger het volgende:
Spijt als in? Dat je er 3-4 jaar aan vast hebt gezeten?
Bij ons is de transportbehoefte vrijwel altijd gelijk. Dat scheelt natuurlijk ook wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:17 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Yep. Bij de start van mijn bedrijf een bedrijfswagen geleased en eigenlijk na 1 jaar al aan de kant gezet, omdat we veel sneller groeiden dan verwacht. De wagen werd te klein en we zaten er nog 2 jaar aan vast.
Sindsdien koop ik de auto's. Houdt me flexibel als de transportbehoefte verandert. En die verandert nog wel eens.
Mede om die reden werken wij met bestickering op de auto'squote:Shortlease is een aardig alternatief totdat je met bedrijfskleuren op de auto wilt gaan werken.
Vaderdag he?quote:Op zondag 21 juni 2009 07:40 schreef Fogel het volgende:
Jaarlijks bezoek?
Je bent wel erg vroeg op voor een zondag...
Jij ookquote:
Mhhh, mijn vader maar eens bellen dan...quote:Op zondag 21 juni 2009 09:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Vaderdag he?![]()
* JumpingJacky moet altijd werken in het weekend, hoewel het vandaag nog meevalt
Uhm, inderdaad ook vrij vroeg ja. Een van de kinderen vond dat het om 0530 eigenlijk al tijd was om op te staan. Nou, mooi niet dus.quote:
Opstaan als het licht wordt, gaan slapen als het weer donker wordtquote:Op zondag 21 juni 2009 09:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, inderdaad ook vrij vroeg ja. Een van de kinderen vond dat het om 0530 eigenlijk al tijd was om op te staan. Nou, mooi niet dus.
En een verplichte winterslaap van half november tot half februari?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:07 schreef Fogel het volgende:
Dan kan ik pas in augustus ofzo een keer gaan slapen...
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:51 schreef Light het volgende:
[..]
En een verplichte winterslaap van half november tot half februari?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |