Nu nog wel, maar morgenochtend niet meer, want dan heb jij hem ingehaaldquote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef versabommie het volgende:
zie je hoe eng gemeen die Ekdom uit zijn ogen kijkt, bijna minachtend
dan kun je gelijk je sig aanpassenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Ice_rulez het volgende:
Mag ik hier zeker nu wel tub-girl posten
lievvvvvvv kopijpoesje !quote:
Pas maar op dadelijk komt Volendam online, gaan Geert en Nick&Simon je voorbijquote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar morgenochtend niet meer, want dan heb jij hem ingehaald
Luus heeft een hele mooie voor jequote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Ice_rulez het volgende:
Ik eerstquote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Ice_rulez het volgende:
of Geert Wilders stijgt enormquote:Op maandag 15 juni 2009 22:08 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk komt Volendam online, gaan Geert en Nick&Simon je voorbij
Ohw gewoon op mij stemmen zodat ik boven de sterren kom, het plusje bij mijn hoofd kun je elke 20 minuten stemmen op http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitterquote:
nou....we stemmen bommie naar 1 als mr twitter....en als tie op 1 komt...dan....dan....quote:
Heb nog steeds saldo genoeg voor 10 tub-girls!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan kun je gelijk je sig aanpassen
Weet niet of Remlof het er mee eens isquote:Op maandag 15 juni 2009 22:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Heb nog steeds saldo genoeg voor 10 tub-girls!
dat klinkt viezer dan je bedoelde denk ikquote:
Je hebt gewoon een dirty mindquote:Op maandag 15 juni 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat klinkt viezer dan je bedoelde denk ik
al een keer of 3-4 hahahaquote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Heb je je 101 hyvesvrienden al een berichtje gestuurd met de vraag of zij het door willen sturen aan hun vrienden?
ja nogal, heb al verschillende "aaaah doe eens niet" mailtjes gehadquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef evaxsis het volgende:
Ohhh shit ik heb weer het verkeerde scherm geF5t
Denk op dezelfde manier als ik...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:39 schreef evaxsis het volgende:
Ik zou wel willen weten waar Bodybag zijn stemmen vandaan haalt aangezien hij maar 27 followers heeft
Heb de mailtjes nog liggen hier, zal ze 05-09-2009 meenemen!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet niet of Remlof het er mee eens is
Jij wor tenminste unbanned... dat zie ik bij Luciano niet gebeurenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:41 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Heb de mailtjes nog liggen hier, zal ze 05-09-2009 meenemen!
geef nou is antwoord joh, ik kom niet meer op die ircquote:Op maandag 15 juni 2009 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij wor tenminste unbanned... dat zie ik bij Luciano niet gebeuren![]()
Geenstijl zal ik wel niet voorbij gaan he
Nee nog steeds niet ...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Over wanneer de wedstrijd sluit:
[..]
En... Al antwoord gehad?
Ik ook niet geloof ikquote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
geef nou is antwoord joh, ik kom niet meer op die irc
dus het ligt niet aan mij...pfffquote:Op maandag 15 juni 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook niet geloof ikhttp://irc.tweakers.net/Bommievsdesterren
Ik denk dat WimpeyV tegen isquote:Op maandag 15 juni 2009 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heeft iemand WimpeyV nog ergens gesignaleerd. Ik ben wel benieuwd naar zijn menig over dit ludieke gebeuren.
Ik doe mijn best, zolang Volendam niet gaat stemmenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:17 schreef Jane het volgende:
Je bent weer een stapje dichter bij Geert.
Die moet je natuurlijk zéker verslaan.
Ik was er even voor gaan zitten.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef versabommie het volgende:
ff opnieuw erin ?
dit is rutger : http://www.geenstijl.tv/2(...)zondag_tijd_voo.html
dat liedje er ook bijquote:Op maandag 15 juni 2009 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik was er even voor gaan zitten.Ik mag hem wel, die Rutger
dank voor je stem , slaap lekkerquote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef Jane het volgende:
Net nog ff op je gestemd, maar nu ga ik echt naar bed hoor.
1: hij heeft toestemming hiervoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:33 schreef Duderella het volgende:
Jemig Bommie, flikker toch pop met je gespam.
"O, nu verandert mijn mening opeens, dank je!"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:39 schreef static het volgende:
[..]
1: hij heeft toestemming hiervoor
2: je hoeft niet te reageren
* beide uit het modboekje.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
"O, nu verandert mijn mening opeens, dank je!"
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:46 schreef Nizno het volgende:
* Nizno stemt natuurlijk mee......
Tis zelfs al zo erg dat hij mijn twittervriendje is nu![]()
![]()
neuj ik moet zo slapen... ken mezelf... dan blijf ik hangen.. doe ik nu hier ook al te langquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
kom gezellig hier
http://irc.tweakers.net/Bom
Ok jammer, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik moet zo slapen... ken mezelf... dan blijf ik hangen.. doe ik nu hier ook al te lang
Welk scriptje, ben url kwijtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
Scriptje werkt, ik had een heel dom foutje gemaakt
Kunnen wij hem nu ook gebruiken Hidi?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
Scriptje werkt, ik had een heel dom foutje gemaakt
Ik verwacht vanmiddag kamervragen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:21 schreef evaxsis het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat goed hey Bommie is Wilders nu ook voorbij
wie zegt dat er geen moslims hebben meegestemd op Bommie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig is onze Bommie geen moslim anders hadden die het weer gedaan
Dat is een goeie zaak als de moslims op Bommie stemmen toch? Daar zou Wilders alleen maar blij van wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie zegt dat er geen moslims hebben meegestemd op Bommie?
Vreemd, ik wel. Nu was er gisteren ook een foutje op de site. Ik kon toen 2 uur lang niet stemmen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:56 schreef Leandra het volgende:
Heuh, ik heb een uur geleden gestemd en kan nu nog niet stemmen?
LOL, leg dat maar eens uit thuis.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:23 schreef beequeen het volgende:
Nog 100 en je hebt @bodybag in the pocket.
Woei, die roh2 gaat ook als een speer!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:23 schreef beequeen het volgende:
Nog 100 en je hebt @bodybag in the pocket.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:26 schreef Leandra het volgende:
LOL, leg dat maar eens uit thuis.....
Lieverd, hoe zit dat?? Ik wilde de was doen, keek je broekzakken nog even na of ze wel leeg waren, zat er een bodybag in je kontzak?!
Yess!! 10 minuten geleden nog niet, maar inmiddels wel weer.... en gedaan uiteraardquote:
zit idd een lekker tempo inquote:
claire??? tis mr twitter hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Huubdegoudenkooi gaat ook met rasse sprongen vooruit en Claire ook![]()
Rutger, Pritt en die ander GS gasten hebben zich teruggetrokken, was weer een ouderwetse GS Moll die Pollquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
Hè, wat vreemd. Rutger, Pritt en die ander GS gasten zijn uit de lijst verdwenen.
Dat had ik net ook en zit gewoon thuis ligt dus aan de sitequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Nizno het volgende:
Kan op het werk niet stemmen
Hij doet wel plussen maar er komen geen extra stemmen bij.
Waarheid mag gezegd wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:34 schreef Leandra het volgende:
Nou maar hopen dat Bommie Youp niet voorbij gaat, anders gaat Youp weer zitten schelden dat sommige twitteraars zelfs hele colonnes huisvrouwen mobiliseren om Mr. Twitter te worden
Was ik maar een huisvrouwquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:34 schreef Leandra het volgende:
En 1628 it is![]()
Nou maar hopen dat Bommie Youp niet voorbij gaat, anders gaat Youp weer zitten schelden dat sommige twitteraars zelfs hele colonnes huisvrouwen mobiliseren om Mr. Twitter te worden
roh2 haalt zijn stemmen bij de lezers van afhakers.nlquote:
Hier idem, dan leek het huis misschien nog ergens naarquote:
Zag je roh2 gaan Bommie? Was erop en erover ....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
roh2 haalt zijn stemmen bij de lezers van afhakers.nl
Als ik nu op jouw plusje drukt gebeurt er niks, met F5en heeft hij ineens geen kruisje meer bij zijn naam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
roh2 haalt zijn stemmen bij de lezers van afhakers.nl
die hebben hun tijd gehad hoor daar ga ik niet op stemmen....ze staan dr geeneens bijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef sunny16947 het volgende:
We gaan even tegengas geven.
Huub
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=2
Claire
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter?page=2
zo van woeiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Zag je roh2 gaan Bommie? Was erop en erover ....
LOLquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, dan leek het huis misschien nog ergens naar
* Leandra gaat wel ff een was vouwen ofzo![]()
Daarnaast zijn het "bn-ers".. roh2 en bodybag gun ik het wel die zijn net als ik onbekendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
die hebben hun tijd gehad hoor daar ga ik niet op stemmen....ze staan dr geeneens bij
Bnersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarnaast zijn het "bn-ers".. roh2 en bodybag gun ik het wel die zijn net als ik onbekend
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bners..welnee joh...dat zijn ze geeneens...ik stem voor jou en net ook op eva
Huh wat lievquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bners..welnee joh...dat zijn ze geeneens...ik stem voor jou en net ook op eva
LOL die roh2 op 2 !!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef versabommie het volgende:
Zag je me gaan? Zag je me gaan hé?![]()
ik sta 4
zijn d'r af geknikkert ... misschien scripts gebruikt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
Huh??? Waar zijn al die geenstijlers gebleven?
roh2, dijkshoorn en bodybag ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
LOL die roh2 op 2 !!!
Wie is de volgende die wordt weggejorist van de twittercompetitie?
Ik denk Roh2 ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
zijn d'r af geknikkert ... misschien scripts gebruikt?
Bommie zal zich wel weer ingelikt hebben bij de Twitter-adminsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:57 schreef evaxsis het volgende:
Voor de laatste 20 ging je toch Bom, 4e plaats is een hele prestatie
haha ja echt he, eerste 20 was echt wishfull thinkingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:57 schreef evaxsis het volgende:
Voor de laatste 20 ging je toch Bom, 4e plaats is een hele prestatie
Ik zou als ik jou was pc eend, jappie, apk, luciano en al die andere "Bommie likt zich in"schreeuwers erbij halenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Bommie zal zich wel weer ingelikt hebben bij de Twitter-admins
LOL u is gewoon jaloersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:00 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Bommie zal zich wel weer ingelikt hebben bij de Twitter-admins
Er zijn er wel veel tussenuit gegaan ik zie borsato bv er ook niet meer tussen staan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
haha ja echt he, eerste 20 was echt wishfull thinking
Ik zeg eerst even Luus een unban geven en dan komen RELLENquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was pc eend, jappie, apk, luciano en al die andere "Bommie likt zich in"schreeuwers erbij halen
denk dat degenen waarvan ze verwachten dat het niet eerlijk is gegaan eraf zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
Wat is er aan de hand op die site. Ik zie de een na de ander verdwijnen. En Wilders plots op 5?????
Tuurlijk heb ik hem al getwittert net als van Velzen en al die anderenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:14 schreef evaxsis het volgende:
Die Dijkshoorn is ruzie aan het maken met Huub v B![]()
Heb jij al met hem getwitterd Bom?
Jouw tong was zonder eeltvorming allang compleet weggesleten, maar zo een mattenklopermotief staat je ook welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was pc eend, jappie, apk, luciano en al die andere "Bommie likt zich in"schreeuwers erbij halen
Zal ik het FB stukje proza van je er nog eens bijhalenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jouw tong was zonder eeltvorming allang compleet weggesleten, maar zo een mattenklopermotief staat je ook wel![]()
Genoeg gespammed nuquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal ik het FB stukje proza van je er nog eens bijhalen
Er is in ieder geval veel veranderd sinds vanmiddag op die lijst.Raar he?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:32 schreef Nizno het volgende:
Marco B en Paul de L zijn ook ineens weg van de wall of fame
Doet huub ook mee danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:26 schreef evaxsis het volgende:
Dit schrijft dijkshoorn :![]()
@HuubGoudenKooi Don't worry, dat is engels, veel gebruikt op de werkvloer bij Talpa. Dwarf, dat is ook Engels, veel gebruikt door mij.
# @HuubGoudenKooi En bij wie zit je op schoot als je echt grote mensen-redactiewerk doet? En hebben ze alle glazen wanden weg laten halen?35 minutes ago from TweetDeck
# @HuubGoudenKooi Wat doe je bij Talpa? De onderste plankjes van het archief Kudt-tv schoonhouden?
da's wel handig want als ik de kans krijg ga ik achter dijkshoorn aanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Genoeg gespammed nu
Maar moet ik nu ook aan de twittert om ergens een bommie-dijkshoorn fittie te lezen?
je krijgt de kansquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's wel handig want als ik de kans krijg ga ik achter dijkshoorn aan
jaja dan zal die wel in discussie moeten met mequote:
quote:Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, root@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.2 Server at tweeterwall.mallplace.com Port 80
Dan zal dijkshoorn nu wel verdwijnenquote:
Nog 42 plusjes voor derde plekkie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:58 schreef versabommie het volgende:
Kut kut kut![]()
Ze gaan weer in onderhoud.. er verdwijnen weer een paar mensen hoor![]()
Tis godver net russische roulette
De site is overbelast doordat veel mensen op Huubie stemmenquote:
Lindsay Lohan topless op Twitterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
De site is overbelast doordat veel mensen op Huubie stemmenNou dat ie goed gaat en Claire ook is een ding wat zeker is
![]()
Maar ik weet het antwoord waarom Twitter eruit ligt
Goedeavond trouwens Fokkers![]()
Nee ik wil eerst trommelgeroffelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lindsay Lohan topless op Twitter
Gewoon inbeeldenquote:
Vooruit dan maar,ik heb een levendige fantasiequote:
Helemaal correct!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:13 schreef Nizno het volgende:
@AlexanderRybak is toch geen Nederlander????????????
Die mag er ook wel af. Als ze dan toch bezig zijn
Het is een complot van de haatbaarden tegen bommiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vooruit dan maar,ik heb een levendige fantasieTwitter wou al eerder onderhoud plegen meer heel veel Iranieers die ook twitteren hebben gevraagd aan twitter dit uit te stellen.Nu is het nacht in Iran en pleegt Twitter dus nu het onderhoud."Bron" mijn man die een leven heeft
Hoelang het duurt weet ik helaas niet.
And the winnars worden Huub en Claire
van de ene fokker aan de andere: bedankt dat je een anonieme fokker meehelpt in de top te stemmen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vooruit dan maar,ik heb een levendige fantasieTwitter wou al eerder onderhoud plegen meer heel veel Iranieers die ook twitteren hebben gevraagd aan twitter dit uit te stellen.Nu is het nacht in Iran en pleegt Twitter dus nu het onderhoud.Dit is waar dus!"Bron" mijn man die een leven heeft
Hoelang het duurt weet ik helaas niet.
And the winnars worden Huub en Claire
Ik heb ook op jou gestemd hoor,echt wel echt welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
van de ene fokker aan de andere: bedankt dat je een anonieme fokker meehelpt in de top te stemmen!
Huubje is denk ik druk bezig met Dijkshoornquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb ook op jou gestemd hoor,echt wel echt welMaar ja,Huubje gaat voor en Claire ook.
Alledrie in de top 3 en Huub als winnaar,Claire als 2de en derde plaats is ook Mooiiiiiii.Ik blijf ook op jou stemmen als jij helpt Huub en Claire omhoog te krijgen.Deal ?*;quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huubje is denk ik druk bezig met Dijkshoorn.. ik beloof als ik op 1 kom pak ik dijkshoorn
Claire hoort in de ms twitter verkiezing... denk niet dat ze blij zal zijn als jij haar bij de heren op 2 krijgtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Alledrie in de pop 3 en Huub als winnaar,Claire als 2de en derde plaats is ook Mooiiiiiii.Ik blijf ook op jou stemmen als jij helpt Huub en Claire omhoog te krijgen.Deal ?*;![]()
Weet ik .ik stem ook daarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Claire hoort in de ms twitter verkiezing... denk niet dat ze blij zal zijn als jij haar bij de heren op 2 krijgt
en waarom een zogenaamde bn-er Huub als winnaar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Alledrie in de top 3 en Huub als winnaar,Claire als 2de en derde plaats is ook Mooiiiiiii.Ik blijf ook op jou stemmen als jij helpt Huub en Claire omhoog te krijgen.Deal ?*;![]()
Je weet toch wel dat er ook een dameswedstrijd is ,heh hehhquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Claire hoort in de ms twitter verkiezing... denk niet dat ze blij zal zijn als jij haar bij de heren op 2 krijgt
Je weet dat dgk al afgelopen is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat er ook een dameswedstrijd is ,heh hehh
waarom claire dan 2e? dan kan claire toch als eerste bij de dames. Bommie als eerste bij de heren. En Huub gewoon niet in de lijstquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat er ook een dameswedstrijd is ,heh hehh
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom claire dan 2e? dan kan claire toch als eerste bij de dames. Bommie als eerste bij de heren. En Huub gewoon niet in de lijst
Je hebt gelijk,Claire eerste bij de dames maar Huub 1ste bij de heren,en Bommetje een mooiiiiiiie 2de plaatsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom claire dan 2e? dan kan claire toch als eerste bij de dames. Bommie als eerste bij de heren. En Huub gewoon niet in de lijst
echt al een tijdje he, er is zelfs al een bunkeronline geweest... zolang is dgk al afgelopenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je hebt gelijk,Claire eerste bij de dames maar Huub 1ste bij de heren,en Bommetje een mooiiiiiiie 2de plaats
Voor iedere keer dat ik op een plusje heb gedrukt krijg ik ooit een biertje van je.quote:
Ja,maar heb meer met Huub dan met jou ..quote:
Ohw maar als jij nou eens lekker Huub blijft stemmenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja,maar heb meer met Huub dan met jou ..Gevoel ha ha en z'n knuffel aan mij ha ha
Ik blijf wel stemmen hoor.Ik zou het wel leuk vinden als je nu 2de wordtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt al een tijdje he, er is zelfs al een bunkeronline geweest... zolang is dgk al afgelopen
Iemand? Ik kom er geloof ik niet doorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik blijf wel stemmen hoor.Ik zou het wel leuk vinden als je nu 2de wordt
geloof me...dat gaat ook niemand lukkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iemand? Ik kom er geloof ik niet door
Ik wil ook graag dat ze op Huub stemmen doet, ik wil niet het gevoel hebben dat ik misbruik maak van iemands tekortkomingenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
geloof me...dat gaat ook niemand lukken
Omdat ik en ik niet allen het Huub gun en Claire ook.Als jij in DGK had gezeten wie weet hoe het was gelopen.dan gunden mensen het jou ook misschien.Maar dat zullen we nooit weten.Moet je toch heel wat in je mars hebben om bij Huub te komen..ook al denken anderen daar anders over/i]quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
en waarom een zogenaamde bn-er Huub als winnaar?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Omdat ik en ik niet allen het Huub gun en Claire ook.Als jij in DGK had gezeten wie weet hoe het was gelopen.dan gunden mensen het jou ook misschien.Maar dat zullen we nooit weten.Moet je toch heel wat in je mars hebben om bij Huub te komen..ook al denken anderen daar anders over/i]![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Klopt, en Rybak staat er nog steeds ???
Ja, raar, als je op 1 staat, donder je ervan af ofzo, en die Noor mag gewoon op de Nederlandsche Mr. Twitter staan. Heel vreemd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Toch vreemd wat er allemaal op die site gebeurd
Misschien is die oorspronkelijk wel Nederlands wie weetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ja, raar, als je op 1 staat, donder je ervan af ofzo, en die Noor mag gewoon op de Nederlandsche Mr. Twitter staan. Heel vreemd.
Die willen ook graag populair doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:35 schreef Day het volgende:
Wat doen al die politici eigenlijk in de lijst?
Weer gestemd!
We maken natuurlijk effe een screenshotje als hij op 1 staat!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik zag het ook![]()
en zo groot is het verschil met de nr. 1 niet
Dat is al zolang geleden dat ik dat alweer vergeten wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
Nah, ik snap er geen kut meer van. Nog even en Bommie ligt er ook uit. Dit klopt toch allemaal niet of is Huub aan het kloten? Huub krijgt toch altijd de schuld....van alles.
Dat heb ik ook al een tijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die stempagina doet hier wel raar.
Als ik op de verversknop druk heeft bommie een x-aantal stemmen. Als ik dan stem krijgt hij er 3 stemmen bij.
Als ik dan vervolgens weer op de verversknop druk, dan komt er weer een plusje bij zijn foto, alleen krijgt hij geen punten als je erop klikt. Over 20 minuten eens weer kijken.
Dat heb ik ook de hele tijd, of dan hebben andere ineens geen plusje meer bij hun naam staanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die stempagina doet hier wel raar.
Als ik op de verversknop druk heeft bommie een x-aantal stemmen. Als ik dan stem krijgt hij er 3 stemmen bij.
Als ik dan vervolgens weer op de verversknop druk, dan komt er weer een plusje bij zijn foto, alleen krijgt hij geen punten als je erop klikt. Over 20 minuten eens weer kijken.
Zo die is dan lekker naar beneden gekukeldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:29 schreef lookinforyou het volgende:
Roh2 staat er ook weer bij, nu 206 votes
Dat zeggen alle Oscarwinnaars!!!!!!quote:
Dan zou Giel er ook uit moeten worden gezet. Die komt ook op tv. En Alexander van velzen en wennemarsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef versabommie het volgende:
het mysterie? :
dijkshoorn: Ik heb antwoord van Mr Twitter. Ik ben geroyeerd omdat ik op de televisie kom.
5 minuten ago from TweetDeck
Maar die staan nog niet op 1 dus dienen ze nu nog lekker voor opvullingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan zou Giel er ook uit moeten worden gezet. Die komt ook op tv. En Alexander van velzen en wennemars
dan geven we hem aanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:52 schreef Nizno het volgende:
Giel is mij veel te snel op weg om bommie in te halen
quote:
Haalt de sjeu er toch een beetje af: immortality tussen de gewone stervelingenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef versabommie het volgende:
het mysterie? :
dijkshoorn: Ik heb antwoord van Mr Twitter. Ik ben geroyeerd omdat ik op de televisie kom.
5 minuten ago from TweetDeck
Volgens mij is hij ongeveer net zo vaak als dijkshoorn op tv.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef beequeen het volgende:
En waarom staat die kut van een Giel er dan nog wel tussen? Omdat hij radio doet en je zijn rotkop niet hoeft te zien.?
Das ook weer waar . DWDD loves Nico en Giel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij is hij ongeveer net zo vaak als dijkshoorn op tv.
Huub in ieder geval niet,Sommige mensen vinden dat ie alleen koffie zet en rondbrengt en dat isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan zou Giel er ook uit moeten worden gezet. Die komt ook op tv. En Alexander van velzen en wennemars
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bommie 1968 stemmen, is dat niet geboortejaar van EvA?
Hier doet ie het nog gewoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
Shit en nou mag ik ook niet meer Twitteren![]()
Twitter is currently down for maintenance.
We expect to be back in about an hour. Thanks for your patience.
Ik bedoel de Twittersite waar ik met mijn twittervriendjes Twitter...quote:
Huub hoort wat dat aangaat ook bij de celebs.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huub in ieder geval niet,Sommige mensen vinden dat ie alleen koffie zet en rondbrengt en dat is
niet waar![]()
Die verdwijnt wel weer, zit met scripts te stemmen denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:37 schreef evaxsis het volgende:
Zo die Roh2 gaat weer hard, nu alweer op de 9e plaats
Dat kan niet anders want een paar uur geleden was hij terug gezet naar 200+ en dan nu alweer 884quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Die verdwijnt wel weer, zit met scripts te stemmen denk ik.
* gestemd *quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef evaxsis het volgende:
2018 vs 2044
Dat moeten we toch kunnen inhalen met z'n allen
Ha moppie, we zijn bommie naar 1 aan het plussen (alle hulp is welkom geloof ik).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wie ben je daar zo hard aan het meppen?
De lutser, tis maar een spelletjequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:04 schreef versabommie het volgende:
whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
die roh2 is aan het scripten niet te zuinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |