Dat heb ik ook al een tijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die stempagina doet hier wel raar.
Als ik op de verversknop druk heeft bommie een x-aantal stemmen. Als ik dan stem krijgt hij er 3 stemmen bij.
Als ik dan vervolgens weer op de verversknop druk, dan komt er weer een plusje bij zijn foto, alleen krijgt hij geen punten als je erop klikt. Over 20 minuten eens weer kijken.
Dat heb ik ook de hele tijd, of dan hebben andere ineens geen plusje meer bij hun naam staanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die stempagina doet hier wel raar.
Als ik op de verversknop druk heeft bommie een x-aantal stemmen. Als ik dan stem krijgt hij er 3 stemmen bij.
Als ik dan vervolgens weer op de verversknop druk, dan komt er weer een plusje bij zijn foto, alleen krijgt hij geen punten als je erop klikt. Over 20 minuten eens weer kijken.
Zo die is dan lekker naar beneden gekukeldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:29 schreef lookinforyou het volgende:
Roh2 staat er ook weer bij, nu 206 votes
Dat zeggen alle Oscarwinnaars!!!!!!quote:
Dan zou Giel er ook uit moeten worden gezet. Die komt ook op tv. En Alexander van velzen en wennemarsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef versabommie het volgende:
het mysterie? :
dijkshoorn: Ik heb antwoord van Mr Twitter. Ik ben geroyeerd omdat ik op de televisie kom.
5 minuten ago from TweetDeck
Maar die staan nog niet op 1 dus dienen ze nu nog lekker voor opvullingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan zou Giel er ook uit moeten worden gezet. Die komt ook op tv. En Alexander van velzen en wennemars
dan geven we hem aanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:52 schreef Nizno het volgende:
Giel is mij veel te snel op weg om bommie in te halen
quote:
Haalt de sjeu er toch een beetje af: immortality tussen de gewone stervelingenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:45 schreef versabommie het volgende:
het mysterie? :
dijkshoorn: Ik heb antwoord van Mr Twitter. Ik ben geroyeerd omdat ik op de televisie kom.
5 minuten ago from TweetDeck
Volgens mij is hij ongeveer net zo vaak als dijkshoorn op tv.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef beequeen het volgende:
En waarom staat die kut van een Giel er dan nog wel tussen? Omdat hij radio doet en je zijn rotkop niet hoeft te zien.?
Das ook weer waar . DWDD loves Nico en Giel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij is hij ongeveer net zo vaak als dijkshoorn op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |