Hoi, alweerquote:
naah... ik ben niet echt in de markt voor nieuwe lovers... ben te druk met mijzelf te fixen enzoquote:
Wie is het dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
naah... ik ben niet echt in de markt voor nieuwe lovers... ben te druk met mijzelf te fixen enzo
ach...het is bijna hetzelfdequote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Pfff, ik heb zin in een massage en seks. Maar ik moet het doen met Bones en FOK!. Toch jammer.
Groningen is net ff te ver. Anders had ik je graag een massage en een glaasje rode wijn gegeven.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Pfff, ik heb zin in een massage en seks. Maar ik moet het doen met Bones en FOK!. Toch jammer.
haiquote:
Enschede dichtbij genoeg?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Groningen is net ff te ver. Anders had ik je graag een massage en een glaasje rode wijn gegeven.
Ik zou afknappen op het feit dat ze zo'n hond heeft...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef kwaakvaak het volgende:
nee hoor
kwam door mijn foto!..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb alleen zin in sex, massage hoef ik niet.. geven daarentegen kan prima nog even..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef Ofresca het volgende:
Trusten!quote:
Jij had toch zin in knuffelen?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb alleen zin in sex, massage hoef ik niet.. geven daarentegen kan prima nog even..
Verstandige Auto, Welterustenquote:
slaap lekker mutsjequote:
geen ideequote:
Dat is lastig, wat voor gegevens staan er op, heb er ergens nog een ligenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Nouk84 het volgende:
Adapter van m'n laptop weer stukNu toch maar een nieuwe bestellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |