1: hij heeft toestemming hiervoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:33 schreef Duderella het volgende:
Jemig Bommie, flikker toch pop met je gespam.
"O, nu verandert mijn mening opeens, dank je!"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:39 schreef static het volgende:
[..]
1: hij heeft toestemming hiervoor
2: je hoeft niet te reageren
* beide uit het modboekje.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
"O, nu verandert mijn mening opeens, dank je!"
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:46 schreef Nizno het volgende:
* Nizno stemt natuurlijk mee......
Tis zelfs al zo erg dat hij mijn twittervriendje is nu![]()
![]()
neuj ik moet zo slapen... ken mezelf... dan blijf ik hangen.. doe ik nu hier ook al te langquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
kom gezellig hier
http://irc.tweakers.net/Bom
Ok jammer, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik moet zo slapen... ken mezelf... dan blijf ik hangen.. doe ik nu hier ook al te lang
Welk scriptje, ben url kwijtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
Scriptje werkt, ik had een heel dom foutje gemaakt
Kunnen wij hem nu ook gebruiken Hidi?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 05:49 schreef HiDiHo het volgende:
Scriptje werkt, ik had een heel dom foutje gemaakt
Ik verwacht vanmiddag kamervragen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:21 schreef evaxsis het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat goed hey Bommie is Wilders nu ook voorbij
wie zegt dat er geen moslims hebben meegestemd op Bommie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig is onze Bommie geen moslim anders hadden die het weer gedaan
Dat is een goeie zaak als de moslims op Bommie stemmen toch? Daar zou Wilders alleen maar blij van wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie zegt dat er geen moslims hebben meegestemd op Bommie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |