Nu nog wel, maar morgenochtend niet meer, want dan heb jij hem ingehaaldquote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef versabommie het volgende:
zie je hoe eng gemeen die Ekdom uit zijn ogen kijkt, bijna minachtend
dan kun je gelijk je sig aanpassenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Ice_rulez het volgende:
Mag ik hier zeker nu wel tub-girl posten
lievvvvvvv kopijpoesje !quote:
Pas maar op dadelijk komt Volendam online, gaan Geert en Nick&Simon je voorbijquote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar morgenochtend niet meer, want dan heb jij hem ingehaald
Luus heeft een hele mooie voor jequote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Ice_rulez het volgende:
Ik eerstquote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Ice_rulez het volgende:
of Geert Wilders stijgt enormquote:Op maandag 15 juni 2009 22:08 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk komt Volendam online, gaan Geert en Nick&Simon je voorbij
Ohw gewoon op mij stemmen zodat ik boven de sterren kom, het plusje bij mijn hoofd kun je elke 20 minuten stemmen op http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitterquote:
nou....we stemmen bommie naar 1 als mr twitter....en als tie op 1 komt...dan....dan....quote:
Heb nog steeds saldo genoeg voor 10 tub-girls!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan kun je gelijk je sig aanpassen
Weet niet of Remlof het er mee eens isquote:Op maandag 15 juni 2009 22:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Heb nog steeds saldo genoeg voor 10 tub-girls!
dat klinkt viezer dan je bedoelde denk ikquote:
Je hebt gewoon een dirty mindquote:Op maandag 15 juni 2009 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat klinkt viezer dan je bedoelde denk ik
al een keer of 3-4 hahahaquote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Heb je je 101 hyvesvrienden al een berichtje gestuurd met de vraag of zij het door willen sturen aan hun vrienden?
ja nogal, heb al verschillende "aaaah doe eens niet" mailtjes gehadquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef evaxsis het volgende:
Ohhh shit ik heb weer het verkeerde scherm geF5t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |