Er is in ieder geval veel veranderd sinds vanmiddag op die lijst.Raar he?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:32 schreef Nizno het volgende:
Marco B en Paul de L zijn ook ineens weg van de wall of fame
Doet huub ook mee danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:26 schreef evaxsis het volgende:
Dit schrijft dijkshoorn :![]()
@HuubGoudenKooi Don't worry, dat is engels, veel gebruikt op de werkvloer bij Talpa. Dwarf, dat is ook Engels, veel gebruikt door mij.
# @HuubGoudenKooi En bij wie zit je op schoot als je echt grote mensen-redactiewerk doet? En hebben ze alle glazen wanden weg laten halen?35 minutes ago from TweetDeck
# @HuubGoudenKooi Wat doe je bij Talpa? De onderste plankjes van het archief Kudt-tv schoonhouden?
da's wel handig want als ik de kans krijg ga ik achter dijkshoorn aanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Genoeg gespammed nu
Maar moet ik nu ook aan de twittert om ergens een bommie-dijkshoorn fittie te lezen?
je krijgt de kansquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's wel handig want als ik de kans krijg ga ik achter dijkshoorn aan
jaja dan zal die wel in discussie moeten met mequote:
quote:Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, root@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.2 Server at tweeterwall.mallplace.com Port 80
Dan zal dijkshoorn nu wel verdwijnenquote:
Nog 42 plusjes voor derde plekkie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:58 schreef versabommie het volgende:
Kut kut kut![]()
Ze gaan weer in onderhoud.. er verdwijnen weer een paar mensen hoor![]()
Tis godver net russische roulette
De site is overbelast doordat veel mensen op Huubie stemmenquote:
Lindsay Lohan topless op Twitterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
De site is overbelast doordat veel mensen op Huubie stemmenNou dat ie goed gaat en Claire ook is een ding wat zeker is
![]()
Maar ik weet het antwoord waarom Twitter eruit ligt
Goedeavond trouwens Fokkers![]()
Nee ik wil eerst trommelgeroffelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lindsay Lohan topless op Twitter
Gewoon inbeeldenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |