Iemand? Ik kom er geloof ik niet doorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik blijf wel stemmen hoor.Ik zou het wel leuk vinden als je nu 2de wordt
geloof me...dat gaat ook niemand lukkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iemand? Ik kom er geloof ik niet door
Ik wil ook graag dat ze op Huub stemmen doet, ik wil niet het gevoel hebben dat ik misbruik maak van iemands tekortkomingenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
geloof me...dat gaat ook niemand lukken
Omdat ik en ik niet allen het Huub gun en Claire ook.Als jij in DGK had gezeten wie weet hoe het was gelopen.dan gunden mensen het jou ook misschien.Maar dat zullen we nooit weten.Moet je toch heel wat in je mars hebben om bij Huub te komen..ook al denken anderen daar anders over/i]quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
en waarom een zogenaamde bn-er Huub als winnaar?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Omdat ik en ik niet allen het Huub gun en Claire ook.Als jij in DGK had gezeten wie weet hoe het was gelopen.dan gunden mensen het jou ook misschien.Maar dat zullen we nooit weten.Moet je toch heel wat in je mars hebben om bij Huub te komen..ook al denken anderen daar anders over/i]![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Klopt, en Rybak staat er nog steeds ???
Ja, raar, als je op 1 staat, donder je ervan af ofzo, en die Noor mag gewoon op de Nederlandsche Mr. Twitter staan. Heel vreemd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Toch vreemd wat er allemaal op die site gebeurd
Misschien is die oorspronkelijk wel Nederlands wie weetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ja, raar, als je op 1 staat, donder je ervan af ofzo, en die Noor mag gewoon op de Nederlandsche Mr. Twitter staan. Heel vreemd.
Die willen ook graag populair doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:35 schreef Day het volgende:
Wat doen al die politici eigenlijk in de lijst?
Weer gestemd!
We maken natuurlijk effe een screenshotje als hij op 1 staat!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik zag het ook![]()
en zo groot is het verschil met de nr. 1 niet
Dat is al zolang geleden dat ik dat alweer vergeten wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
Nah, ik snap er geen kut meer van. Nog even en Bommie ligt er ook uit. Dit klopt toch allemaal niet of is Huub aan het kloten? Huub krijgt toch altijd de schuld....van alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |