Leuk meisjequote:
Juistem. Je knipt plakt de OP (openingspost) van de wiki hier. Dat is het makkelijkst.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef _Ruby_ het volgende:
ff een newbie vraag, hoe start je een nieuw single topic als deze vol is? kwestie van 'nieuw topic' en plakken/knippen?
enne dragonfire, ik heb me al eerder voorgesteldquote:
goh, wat omslachtigquote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Juistem. Je knipt plakt de OP (openingspost) van de wiki hier. Dat is het makkelijkst.
Helemaal juistquote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef _Ruby_ het volgende:
ff een newbie vraag, hoe start je een nieuw single topic als deze vol is? kwestie van 'nieuw topic' en plakken/knippen?
Hoeveel precies?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
enne dragonfire, ik heb me al eerder voorgestelden over die ijsblokjes, als ze gesmolten zijn een heleboel
![]()
quote:
Jaquote:
Nietusquote:
Topic Titelquote:
Doeiquote:
Daar probeer ik me de hele dag al toe te zetten, tot nu toe geen succesquote:
Ofresca!quote:
Wellusquote:
Ik vond het plaatje wel mooi, leuk meisje wat helemaal blij is met de hondquote:
Beetje anorexia.quote:
Topic Titelquote:
nee hoorquote:
die heeft smerige dingen met die hond gedaan...kijk die smilequote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor
kwam door mijn foto!..
[ afbeelding ]
Kan ik niet goed zien. De hond verbergt een hoop. Het gezicht spreekt mij niet erg aan, maar haar haar ziet er goedverzorgd uit.quote:
Als ik die beentjes zo zie dan breek ik die zo, als je een beetje goed tekeer gaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kan ik niet goed zien. De hond verbergt een hoop. Het gezicht spreekt mij niet erg aan, maar haar haar ziet er goedverzorgd uit.
Meisjes keuren op een hondenshow![]()
quote:
eeeejquote:
ze kunnen best wel wat hebben hoor die vrouwen...en als ze toch stuk gaan ruil je ze om.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik die beentjes zo zie dan breek ik die zo, als je een beetje goed tekeer gaat.
Ja, ik reageer op iemand die een foto post en een ander die daar een mening bij plaatst. Daar plaats ik mijn mening dan weer bij.
echt een mooie foto, ik vind het echt mooi hoe de hond naar voren komt, het lijkt net 3dquote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor
kwam door mijn foto!..
[ afbeelding ]
met mij ook lekker hoorquote:
alleen in jouw zieke geest hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die heeft smerige dingen met die hond gedaan...kijk die smile
Ja geweldig! Het is maandag, de zon schijnt nog en FOK draait weer.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja geweldig! Het is maandag, de zon schijnt nog en FOK draait weer.
en ik zie jouw beeldschone verschijning uiteraard...
hoi hoiquote:
Hoi, alweerquote:
naah... ik ben niet echt in de markt voor nieuwe lovers... ben te druk met mijzelf te fixen enzoquote:
Wie is het dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah... ik ben niet echt in de markt voor nieuwe lovers... ben te druk met mijzelf te fixen enzo
ach...het is bijna hetzelfdequote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Pfff, ik heb zin in een massage en seks. Maar ik moet het doen met Bones en FOK!. Toch jammer.
Groningen is net ff te ver. Anders had ik je graag een massage en een glaasje rode wijn gegeven.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Pfff, ik heb zin in een massage en seks. Maar ik moet het doen met Bones en FOK!. Toch jammer.
haiquote:
Enschede dichtbij genoeg?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Groningen is net ff te ver. Anders had ik je graag een massage en een glaasje rode wijn gegeven.
Ik zou afknappen op het feit dat ze zo'n hond heeft...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef kwaakvaak het volgende:
nee hoor
kwam door mijn foto!..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb alleen zin in sex, massage hoef ik niet.. geven daarentegen kan prima nog even..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Trusten!quote:
Jij had toch zin in knuffelen?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb alleen zin in sex, massage hoef ik niet.. geven daarentegen kan prima nog even..
Verstandige Auto, Welterustenquote:
slaap lekker mutsjequote:
geen ideequote:
Dat is lastig, wat voor gegevens staan er op, heb er ergens nog een ligenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Nouk84 het volgende:
Adapter van m'n laptop weer stukNu toch maar een nieuwe bestellen...
Dat plus knuffelen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb zin om te zoenen, te frunniken en te neuken.. je trekt het uit zijn context
Massage heb ik al gehad, seks wil ik welquote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Wie heb jij zo ver gekregen?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Massage heb ik al gehad, seks wil ik welMaar krijg een vriendinnetje op bezoek zo. Ook heel leuk natuurlijk
Ik heb er al één besteld. Maar het is een ACER 65W PA1650-02quote:Op maandag 15 juni 2009 21:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dat is lastig, wat voor gegevens staan er op, heb er ergens nog een ligen
daar zit jij nog niet in hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
ik wil ook seks...harde geile seks...maarja..friendszone he
friends with benefitsquote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
Eeuwig en altijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik zie het probleem niet.... hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
seks wil ik welMaar krijg een vriendinnetje op bezoek zo. Ook heel leuk natuurlijk
Altijd handigquote:
*huil*quote:
Nu nog een manquote:Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik zie het probleem niet.... hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef ArTiC het volgende:
En bedanktquote:
Neequote:
Ik heb heul geen massage van jou gekregen!quote:
sorry...zit ik er nu wel inquote:
Ohnee, want jij zou nog eens een seintje geven als je tijd had om een kok langs te laten komen..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ik heb heul geen massage van jou gekregen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |