Geen herrie. Schitterend. Duitse Hochkultur.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef mafkees01 het volgende:
rammsteinklasgenoot gaat daar ook heen in december... Wat een herrie
Haha, we moesten echt op onze woorden letten rond de kids daar. Heb geloof ik geen enkel schuttingwoord geuit tot het einde.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beetje nadeel dat je dan eerst moet trouwen om te kunnen neuken.
Ik zeg: GODVERDOMME!
Nee, mn bazin stond naast mequote:
poehpoeh, heb echt medelijden met jequote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
Sta nu tien dagen droog, met een vooruitzicht van nog wel een week droog.
Ohhhhhwww... Ok.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een scharrel. Tevens de enige persoon met wie ik ooit seks heb gehad.
ik ga ook!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef mafkees01 het volgende:
rammsteinklasgenoot gaat daar ook heen in december... Wat een herrie
Als vrouw is het anders niet zo heel moeilijk hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben medelijden met je Tegan.
Hoe kom jij aan zoveel seks dan, ook als je vrijgezel bent? De vriendinnen die ik ken zijn langer droog. Of ze kunnen HEEEEEL hard liegen, maar dat lijkt me sterk.
Ik heb 3,5 jaar gehad met een nyfomane...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb een periode gehad van minstens 1 keer per dag, dat een paar maanden lang. Toen dat over was, had ik even 1 week zoiets van NEUKE!!!!!. NU... en na een maandje ging dat gevoel weg en heb ik ruim 10 maanden totaal geen goesting in sex gehad..
Momenteel zit ik op een punt dat het mij ook niet echt veel boeit.. Veel te druk in mijn hersenpan met andere zut dan sex, neuken etc.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen herrie. Schitterend. Duitse Hochkultur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
Op dit moment sta ik hier het langst droog van allemaal.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
poehpoeh, heb echt medelijden met je
Oftewel, waar zeur je over
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GAaaaaaf!
6 december wordt losgaan!
Mijn favo nummer van Rammstein is Stein um Stein. Zo fokking romantisch en cru tegelijkertijd. Werelds gewoon. (ik ga hem NU opzetten!)
Ehm ja, als je echt niet kieskeurig bent ofzo. Maar dat is wel erg triest, vind je zelf niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als vrouw is het anders niet zo heel moeilijk hoor
Een nymfomane is iemand die elke dag sex heeft en ruzie maakt?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar gehad met een nyfomane...![]()
Elke dag ruzie en elke dag gruwelijke seks. Klinkt lekker en....
.... dat is het ook. Maar de ruzie is toch erger.
Wat is eigenlijk de precieze definitie van nymfomane?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar gehad met een nyfomane...![]()
Elke dag ruzie en elke dag gruwelijke seks. Klinkt lekker en....
.... dat is het ook. Maar de ruzie is toch erger.
Nope, en hij ook niet. We zijn elkaars eerste.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ohhhhhwww... Ok.
Nooit behoefte gehad aan een ander?
Hoe lang?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit moment sta ik hier het langst droog van allemaal.
Als je wel wat kieskeurig bent, kun je ook redelijk wat krijgen, als je er een beetje fatsoenlijk uitziet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehm ja, als je echt niet kieskeurig bent ofzo. Maar dat is wel erg triest, vind je zelf niet?
Hoi Pienquote:
Seksverslaafd. Soms wel 3 keer op een dag.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de precieze definitie van nymfomane?
Bij mij hangt het een beetje van mn, euh, zelfbevredigingscontrole (24 letterwoordenlingo!) af. Als ik het volhoud er vanaf te blijven komt de drang vrij snel. Hoe lang ik het daarna volhoud geen flauw idee, want dat is alweer een tijd geleden.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb een periode gehad van minstens 1 keer per dag, dat een paar maanden lang. Toen dat over was, had ik even 1 week zoiets van NEUKE!!!!!. NU... en na een maandje ging dat gevoel weg en heb ik ruim 10 maanden totaal geen goesting in sex gehad..
Momenteel zit ik op een punt dat het mij ook niet echt veel boeit.. Veel te druk in mijn hersenpan met andere zut dan sex, neuken etc.
jaa heb de hele tijd op je zitten wachten hoorquote:
Ik zeur helemaal niet zo, er werd gewoon gevraagd hoe erg het is om droog te staan, en toen gaf ik antwoord.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
poehpoeh, heb echt medelijden met je
Oftewel, waar zeur je over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |