Leuk meisjequote:
Juistem. Je knipt plakt de OP (openingspost) van de wiki hier. Dat is het makkelijkst.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef _Ruby_ het volgende:
ff een newbie vraag, hoe start je een nieuw single topic als deze vol is? kwestie van 'nieuw topic' en plakken/knippen?
enne dragonfire, ik heb me al eerder voorgesteldquote:
goh, wat omslachtigquote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Juistem. Je knipt plakt de OP (openingspost) van de wiki hier. Dat is het makkelijkst.
Helemaal juistquote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef _Ruby_ het volgende:
ff een newbie vraag, hoe start je een nieuw single topic als deze vol is? kwestie van 'nieuw topic' en plakken/knippen?
Hoeveel precies?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
enne dragonfire, ik heb me al eerder voorgestelden over die ijsblokjes, als ze gesmolten zijn een heleboel
![]()
quote:
Jaquote:
Nietusquote:
Topic Titelquote:
Doeiquote:
Daar probeer ik me de hele dag al toe te zetten, tot nu toe geen succesquote:
Ofresca!quote:
Wellusquote:
Ik vond het plaatje wel mooi, leuk meisje wat helemaal blij is met de hondquote:
Beetje anorexia.quote:
Topic Titelquote:
nee hoorquote:
die heeft smerige dingen met die hond gedaan...kijk die smilequote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor
kwam door mijn foto!..
[ afbeelding ]
Kan ik niet goed zien. De hond verbergt een hoop. Het gezicht spreekt mij niet erg aan, maar haar haar ziet er goedverzorgd uit.quote:
Als ik die beentjes zo zie dan breek ik die zo, als je een beetje goed tekeer gaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kan ik niet goed zien. De hond verbergt een hoop. Het gezicht spreekt mij niet erg aan, maar haar haar ziet er goedverzorgd uit.
Meisjes keuren op een hondenshow![]()
quote:
eeeejquote:
ze kunnen best wel wat hebben hoor die vrouwen...en als ze toch stuk gaan ruil je ze om.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik die beentjes zo zie dan breek ik die zo, als je een beetje goed tekeer gaat.
Ja, ik reageer op iemand die een foto post en een ander die daar een mening bij plaatst. Daar plaats ik mijn mening dan weer bij.
echt een mooie foto, ik vind het echt mooi hoe de hond naar voren komt, het lijkt net 3dquote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor
kwam door mijn foto!..
[ afbeelding ]
met mij ook lekker hoorquote:
alleen in jouw zieke geest hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die heeft smerige dingen met die hond gedaan...kijk die smile
Ja geweldig! Het is maandag, de zon schijnt nog en FOK draait weer.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja geweldig! Het is maandag, de zon schijnt nog en FOK draait weer.
en ik zie jouw beeldschone verschijning uiteraard...
hoi hoiquote:
Hoi, alweerquote:
naah... ik ben niet echt in de markt voor nieuwe lovers... ben te druk met mijzelf te fixen enzoquote:
Wie is het dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah... ik ben niet echt in de markt voor nieuwe lovers... ben te druk met mijzelf te fixen enzo
ach...het is bijna hetzelfdequote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Pfff, ik heb zin in een massage en seks. Maar ik moet het doen met Bones en FOK!. Toch jammer.
Groningen is net ff te ver. Anders had ik je graag een massage en een glaasje rode wijn gegeven.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Pfff, ik heb zin in een massage en seks. Maar ik moet het doen met Bones en FOK!. Toch jammer.
haiquote:
Enschede dichtbij genoeg?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Groningen is net ff te ver. Anders had ik je graag een massage en een glaasje rode wijn gegeven.
Ik zou afknappen op het feit dat ze zo'n hond heeft...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef kwaakvaak het volgende:
nee hoor
kwam door mijn foto!..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb alleen zin in sex, massage hoef ik niet.. geven daarentegen kan prima nog even..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Trusten!quote:
Jij had toch zin in knuffelen?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb alleen zin in sex, massage hoef ik niet.. geven daarentegen kan prima nog even..
Verstandige Auto, Welterustenquote:
slaap lekker mutsjequote:
geen ideequote:
Dat is lastig, wat voor gegevens staan er op, heb er ergens nog een ligenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Nouk84 het volgende:
Adapter van m'n laptop weer stukNu toch maar een nieuwe bestellen...
Dat plus knuffelen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb zin om te zoenen, te frunniken en te neuken.. je trekt het uit zijn context
Massage heb ik al gehad, seks wil ik welquote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Wie heb jij zo ver gekregen?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Massage heb ik al gehad, seks wil ik welMaar krijg een vriendinnetje op bezoek zo. Ook heel leuk natuurlijk
Ik heb er al één besteld. Maar het is een ACER 65W PA1650-02quote:Op maandag 15 juni 2009 21:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dat is lastig, wat voor gegevens staan er op, heb er ergens nog een ligen
daar zit jij nog niet in hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
ik wil ook seks...harde geile seks...maarja..friendszone he
friends with benefitsquote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
Eeuwig en altijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik zie het probleem niet.... hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
seks wil ik welMaar krijg een vriendinnetje op bezoek zo. Ook heel leuk natuurlijk
Altijd handigquote:
*huil*quote:
Nu nog een manquote:Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik zie het probleem niet.... hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
En bedanktquote:
Neequote:
Ik heb heul geen massage van jou gekregen!quote:
sorry...zit ik er nu wel inquote:
Ohnee, want jij zou nog eens een seintje geven als je tijd had om een kok langs te laten komen..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ik heb heul geen massage van jou gekregen!
Hoe lang? I can probably beat thatquote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Tegan het volgende:
Zullen we het niet over seks hebben? Ik sta zolang droog dat ik 24/7 zin heb, zeker met zulke zinnen.
dammen?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Tegan het volgende:
Zullen we het niet over seks hebben? Ik sta zolang droog dat ik 24/7 zin heb, zeker met zulke zinnen.
[..]
bijna .. maar eerst seksenquote:
en ik jullie weerquote:
Tis dichterbij, maar nog steeds ff te ver. Maar die wijn en massage houd je tegoed.quote:
Geen idee of Snuit kan masserenquote:
Ja zeg, jij bent hier degene met een levenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohnee, want jij zou nog eens een seintje geven als je tijd had om een kok langs te laten komen..en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar en dat duurt maar .....
Dat ging makkelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tis dichterbij, maar nog steeds ff te ver. Maar die wijn en massage houd je tegoed.
8 dagen. Maar daarvoor was het wel echt veel te lang (5 maanden ofzo).quote:
En met een flexibele agenda voor friendsquote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee of Snuit kan masserenMaar diegene die mij gemasseerd heeft wel
![]()
[..]
Ja zeg, jij bent hier degene met een leven
dat lijkt me een redelijke volgordequote:
Je bent van harte uitgenodigd die wijn en massage te komen halen.quote:
jij woont wel dichtbij?quote:
En ik mag zijn nummer niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee of Snuit kan masserenMaar diegene die mij gemasseerd heeft wel
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:39 schreef El_Matador het volgende:
8 dagen. Maar daarvoor was het wel echt veel te lang (5 maanden ofzo).
Nee, nu zo'n 9 maanden.quote:
Dat dacht ik nou okoquote:
En waar zou dat mogen zijn?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent van harte uitgenodigd die wijn en massage te komen halen.
Sorry heb het een beetje drukquote:Op maandag 15 juni 2009 21:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En ik mag zijn nummer niet?Verdorie.
Friends of Friends with benefits?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
En met een flexibele agenda voor friends
Misschien ga ik hem nog eens delenquote:
Aachen. Maar het is het waard. Spaanse wijn en een heerlijke massage (heb het van horen zeggen, heb mezelf nooit gemasseerd...quote:
Waar heb je die seks gekocht dan?quote:
enschedequote:
Ik koop geen seks.quote:
Aachen? waar is dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aachen. Maar het is het waard. Spaanse wijn en een heerlijke massage (heb het van horen zeggen, heb mezelf nooit gemasseerd...)
*geeft knuffel*quote:
Duitslandquote:
Woon ik wel aan de goede kant van Nederlandquote:
Ik ken de irritatiequote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Tegan het volgende:
Het gaat ook niet zozeer om de dagen die je al droog staat, maar meer dat de vooruitzichten ook al zo slecht zijn. Dat icm wilde seksdromen omdat het zo lang geleden is.
Seksdromen! Die zijn altijd zo'n drama.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Tegan het volgende:
Het gaat ook niet zozeer om de dagen die je al droog staat, maar meer dat de vooruitzichten ook al zo slecht zijn. Dat icm wilde seksdromen omdat het zo lang geleden is.
JAAAAAAAAAAAA dat is dichtbijquote:
Nietus!quote:
Ik ben niet egoïstischquote:
Nou, waar kan ik dat krijgen dan?quote:
Waarom zijn de vooruitzichten slecht?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Tegan het volgende:
Wat moet je in madrid dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef DragonFire het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA dat is dichtbij![]()
In vergelijking met Madrid wel
Jij wordt betaald.quote:
5 km van Nederland en 7 km van Belgie.quote:
ik denk het, jij zegt het...quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Seksdromen! Die zijn altijd zo'n drama.
ik ben dus niet de enige die daar last van heeftquote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Tegan het volgende:
Zeker na het liedje van Borsato, daar voor kon je nog hoop hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Seksdromen! Die zijn altijd zo'n drama.
en dan nog zuidelijker dan waar ik woonquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Woon ik wel aan de goede kant van Nederland
Liever niet. Alleen seks uit lust of liefde.quote:
Hey dame, hou daar eens mee op. Nu krijg ik straks nog dromen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Als je nou de avond vantevoren goed genomen bent, dan is dat juist geil
, maar als het is omdat je zolang droog staat is dat KUT.
Ik zag het net op een kaartje. Nog steeds pokkeeind weg dusquote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan nog zuidelijker dan waar ik woon
Pff het zuidenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
5 km van Nederland en 7 km van Belgie.
Komt wel weer.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk het, jij zegt het...
voor mij is het langer dan 5 maanden trouwens
Vooral als je die ochtend dan weer kan.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet aan denkenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:47 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Daar zit een ex van mij.... zucht...
Ik had er een dit weekend, en nog een gisternachtquote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die daar last van heeft
Ik droom ook al dagen over hetzelfdequote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever niet. Alleen seks uit lust of liefde.
Geld is sowieso een zwaar overgewaardeerd iets.
Dan kan je gewoon de toffe dingen uit je droom proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Komt wel weer.![]()
Slechte woordgrap.
[..]
Vooral als je die ochtend dan weer kan.Maar anders.
Het alom populaire onderwerp seks is aangebroken. Rap gaat het inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef Carooltje79 het volgende:
sow jullie gaan snel zeg.... zat ff nie op te letten
Seksquote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het alom populaire onderwerp seks is aangebroken. Rap gaat het inderdaad.
Ik ben ooit weleens klaargekomen in zo'n droom, dat was gaaf. Helaas is dat bij een keer gebleven. Blij dat niemand ff mijn kamer inliep die nacht/ochtend zegquote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hey dame, hou daar eens mee op. Nu krijg ik straks nog dromen.
Leuke droom?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben ooit weleens klaargekomen in zo'n droom, dat was gaaf. Helaas is dat bij een keer gebleven. Blij dat niemand ff mijn kamer inliep die nacht/ochtend zeg.
en ik vond je zo'n net meisje tot nu toequote:Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben ooit weleens klaargekomen in zo'n droom, dat was gaaf. Helaas is dat bij een keer gebleven. Blij dat niemand ff mijn kamer inliep die nacht/ochtend zeg.
oeeehhhh sex sex sexquote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het alom populaire onderwerp seks is aangebroken. Rap gaat het inderdaad.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wow, da's nog eens een natte droom.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je een meisje aangeraaktquote:Op maandag 15 juni 2009 21:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik mocht meisjes aanraken op de EO jongerendag om hun taille te meten. Dat is het geloof ik?
Scherp blijven is een mustquote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef Carooltje79 het volgende:
sow jullie gaan snel zeg.... zat ff nie op te letten
Ligt eraan wat ik als single zou moeten rekenen. Maar als ik mee zou moeten gaan met de trend van dit topic zeg ik 3 maanden.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet aan denken
Hoelang al single dan?
Het wordt hier anders weer een slappe bedoeling hier.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Scherp blijven is een must*was ook even weg
Het is echt al jaren geleden, dus ik herinner me er niet veel van. Maar het was echt goddelijk relaxed wakker worden zegquote:
Het is niet alsof ik dat tegen kon houden ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ik vond je zo'n net meisje tot nu toe
quote:
Ik denk dan altijd dat mannen bij natte dromen dat altijd hebben, mij is het maar eens overkomenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wow, da's nog eens een natte droom.
nog ff heb ik het zeker weer gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het wordt hier anders weer een slappe bedoeling hier.
ik kan als single iig beter zonder seks dan wanneer ik een relatie heb...soms heb je als single ff de behoefte maarja...is niet zo irritant eigenlijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat onze singles helemaal gek worden van het droog staan..
Ik weet dat ik het na 1 week irritant begin te vinden, na een maand begin ik helemaal gek te worden en na 2 maanden ebt het weg en boeit het me niet meer..
grove schatting dan
Geen last vanquote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat onze singles helemaal gek worden van het droog staan..
Ik weet dat ik het na 1 week irritant begin te vinden, na een maand begin ik helemaal gek te worden en na 2 maanden ebt het weg en boeit het me niet meer..
grove schatting dan
Ik noem de EO en het is plotsklap dood.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het wordt hier anders weer een slappe bedoeling hier.
Enige periode dat ik droog heb gestaan (behalve het maagd-zijn) was rond de twee maanden (ja, ik ben spoiled). Eerste twee weken werd ik helemaal gek, en toen steeds minder en toen na anderhalf maand vond ik het eigenlijk wel ok, kon ik wel zonder. Maarja, toen daarna begon het allemaal weerquote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
grove schatting dan
Ik wou dat ik ook zulke dromen had. Zo ver ik weet nog nooit gehad namelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is echt al jaren geleden, dus ik herinner me er niet veel van. Maar het was echt goddelijk relaxed wakker worden zeg.
[..]
Het is niet alsof ik dat tegen kon houden ofzo![]()
.
[..]
.
[..]
Ik denk dan altijd dat mannen bij natte dromen dat altijd hebben, mij is het maar eens overkomen.
Nee hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog ff heb ik het zeker weer gedaan
De 1e week is het ergste. Daarna komt en gaat het met vlagen. Meestal blijft het ongeveer even erg.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
grove schatting dan
Beetje nadeel dat je dan eerst moet trouwen om te kunnen neuken.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik noem de EO en het is plotsklap dood.
Maar goed, er waren daar wel hele knappe meisjes te vinden. Ben een zuid-afrikaanse tegengekomen en zij was echt.
Ik kan eigenlijk best goed zonder.. Zolang ik het niet heb of er weinig over heb, boeit het niet. Dus maanden zijn dan geen probleem voor mijquote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
grove schatting dan
Haar nummer gevraagd?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik noem de EO en het is plotsklap dood.
Maar goed, er waren daar wel hele knappe meisjes te vinden. Ben een zuid-afrikaanse tegengekomen en zij was echt.
en daar is ie weerquote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
Oja, hier zei ik twee uur geleden ook nog wat
Maagd zijn heeft dus toch voordelenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Enige periode dat ik droog heb gestaan (behalve het maagd-zijn) was rond de twee maanden (ja, ik ben spoiled). Eerste twee weken werd ik helemaal gek, en toen steeds minder en toen na anderhalf maand vond ik het eigenlijk wel ok, kon ik wel zonder. Maarja, toen daarna begon het allemaal weer.
Sta nu tien dagen droog, met een vooruitzicht van nog wel een week droog.
We hebben medelijden met je Tegan.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Enige periode dat ik droog heb gestaan (behalve het maagd-zijn) was rond de twee maanden (ja, ik ben spoiled). Eerste twee weken werd ik helemaal gek, en toen steeds minder en toen na anderhalf maand vond ik het eigenlijk wel ok, kon ik wel zonder. Maarja, toen daarna begon het allemaal weer.
Sta nu tien dagen droog, met een vooruitzicht van nog we een week droog.
Bij mannen is het dan altijd plakkerig wakker worden, irritant is datquote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is echt al jaren geleden, dus ik herinner me er niet veel van. Maar het was echt goddelijk relaxed wakker worden zeg.
GAaaaaaf!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
zit film te kijken op rtl 7 komt me favo liedje![]()
![]()
Rammsteinquote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Nee man, dan kan ik eindelijk weer eens normaal plassen 's ochtends.. met een ODOL gaat het toch wat moeilijkquote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mannen is het dan altijd plakkerig wakker worden, irritant is dat
Ik heb een scharrelquote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben medelijden met je Tegan.
Hoe kom jij aan zoveel seks dan, ook als je vrijgezel bent? De vriendinnen die ik ken zijn langer droog. Of ze kunnen HEEEEEL hard liegen, maar dat lijkt me sterk.
Heb een periode gehad van minstens 1 keer per dag, dat een paar maanden lang. Toen dat over was, had ik even 1 week zoiets van NEUKE!!!!!. NU... en na een maandje ging dat gevoel weg en heb ik ruim 10 maanden totaal geen goesting in sex gehad..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
grove schatting dan
Geen herrie. Schitterend. Duitse Hochkultur.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef mafkees01 het volgende:
rammsteinklasgenoot gaat daar ook heen in december... Wat een herrie
Haha, we moesten echt op onze woorden letten rond de kids daar. Heb geloof ik geen enkel schuttingwoord geuit tot het einde.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beetje nadeel dat je dan eerst moet trouwen om te kunnen neuken.
Ik zeg: GODVERDOMME!
Nee, mn bazin stond naast mequote:
poehpoeh, heb echt medelijden met jequote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ohhhhhwww... Ok.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een scharrel. Tevens de enige persoon met wie ik ooit seks heb gehad.
ik ga ook!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef mafkees01 het volgende:
rammsteinklasgenoot gaat daar ook heen in december... Wat een herrie
Als vrouw is het anders niet zo heel moeilijk hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben medelijden met je Tegan.
Hoe kom jij aan zoveel seks dan, ook als je vrijgezel bent? De vriendinnen die ik ken zijn langer droog. Of ze kunnen HEEEEEL hard liegen, maar dat lijkt me sterk.
Ik heb 3,5 jaar gehad met een nyfomane...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb een periode gehad van minstens 1 keer per dag, dat een paar maanden lang. Toen dat over was, had ik even 1 week zoiets van NEUKE!!!!!. NU... en na een maandje ging dat gevoel weg en heb ik ruim 10 maanden totaal geen goesting in sex gehad..
Momenteel zit ik op een punt dat het mij ook niet echt veel boeit.. Veel te druk in mijn hersenpan met andere zut dan sex, neuken etc.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen herrie. Schitterend. Duitse Hochkultur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
Op dit moment sta ik hier het langst droog van allemaal.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
poehpoeh, heb echt medelijden met je
Oftewel, waar zeur je over
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GAaaaaaf!
6 december wordt losgaan!
Mijn favo nummer van Rammstein is Stein um Stein. Zo fokking romantisch en cru tegelijkertijd. Werelds gewoon. (ik ga hem NU opzetten!)
Ehm ja, als je echt niet kieskeurig bent ofzo. Maar dat is wel erg triest, vind je zelf niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als vrouw is het anders niet zo heel moeilijk hoor
Een nymfomane is iemand die elke dag sex heeft en ruzie maakt?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar gehad met een nyfomane...![]()
Elke dag ruzie en elke dag gruwelijke seks. Klinkt lekker en....
.... dat is het ook. Maar de ruzie is toch erger.
Wat is eigenlijk de precieze definitie van nymfomane?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar gehad met een nyfomane...![]()
Elke dag ruzie en elke dag gruwelijke seks. Klinkt lekker en....
.... dat is het ook. Maar de ruzie is toch erger.
Nope, en hij ook niet. We zijn elkaars eerste.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ohhhhhwww... Ok.
Nooit behoefte gehad aan een ander?
Hoe lang?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit moment sta ik hier het langst droog van allemaal.
Als je wel wat kieskeurig bent, kun je ook redelijk wat krijgen, als je er een beetje fatsoenlijk uitziet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehm ja, als je echt niet kieskeurig bent ofzo. Maar dat is wel erg triest, vind je zelf niet?
Hoi Pienquote:
Seksverslaafd. Soms wel 3 keer op een dag.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de precieze definitie van nymfomane?
Bij mij hangt het een beetje van mn, euh, zelfbevredigingscontrole (24 letterwoordenlingo!) af. Als ik het volhoud er vanaf te blijven komt de drang vrij snel. Hoe lang ik het daarna volhoud geen flauw idee, want dat is alweer een tijd geleden.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb een periode gehad van minstens 1 keer per dag, dat een paar maanden lang. Toen dat over was, had ik even 1 week zoiets van NEUKE!!!!!. NU... en na een maandje ging dat gevoel weg en heb ik ruim 10 maanden totaal geen goesting in sex gehad..
Momenteel zit ik op een punt dat het mij ook niet echt veel boeit.. Veel te druk in mijn hersenpan met andere zut dan sex, neuken etc.
jaa heb de hele tijd op je zitten wachten hoorquote:
Ik zeur helemaal niet zo, er werd gewoon gevraagd hoe erg het is om droog te staan, en toen gaf ik antwoord.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
poehpoeh, heb echt medelijden met je
Oftewel, waar zeur je over
* DrMarten heeft Herzeleid in de auto liggenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen herrie. Schitterend. Duitse Hochkultur.
Ik ben maagd. En nee dat is niet mijn sterrenbeeldquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een nymfomane is iemand die elke dag sex heeft en ruzie maakt?
Ja, nee, maar als man hoeft dat ook niet, als je echt niet kieskeurig bent en er een beetje behoorlijk uitziet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je wel wat kieskeurig bent, kun je ook redelijk wat krijgen, als je er een beetje fatsoenlijk uitziet.
Je hoeft iig nit zonder te zitten als je dat niet wil, dacht dat het daarover ging.
Behalve dat je zei dat je al verschrikkelijk lang droog stond...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeur helemaal niet zo, er werd gewoon gevraagd hoe erg het is om droog te staan, en toen gaf ik antwoord.
Ik doelde meer op hoe vaak per dag.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seksverslaafd. Soms wel 3 keer op een dag.
Zomervakantie in Salou en je bent het niet meer.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben maagd. En nee dat is niet mijn sterrenbeeld
Quote mij eens waar ik dat zeg?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Behalve dat je zei dat je al verschrikkelijk lang droog stond...![]()
En ik sta ook al bijna heel lang droog! Bijna he! nog niet helemaal..
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
* DrMarten heeft Herzeleid in de auto liggen
Hmm, een scharrel waarbij je elkaars eerste bent, klinkt mij toch meer als een relatie.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope, en hij ook niet. We zijn elkaars eerste.
Het maakt het juist moeilijker, want onze band is nu zo sterk (al jaren zo), dus ik kan me niet voorstellen hoe het is om seks te hebben met iemand met wie ik niet alles vanaf het eerste geklungel heb gedaan, zou me misschien wel beetje schamen/aftastend zijn, terwijl ik bij scharrel gewoon 100% mezelf ben/kan zijn.
Ik heb ONS gehad waar ik direct al spijt van had en ONS waar ik nog steeds van nageniet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook heel kieskeurig. Kan me niet voorstellen hoe een ONS zou gaan, want ik moet je toch echt beter kennen hoor.
Verslaafd ben je pas als het je belemmert in andere dingen..quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet inderdaad gevoelens kunnen scheiden anders wordt het helemaal niks. Of gewoon helemaal klem zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Ik ben ook heel kieskeurig. Kan me niet voorstellen hoe een ONS zou gaan, want ik moet je toch echt beter kennen hoor.
Salouquote:Op maandag 15 juni 2009 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zomervakantie in Salou en je bent het niet meer.
En als je je daar te goed voor voelt, moet je Odessa es proberen.
In de eerste weken is het niet veel.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef Tegan het volgende:
Drie keer per dag is toch niet zoveel, als je daar een paar weken naar uitkeek.
Story of my life. We nemen altijd afstand van elkaar, en komen steeds weer bij elkaar terug. Ik wil een relatie, hij niet, maar we hebben er eigenlijk wel een. Ik houd het op bindingsangst, terwijl mijn vriendinnen zeggen dat ik verder moet met mijn leven, en niet op hem moet blijven wachten.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, een scharrel waarbij je elkaars eerste bent, klinkt mij toch meer als een relatie.
Maar goed dat jullie er allebei van genieten. DAAR gaat het om!
Je was me voorquote:Op maandag 15 juni 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[singles] Waar de honden groter zijn dan de meisjes
Daar ben ik ook zeker van hoor Tijn,quote:
Die is tof, maar ik vind nr1 Wollt Ihr Das Bett In Flammen Seher er ook lekker inknallen direct. En Seemann vind ik erg mooi.quote:
Ik weet van mezelf dat ik mezelf pas bloot geef (letterlijk en figuurlijk) als ik je vertrouw, en dat doe ik niet na een avondje. Ben veel te bang dat er dan slechte verhalen rond gaan over hoe slecht ik wel niet in bed zou zijn ofzo, krijg ik alleen maar nachtmerries van. Ik deel zelfs gewoon persoonlijke dingen niet zo snel met vrienden.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb ONS gehad waar ik direct al spijt van had en ONS waar ik nog steeds van nageniet.
Het kan zo lopen toch?
Wel bijzonder moet ik zeggen. Heb nog nooit een stel gehoord die dit had.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Story of my life. We nemen altijd afstand van elkaar, en komen steeds weer bij elkaar terug. Ik wil een relatie, hij niet, maar we hebben er eigenlijk wel een. Ik houd het op bindingsangst, terwijl mijn vriendinnen zeggen dat ik verder moet met mijn leven, en niet op hem moet blijven wachten.
jaaaa het is een heerlijke cdquote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die is tof, maar ik vind nr1 Wollt Ihr Das Bett In Flammen Seher er ook lekker inknallen direct. En Seemann vind ik erg mooi.
Die staat er nogquote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa heb de hele tijd op je zitten wachten hoor
ben zoo blij dat je er bent Sedan![]()
hihi hoe ist met de auto?
Die hebben toch niet met haar wel of niet nymfomane zijn te maken?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de eerste weken is het niet veel.
Maar in je hele relatie wel.
Ik klaag niet, ze was geweldig in bed (en ik was haar 2e). Maar het was wel vermoeiend af en toe. Zeker de vele ruzies.
Ik heb ook niks tegen een ONS. Graag zelfs. Liever vandaag dan morgen. Maar meisjes versieren dat lukt mijn helaas nietquote:Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zeker van hoor Tijn,, maar toch valt het te sturen.
Als je Salou niets vindt, waarom niet je blikveld verruimen? Er is niets mis met ONS hoor, ook niet als dat je eerste keer is.
3x dat valt toch nog wel meequote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook blij dat ik toch wel wat meer smaken uit de snoeppot geprobeerd heb. Weet ik tenminste waar ik van houquote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel bijzonder moet ik zeggen. Heb nog nooit een stel gehoord die dit had.
Maar ik zou echt nooit maar 1 meid gehad hebben willen. Ik ben blij dat ik wat "gevlinderd" heb (zoals de oudere generatie dat noemt).
oehhh spannendquote:Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die staat er nog
Moeten nog wat kleine dingen gedaan worden. Morgenavond als het goed is starten
Hoe vaak is te veel voor jou dan?quote:
Ik heb eigenlijk het tegenovergestelde, ik wil eigenlijk niet iemand anders, andere mannen kunnen mij totaal niet boeien, behalve gewoon vriendschappelijk. Ik weet ook eigenlijk niet waarom, ook iets met vertrouwen wellicht. Als er een nieuw tof iemand is, met wie ik helemaal klik, zoals ik met scharrel deed op dag een, dan komt het vanzelf wel, maar voor nu heb ik echt niet zoiets van, wat jammer dat ik maar met een iemand ooit seks heb gehad.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel bijzonder moet ik zeggen. Heb nog nooit een stel gehoord die dit had.
Maar ik zou echt nooit maar 1 meid gehad hebben willen. Ik ben blij dat ik wat "gevlinderd" heb (zoals de oudere generatie dat noemt).
hahaha avond kfquote:Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Heb net mee getraind met een buffelkon amper autorijden meet doordat ik geen gevoel meer heb in mijn armen
Had er pas sinds kort van gehoord, goede band met lekkere nummertjesquote:
Het is zo fout dat het weer gaaf isquote:Op maandag 15 juni 2009 22:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had er pas sinds kort van gehoord, goede band met lekkere nummertjes
Je moet ook niet zo lang onder water blijven hehquote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
Zo lekker gezwommen maar vreemd genoeg krijg ik er altijd koppijn van
genoeg gedronken? tijdens zwemmen (Als je het actief doet) verlies je echt rete veel vocht, al lijkt het van niet, want je zweet drijft in het waterquote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
Goedenavond mopquote:
Jij kende rammstein niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had er pas sinds kort van gehoord, goede band met lekkere nummertjes
rammstein is lekker!...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
ohw das niet leukquote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[singles] Waar de honden groter zijn dan de meisjes
quote:
Ik zeg dus dat ik zo lang droog sta dat ik 24/7 zin heb, wat dus impliceert dat het niet zo lang is. Zie deze post:quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is niet vreemd. heb ik ook altijdquote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
Dat mag.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hebben toch niet met haar wel of niet nymfomane zijn te maken?
O en ik vind niet dat je ex aan de term nymfomane voldoet btw
Primaquote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goedenavond mop
Hoe is het met je ?
Dat is wrs een goede tip want heb nu ook een mega droge mondquote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
genoeg gedronken? tijdens zwemmen (Als je het actief doet) verlies je echt rete veel vocht, al lijkt het van niet, want je zweet drijft in het water
Neem van mij aan: Russische vrouwen versieren JOU. En nee, dat zijn geen hoeren ofzo. En ook niet desperaat. Ze zijn gewoon... goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen een ONS. Graag zelfs. Liever vandaag dan morgen. Maar meisjes versieren dat lukt mijn helaas niet
quote:
Over zwemmen hoef je me niets te vertellen en alles wat erbij komtquote:Op maandag 15 juni 2009 22:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is wrs een goede tip want heb nu ook een mega droge mond
Ben echt kapot, maar niet moequote:
Maar als je heel veel drinkt, moet je telkens plassen, en dat mag niet in het zwembadquote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
genoeg gedronken? tijdens zwemmen (Als je het actief doet) verlies je echt rete veel vocht, al lijkt het van niet, want je zweet drijft in het water
Gewoon in natuurlijk water zwemmen, heb je er ook geen last vanquote:Op maandag 15 juni 2009 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is niet vreemd. heb ik ook altijdkomt door het chloor
Dit weet je uit eigen ervaring?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem van mij aan: Russische vrouwen versieren JOU. En nee, dat zijn geen hoeren ofzo. En ook niet desperaat. Ze zijn gewoon... goed.
dat hebben ze niet in ons zwembadquote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gewoon in natuurlijk water zwemmen, heb je er ook geen last van
Daar heb je weer andere dingen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gewoon in natuurlijk water zwemmen, heb je er ook geen last van
Heb een update achtergelaten in het topicquote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tof! ik wacht nog steeds op PM
Ik, hij, gisteren eerste date, woensdag tweede, omdat hij leuk isquote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wie wat waar waarom wat heb ik gemist?![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem van mij aan: Russische vrouwen versieren JOU. En nee, dat zijn geen hoeren ofzo. En ook niet desperaat. Ze zijn gewoon... goed.
Wat ? wedstrijden of waterpolo ?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Over zwemmen hoef je me niets te vertellen en alles wat erbij komt20 jaar fanatiek gezwommen
weet je hoe snel het hier gaat, daar lees ik rete hard overheen!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb een update achtergelaten in het topicmaar zal je zo PMen
Russische niet. Oekraiense wel.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oehhh spannendik hoor wel hoe dat was he
Geen idee, maar vind dat wel meevallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |