quote:Op maandag 15 juni 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[singles] Waar de honden groter zijn dan de meisjes
quote:
Ik zeg dus dat ik zo lang droog sta dat ik 24/7 zin heb, wat dus impliceert dat het niet zo lang is. Zie deze post:quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Tegan het volgende:
Zullen we het niet over seks hebben? Ik sta zolang droog dat ik 24/7 zin heb, zeker met zulke zinnen.
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Enige periode dat ik droog heb gestaan (behalve het maagd-zijn) was rond de twee maanden (ja, ik ben spoiled). Eerste twee weken werd ik helemaal gek, en toen steeds minder en toen na anderhalf maand vond ik het eigenlijk wel ok, kon ik wel zonder. Maarja, toen daarna begon het allemaal weer.
Sta nu tien dagen droog, met een vooruitzicht van nog wel een week droog.
Is niet vreemd. heb ik ook altijdquote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
Zo lekker gezwommen maar vreemd genoeg krijg ik er altijd koppijn van
Dat mag.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hebben toch niet met haar wel of niet nymfomane zijn te maken?
O en ik vind niet dat je ex aan de term nymfomane voldoet btw
Primaquote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goedenavond mop
Hoe is het met je ?
Dat is wrs een goede tip want heb nu ook een mega droge mondquote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
genoeg gedronken? tijdens zwemmen (Als je het actief doet) verlies je echt rete veel vocht, al lijkt het van niet, want je zweet drijft in het water
Neem van mij aan: Russische vrouwen versieren JOU. En nee, dat zijn geen hoeren ofzo. En ook niet desperaat. Ze zijn gewoon... goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen een ONS. Graag zelfs. Liever vandaag dan morgen. Maar meisjes versieren dat lukt mijn helaas niet
quote:
Over zwemmen hoef je me niets te vertellen en alles wat erbij komtquote:Op maandag 15 juni 2009 22:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is wrs een goede tip want heb nu ook een mega droge mond
Ben echt kapot, maar niet moequote:
Maar als je heel veel drinkt, moet je telkens plassen, en dat mag niet in het zwembadquote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
genoeg gedronken? tijdens zwemmen (Als je het actief doet) verlies je echt rete veel vocht, al lijkt het van niet, want je zweet drijft in het water
Gewoon in natuurlijk water zwemmen, heb je er ook geen last vanquote:Op maandag 15 juni 2009 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is niet vreemd. heb ik ook altijdkomt door het chloor
Dit weet je uit eigen ervaring?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem van mij aan: Russische vrouwen versieren JOU. En nee, dat zijn geen hoeren ofzo. En ook niet desperaat. Ze zijn gewoon... goed.
dat hebben ze niet in ons zwembadquote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gewoon in natuurlijk water zwemmen, heb je er ook geen last van
Daar heb je weer andere dingen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gewoon in natuurlijk water zwemmen, heb je er ook geen last van
Heb een update achtergelaten in het topicquote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tof! ik wacht nog steeds op PM
Ik, hij, gisteren eerste date, woensdag tweede, omdat hij leuk isquote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wie wat waar waarom wat heb ik gemist?![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem van mij aan: Russische vrouwen versieren JOU. En nee, dat zijn geen hoeren ofzo. En ook niet desperaat. Ze zijn gewoon... goed.
Wat ? wedstrijden of waterpolo ?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Over zwemmen hoef je me niets te vertellen en alles wat erbij komt20 jaar fanatiek gezwommen
weet je hoe snel het hier gaat, daar lees ik rete hard overheen!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb een update achtergelaten in het topicmaar zal je zo PMen
Russische niet. Oekraiense wel.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oehhh spannendik hoor wel hoe dat was he
Geen idee, maar vind dat wel meevallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |