Vooruit dan maar,ik heb een levendige fantasiequote:
Helemaal correct!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:13 schreef Nizno het volgende:
@AlexanderRybak is toch geen Nederlander????????????
Die mag er ook wel af. Als ze dan toch bezig zijn
Het is een complot van de haatbaarden tegen bommiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vooruit dan maar,ik heb een levendige fantasieTwitter wou al eerder onderhoud plegen meer heel veel Iranieers die ook twitteren hebben gevraagd aan twitter dit uit te stellen.Nu is het nacht in Iran en pleegt Twitter dus nu het onderhoud."Bron" mijn man die een leven heeft
Hoelang het duurt weet ik helaas niet.
And the winnars worden Huub en Claire
van de ene fokker aan de andere: bedankt dat je een anonieme fokker meehelpt in de top te stemmen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vooruit dan maar,ik heb een levendige fantasieTwitter wou al eerder onderhoud plegen meer heel veel Iranieers die ook twitteren hebben gevraagd aan twitter dit uit te stellen.Nu is het nacht in Iran en pleegt Twitter dus nu het onderhoud.Dit is waar dus!"Bron" mijn man die een leven heeft
Hoelang het duurt weet ik helaas niet.
And the winnars worden Huub en Claire
Ik heb ook op jou gestemd hoor,echt wel echt welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
van de ene fokker aan de andere: bedankt dat je een anonieme fokker meehelpt in de top te stemmen!
Huubje is denk ik druk bezig met Dijkshoornquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb ook op jou gestemd hoor,echt wel echt welMaar ja,Huubje gaat voor en Claire ook.
Alledrie in de top 3 en Huub als winnaar,Claire als 2de en derde plaats is ook Mooiiiiiii.Ik blijf ook op jou stemmen als jij helpt Huub en Claire omhoog te krijgen.Deal ?*;quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huubje is denk ik druk bezig met Dijkshoorn.. ik beloof als ik op 1 kom pak ik dijkshoorn
Claire hoort in de ms twitter verkiezing... denk niet dat ze blij zal zijn als jij haar bij de heren op 2 krijgtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Alledrie in de pop 3 en Huub als winnaar,Claire als 2de en derde plaats is ook Mooiiiiiii.Ik blijf ook op jou stemmen als jij helpt Huub en Claire omhoog te krijgen.Deal ?*;![]()
Weet ik .ik stem ook daarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Claire hoort in de ms twitter verkiezing... denk niet dat ze blij zal zijn als jij haar bij de heren op 2 krijgt
en waarom een zogenaamde bn-er Huub als winnaar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Alledrie in de top 3 en Huub als winnaar,Claire als 2de en derde plaats is ook Mooiiiiiii.Ik blijf ook op jou stemmen als jij helpt Huub en Claire omhoog te krijgen.Deal ?*;![]()
Je weet toch wel dat er ook een dameswedstrijd is ,heh hehhquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Claire hoort in de ms twitter verkiezing... denk niet dat ze blij zal zijn als jij haar bij de heren op 2 krijgt
Je weet dat dgk al afgelopen is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat er ook een dameswedstrijd is ,heh hehh
waarom claire dan 2e? dan kan claire toch als eerste bij de dames. Bommie als eerste bij de heren. En Huub gewoon niet in de lijstquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat er ook een dameswedstrijd is ,heh hehh
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom claire dan 2e? dan kan claire toch als eerste bij de dames. Bommie als eerste bij de heren. En Huub gewoon niet in de lijst
Je hebt gelijk,Claire eerste bij de dames maar Huub 1ste bij de heren,en Bommetje een mooiiiiiiie 2de plaatsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom claire dan 2e? dan kan claire toch als eerste bij de dames. Bommie als eerste bij de heren. En Huub gewoon niet in de lijst
echt al een tijdje he, er is zelfs al een bunkeronline geweest... zolang is dgk al afgelopenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je hebt gelijk,Claire eerste bij de dames maar Huub 1ste bij de heren,en Bommetje een mooiiiiiiie 2de plaats
Voor iedere keer dat ik op een plusje heb gedrukt krijg ik ooit een biertje van je.quote:
Ja,maar heb meer met Huub dan met jou ..quote:
Ohw maar als jij nou eens lekker Huub blijft stemmenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja,maar heb meer met Huub dan met jou ..Gevoel ha ha en z'n knuffel aan mij ha ha
Ik blijf wel stemmen hoor.Ik zou het wel leuk vinden als je nu 2de wordtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt al een tijdje he, er is zelfs al een bunkeronline geweest... zolang is dgk al afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |