Die staat er nogquote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa heb de hele tijd op je zitten wachten hoor
ben zoo blij dat je er bent Sedan![]()
hihi hoe ist met de auto?
Die hebben toch niet met haar wel of niet nymfomane zijn te maken?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de eerste weken is het niet veel.
Maar in je hele relatie wel.
Ik klaag niet, ze was geweldig in bed (en ik was haar 2e). Maar het was wel vermoeiend af en toe. Zeker de vele ruzies.
Ik heb ook niks tegen een ONS. Graag zelfs. Liever vandaag dan morgen. Maar meisjes versieren dat lukt mijn helaas nietquote:Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zeker van hoor Tijn,, maar toch valt het te sturen.
Als je Salou niets vindt, waarom niet je blikveld verruimen? Er is niets mis met ONS hoor, ook niet als dat je eerste keer is.
3x dat valt toch nog wel meequote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seksverslaafd. Soms wel 3 keer op een dag.
Inderdaad, ik ben ook blij dat ik toch wel wat meer smaken uit de snoeppot geprobeerd heb. Weet ik tenminste waar ik van houquote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel bijzonder moet ik zeggen. Heb nog nooit een stel gehoord die dit had.
Maar ik zou echt nooit maar 1 meid gehad hebben willen. Ik ben blij dat ik wat "gevlinderd" heb (zoals de oudere generatie dat noemt).
oehhh spannendquote:Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die staat er nog
Moeten nog wat kleine dingen gedaan worden. Morgenavond als het goed is starten
Hoe vaak is te veel voor jou dan?quote:
Ik heb eigenlijk het tegenovergestelde, ik wil eigenlijk niet iemand anders, andere mannen kunnen mij totaal niet boeien, behalve gewoon vriendschappelijk. Ik weet ook eigenlijk niet waarom, ook iets met vertrouwen wellicht. Als er een nieuw tof iemand is, met wie ik helemaal klik, zoals ik met scharrel deed op dag een, dan komt het vanzelf wel, maar voor nu heb ik echt niet zoiets van, wat jammer dat ik maar met een iemand ooit seks heb gehad.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel bijzonder moet ik zeggen. Heb nog nooit een stel gehoord die dit had.
Maar ik zou echt nooit maar 1 meid gehad hebben willen. Ik ben blij dat ik wat "gevlinderd" heb (zoals de oudere generatie dat noemt).
hahaha avond kfquote:Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Heb net mee getraind met een buffelkon amper autorijden meet doordat ik geen gevoel meer heb in mijn armen
Had er pas sinds kort van gehoord, goede band met lekkere nummertjesquote:
Het is zo fout dat het weer gaaf isquote:Op maandag 15 juni 2009 22:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had er pas sinds kort van gehoord, goede band met lekkere nummertjes
Je moet ook niet zo lang onder water blijven hehquote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
Zo lekker gezwommen maar vreemd genoeg krijg ik er altijd koppijn van
genoeg gedronken? tijdens zwemmen (Als je het actief doet) verlies je echt rete veel vocht, al lijkt het van niet, want je zweet drijft in het waterquote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
Goedenavond mopquote:
Jij kende rammstein niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had er pas sinds kort van gehoord, goede band met lekkere nummertjes
rammstein is lekker!...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
zit film te kijken op rtl 7 komt me favo liedje![]()
![]()
ohw das niet leukquote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |