Leuk meisjequote:
Juistem. Je knipt plakt de OP (openingspost) van de wiki hier. Dat is het makkelijkst.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef _Ruby_ het volgende:
ff een newbie vraag, hoe start je een nieuw single topic als deze vol is? kwestie van 'nieuw topic' en plakken/knippen?
enne dragonfire, ik heb me al eerder voorgesteldquote:
goh, wat omslachtigquote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Juistem. Je knipt plakt de OP (openingspost) van de wiki hier. Dat is het makkelijkst.
Helemaal juistquote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef _Ruby_ het volgende:
ff een newbie vraag, hoe start je een nieuw single topic als deze vol is? kwestie van 'nieuw topic' en plakken/knippen?
Hoeveel precies?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
enne dragonfire, ik heb me al eerder voorgestelden over die ijsblokjes, als ze gesmolten zijn een heleboel
![]()
quote:
Jaquote:
Nietusquote:
Topic Titelquote:
Doeiquote:
Daar probeer ik me de hele dag al toe te zetten, tot nu toe geen succesquote:
Ofresca!quote:
Wellusquote:
Ik vond het plaatje wel mooi, leuk meisje wat helemaal blij is met de hondquote:
Beetje anorexia.quote:
Topic Titelquote:
nee hoorquote:
die heeft smerige dingen met die hond gedaan...kijk die smilequote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor
kwam door mijn foto!..
[ afbeelding ]
Kan ik niet goed zien. De hond verbergt een hoop. Het gezicht spreekt mij niet erg aan, maar haar haar ziet er goedverzorgd uit.quote:
Als ik die beentjes zo zie dan breek ik die zo, als je een beetje goed tekeer gaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kan ik niet goed zien. De hond verbergt een hoop. Het gezicht spreekt mij niet erg aan, maar haar haar ziet er goedverzorgd uit.
Meisjes keuren op een hondenshow![]()
quote:
eeeejquote:
ze kunnen best wel wat hebben hoor die vrouwen...en als ze toch stuk gaan ruil je ze om.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik die beentjes zo zie dan breek ik die zo, als je een beetje goed tekeer gaat.
Ja, ik reageer op iemand die een foto post en een ander die daar een mening bij plaatst. Daar plaats ik mijn mening dan weer bij.
echt een mooie foto, ik vind het echt mooi hoe de hond naar voren komt, het lijkt net 3dquote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor
kwam door mijn foto!..
[ afbeelding ]
met mij ook lekker hoorquote:
alleen in jouw zieke geest hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die heeft smerige dingen met die hond gedaan...kijk die smile
Ja geweldig! Het is maandag, de zon schijnt nog en FOK draait weer.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja geweldig! Het is maandag, de zon schijnt nog en FOK draait weer.
en ik zie jouw beeldschone verschijning uiteraard...
hoi hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |