claire??? tis mr twitter hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Huubdegoudenkooi gaat ook met rasse sprongen vooruit en Claire ook![]()
Rutger, Pritt en die ander GS gasten hebben zich teruggetrokken, was weer een ouderwetse GS Moll die Pollquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
Hè, wat vreemd. Rutger, Pritt en die ander GS gasten zijn uit de lijst verdwenen.
Dat had ik net ook en zit gewoon thuis ligt dus aan de sitequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Nizno het volgende:
Kan op het werk niet stemmen
Hij doet wel plussen maar er komen geen extra stemmen bij.
Waarheid mag gezegd wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:34 schreef Leandra het volgende:
Nou maar hopen dat Bommie Youp niet voorbij gaat, anders gaat Youp weer zitten schelden dat sommige twitteraars zelfs hele colonnes huisvrouwen mobiliseren om Mr. Twitter te worden
Was ik maar een huisvrouwquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:34 schreef Leandra het volgende:
En 1628 it is![]()
Nou maar hopen dat Bommie Youp niet voorbij gaat, anders gaat Youp weer zitten schelden dat sommige twitteraars zelfs hele colonnes huisvrouwen mobiliseren om Mr. Twitter te worden
roh2 haalt zijn stemmen bij de lezers van afhakers.nlquote:
Hier idem, dan leek het huis misschien nog ergens naarquote:
Zag je roh2 gaan Bommie? Was erop en erover ....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
roh2 haalt zijn stemmen bij de lezers van afhakers.nl
Als ik nu op jouw plusje drukt gebeurt er niks, met F5en heeft hij ineens geen kruisje meer bij zijn naam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
roh2 haalt zijn stemmen bij de lezers van afhakers.nl
die hebben hun tijd gehad hoor daar ga ik niet op stemmen....ze staan dr geeneens bijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef sunny16947 het volgende:
We gaan even tegengas geven.
Huub
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=2
Claire
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter?page=2
zo van woeiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Zag je roh2 gaan Bommie? Was erop en erover ....
LOLquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, dan leek het huis misschien nog ergens naar
* Leandra gaat wel ff een was vouwen ofzo![]()
Daarnaast zijn het "bn-ers".. roh2 en bodybag gun ik het wel die zijn net als ik onbekendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
die hebben hun tijd gehad hoor daar ga ik niet op stemmen....ze staan dr geeneens bij
Bnersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarnaast zijn het "bn-ers".. roh2 en bodybag gun ik het wel die zijn net als ik onbekend
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bners..welnee joh...dat zijn ze geeneens...ik stem voor jou en net ook op eva
Huh wat lievquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bners..welnee joh...dat zijn ze geeneens...ik stem voor jou en net ook op eva
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |