Zo, flinke klappen voor Santana, 9 runs en exit in de 4e.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef Dos37 het volgende:
Yankees winnen de laatste wedstrijden tegen de Mets, met 0-15.
Had ik ook last van idd, na de Santana exit heb ik geen run meer gezien en zag ik via MLB.com dat het eerst 0-11 en daarna 0-13 stond.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef Dos37 het volgende:
mlb.tv deed raar bij mij, hij bleef steeds in commercial break staan daardoor miste ik zowat de hele 4de inning
Veel plezier!! volstadt gooit hard, maar kan tegen een Hr aanlopen. Wakefield lijkt me leuk om eens echt te zien hoe zo'n knuckleball aankomt.quote:Op maandag 15 juni 2009 04:55 schreef Terreros85 het volgende:
Nu mogen ze naar Boston. Wakefield - Volstadt dinsdag. En ik ben erbij
Ik ga morgen naar Boston. Ik kan geen Yankee petje meer zien hier in NY
Scott P.quote:Five People I Would Never Give a Talk Show To
• Joe Buck (constantly smug)
• Joe Buck (not funny)
• Joe Buck (consistently annoying)
• Joe Buck (his dad was overrated, too)
• Joe Buck (fill in your own comment here)
Balen van de rain delay. Hij gooide niet zo heel overtuigend in die paar innings.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:56 schreef Colplay het volgende:
Vanavond ook weer Jurrjens in actie. Kijken of hij dit keer eens een beetje runsupport kan krijgen. Ongelooflijk hoe matig de hitters presteren bij de Braves. Qua pitching kan het makkelijk mee in de divisie, alleen door het gebrek aan productiviteit staan ze er niet goed voor. Hopelijk dat nog een trade hier verandering in kan brengen.
Easy win voor Wakefield, Big Papi laat van zich horen, moet mooi geweest zijn. Tot nu toe heeft Big Papi voor "al" zijn HR's de toeschouwers een saluut moeten gevenquote:Op maandag 15 juni 2009 04:55 schreef Terreros85 het volgende:
Nu mogen ze naar Boston. Wakefield - Volstadt dinsdag. En ik ben erbij
Ik ga morgen naar Boston. Ik kan geen Yankee petje meer zien hier in NY
Belachelijke serie waar Jurrjens mee bezig is zeg. Heeft alle drie zijn starts in juni tot nu toe verloren, maar in die wedstrijden heeft hij slechts zeven runs tegen gekregen. Gisteren dus al na twee innings door de regen van de heuvel, al had hij al wel een punt moeten incasseren. Dus bij 1-0 achterstand na twee innings van de heuvel en uiteindelijk een 7-2 nederlaag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 05:01 schreef Almighty het volgende:
[..]
Balen van de rain delay. Hij gooide niet zo heel overtuigend in die paar innings.
Werd dus zijn vijfde loss. Wel zijn beste start van het seizoen, 3 Runs tegen in 5 innings. Waarschijnlijk krijgt hij volgende week een nieuwe kans.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef Dos37 het volgende:
Nou het wordt tijd voor Wang zijn eerste win van het seizoen
Die is idd fantastisch. Sowieso zijn de regen- en grounds crew filmpjes leuk om te kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:04 schreef Slomy het volgende:
Als we het dan toch over rain delay filmpjes hebben dan moeten jullie deze ook even kijken:
Zal vast wel al een keer gepost zijn, maar blijft grappig.
Idd al een keer gepost, en idd erg grappig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:04 schreef Slomy het volgende:
Als we het dan toch over rain delay filmpjes hebben dan moeten jullie deze ook even kijken:
Zal vast wel al een keer gepost zijn, maar blijft grappig.
Reds kwamen terug tot 7-8 maar inmiddels staat het 7-10 (bottom 8).quote:Op zondag 21 juni 2009 03:52 schreef fanneke het volgende:
Zit nu naar de Reds op de TV te kijken die een 5-0 voorsprong weggeven tegen de White Sox.
Stand nu 5-8 in de 6e door 4 HR's.
Aardsma. Weer een save.quote:Op zondag 21 juni 2009 06:50 schreef fanneke het volgende:
Mariners winnen 7-3.![]()
Nu een .500 team (34-34)
Als voor beide ploegen de strikezone maar even groot (of klein) is.... ander doet de ump iets niet goed, en mag ie wegblijvenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef Colplay het volgende:
Cox, Jones en O'Flaherty allemaal ejected voor Atlanta.
O'Flaherty gooide een duidelijke strike voor een strike-out, maar kreeg deze niet. Volgende pitch de RBI single. Bostonheeft weer mazzel, want umpire lijkt strikezone wel in het voordeel van de thuisploeg te callen.
quote:
Hehe, ben toevallig nu deze wedstrijd aan het kijken. Toffe play ja, werd ineens ook een ad voor onderbroken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:56 schreef Colplay het volgende:
Dit is van vorige week, maar had het nog niet gezien. Scutaro steelt het tweede honk gelijk na een walk.
http://toronto.bluejays.mlb.com/media/video.jsp?content_id=5111035&c_id=tor
Mets hebben geen bank en geen bullpen. Maine en Oliver Perez komen wel snel weer terug. Reddng daarom terug naar de bullpen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:46 schreef Valandil het volgende:
[..]
![]()
![]()
En weer een regular-Met op de DL.
Beltran, Delgado, Maine, Perez, Putz, Reyes en Wagner. Who's next ?![]()
Santana (8-5) en K-Rod (2 BS in een week) blijken toch ook menselijk te zijn.
Toch weer een W tegen Pujols en de Cards gisteren en maar 1,5 games behind Philly.
Misschien is deze up-and-down dan de manier om wel de playoffs te halen ipv met een lead de laatste maand in te gaan.
Mwah, op het moment nog niks aan de hand voor de Yankees. Staan bovenaan voor de wild card in de AL.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Gave foto's. Vannacht wordt het dan wel tijd voor Wang eerst win anders blijven ze steeds verder achter Red Sox aanlopen.
Ik denk dat dit zeker meespeelt. Maar dit is een overzicht uit 2008. De Yankees hebben inmiddels een nieuw stadion. Ik kan niet goed oordelen over het oude Yankee stadium, maar ik denk dat Fenway Park de Red Sox geld kost. In het stadion is slechts beperkt plaats voor bussiness seats. Dat is volgens mij een enorme inkomstenpost voor een team. Ik denk dat dit voor het oude Yankee Stadium ook geldt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:01 schreef maartena het volgende:
http://www.forbes.com/200(...)16baseballintro.html
Interessant.
Ik snap alleen niet hoe teams die volle zalen trekken zoals Yankees en Red Sox toch nog verlies kunnen leiden, terwijl een enorm matig team die problemen heeft om de stadions vol te krijgen (zoals de Nationals) een flinke winst hebben.
Spelers-salarissen?
Welke wedstrijd heb je het over?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:41 schreef no-look het volgende:
Randy Johnson, sick man. Ik kijk eens een wedstrijd en er worden records geëvenaard alsof het niks is.
Nu ben ik een newb wat betreft baseball, maar waarom speelt hij niet meer als hij een record kan verbreken? In de tiende inning komt er ineens een andere pitcher in terwijl Johnson zo goed was.
hehehe lol... pas 8 jaar oud die gamequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef no-look het volgende:
8 mei 2001, classic games ofzoiets. Draait streaming op een tv-ants kanaal. Is wel leuk, ik probeer het spelletje te leren kennen. Ik kom er net pas achter dat het niet live is, kun je na gaan
Seems to work so farquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:36 schreef maartena het volgende:
Guerrerro heeft z'n kop kaal geschoren!
Misschien dat ie nu weer gaat presteren
Teams spelen 162 wedstrijden per seizoen. Dat is ongeveer 6 per week. Om de teams na een serie tijd te gunnen om op de volgende locatie te komen zijn meestal de wedstrijden op zondag en donderdag bij daglicht. En het komt ons als Nederlanders helemaal niet slecht uit natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk daygames?
Zware sport dat honkbalquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Teams spelen 162 wedstrijden per seizoen. Dat is ongeveer 6 per week. Om de teams na een serie tijd te gunnen om op de volgende locatie te komen zijn meestal de wedstrijden op zondag en donderdag bij daglicht. En het komt ons als Nederlanders helemaal niet slecht uit natuurlijk.
De Tigers-tv op 't werk kan weer aan. Op naar de sweep.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef Terreros85 het volgende:
Vanavond wat daygames. Eindelijk weer wat honkbal kijken. Cubs - Tigers, Dodgers - White Sox zijn leuke matchups!
Baseball is in de VS echt een familiesport. Daar kun je nog gewoon met de kids heen, en plaatsnemen naast fans van het andere team zonder dat je problemen hoeft te verwachten. Bij de day-games heb je vaak "family fun pack specials" of zoiets, bijv een kaartje, hotdog, en drinken voor $12 of zoiets, en dan kun je als moeder nog wel eens je kids een dagje meenemen naar een baseball wedstrijd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zit er veel verschil tussen de bezoekersaantallen voor day en night games?
Het wordt Dodgers - White Sox. Twee jonge pitchers op de heuvel (Billingsley en Richard). Russel Martin als DH. Die heeft ook een beroerd seizoen (.249).quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef popolon het volgende:
[..]
De Tigers-tv op 't werk kan weer aan. Op naar de sweep.
Met een HR van Balentienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:31 schreef fanneke het volgende:
Mariners winnen weer, 9-3 dit keer.
Nu 37-35 en op 2 games van de Angels en de Rangers.
en een HR van Ichiro, z'n 6e.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:54 schreef Almighty het volgende:
[..]
Met een HR van Balentien, upperdeck leftfield, mooie klap.
Mooi, zo'n foto heb ik nog van het oude Bush Stadium (nog uit de tijd van voor de digitale camereaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:48 schreef fanneke het volgende:
Morgen (zaterdag) staat St. Louis Cardinals-Minnesota Twins op het programma.
Vandaag alvast het stadion bekeken vanuit de Gateway Arch:
[ afbeelding ]
Ik kan je precies dezelfde foto laten zien van ongeveer 1,5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:48 schreef fanneke het volgende:
Morgen (zaterdag) staat St. Louis Cardinals-Minnesota Twins op het programma.
Vandaag alvast het stadion bekeken vanuit de Gateway Arch:
[ afbeelding ]
Helaas niet vaak genoeg. Ik ga hier elk jaar een maandje op vakantie, meer zit er niet in.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:17 schreef zjroentje het volgende:
Jij bent volgens mij best vaak in Amerika, nietwaar fanneke?
Toch denk ik dat je zo onderhand meer van Amerika gezien heb dan ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:11 schreef fanneke het volgende:
Helaas niet vaak genoeg. Ik ga hier elk jaar een maandje op vakantie, meer zit er niet in.
Ik heb Amerika te laat 'ontdekt'. Als ik een jaar of vijftien jonger was ondernam ik zeker een poging.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je zo onderhand meer van Amerika gezien heb dan ik.
Wat belet je trouwens om een emigratie-poging te ondernemen?
Wat heeft leeftijd er mee te maken? Ik ken sowieso 1 iemand die op 42 jarige leeftijd naar de VS is gekomen uit Nederland, en hij werkt nu voor een succesvol vertaalbureau hier in Zuid-California..... (nee, hij is GEEN leraar Nederlandsquote:Op zondag 28 juni 2009 05:26 schreef fanneke het volgende:
Ik heb Amerika te laat 'ontdekt'. Als ik een jaar of vijftien jonger was ondernam ik zeker een poging.
DeRosa ging in de winter van de Cubs naar de Indians. Nu dus naar de Cardinals. Las dat de Cubs hem ook weer terug wilde hebbenquote:According to MLB.com's Anthony Castrovince, the Cardinals have acquired Mark DeRosa from the Indians for reliever Chris Perez and a player to be named later.
DeRosa, 34, wasn't in tonight's lineup though this was supposedly a "standard day off," according to Castrovince. DeRosa posted a .270/.342/.457 line in 314 plate appearances for the Indians and is making $5.5MM in the final year of his contract (about $2.9MM remains). He's been the subject of rumors for weeks, and it looks like the Indians are officially sellers.
Perez turns 24 soon. He posted a 4.18 ERA and 30/15 K/BB ratio for the Cardinals in 23.2 innings this year. He was one of the Cardinals' top relief prospects and profiles as a future closer.
It's a little early to make a final judgment on this deal until we find out who the PTNBL is--Castrovince notes that "the PTBN component is an important one," according to Indians GM Mark Shapiro--but for now it looks like a solid deal for both teams, as they each fill in their respective needs.
Niet in NL stadiums, in AL stadiums welquote:Op zondag 28 juni 2009 20:27 schreef Terreros85 het volgende:
Ortiz ook nog met een error op het eerste honk. Dat is het nadeel van interleague. Er is geen DH.
Dat bedoel ik ook natuurlijkquote:
Eerste RBI ooit ook voor Rivera.quote:Op maandag 29 juni 2009 05:43 schreef Version2 het volgende:
Bases loaded in the 9e met 2 outs, stand 3-2 voor de Yankees. Mariano Rivera aan slag en K-Rod walked Rivera4-2 nu
Toch is het leuk. Angels pitcher John Lackey had laatst zijn 1st career base hit EN 1st career RBI met dezelfde mep, terwijl ie al vele jaren in de Majors speelt.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:27 schreef Terreros85 het volgende:
Ortiz ook nog met een error op het eerste honk. Dat is het nadeel van interleague. Er is geen DH.
Ik was wel onder de indruk van Hanson. Hij maakte de belangrijke pitches als het echt moest. Hij heeft nu toch wel ff eerst de Yanks en dan nu de Red Sox verslagen zonder een enkele run toe te staan. Nu al 20 scoreless innings op rij. Knap! En dan was hij ook nog eens "wat grieperig"...quote:Op zondag 28 juni 2009 19:39 schreef Guard het volgende:
mooie match op ESPN America, Red Sox vs Braves...
Eerste keer dat ik Hanson zie pitchen
linkquote:Fargo-Moorhead RedHawks 3B Yurendell DeCaster is trading in his RedHawks pinstripes for a set of Yankees pinstripes.
The All-Star third baseman has had his contract purchased by the New York Yankees today and will report on Tuesday to the Scranton/Wilkes-Barre Yankees, the Triple-A affiliate for New York in the International League.
DeCaster, 29, joined the RedHawks this spring and was arguably the top player in the Northern League this season. Entering tonight’s play, DeCaster was leading the Northern League in hits (54), doubles (14), home runs (13), RBI (43) and slugging percentage (.682). He was batting .344, good for fifth in the league, and was second in runs scored with 36.
DeCaster was selected to the Great Plains team for the 2009 Northern League All-Star Game earlier today and was the top vote-getter in the league but will not participate in the game.
“For my money, he is one of the best players to ever come through the Northern League, and that is the caliber of player we like to have in RedHawks uniforms” said RedHawks Manager Doug Simunic. “We knew this day was coming and we are glad he can continue his career at the Triple-A level. Hopefully we can see him in Yankee Stadium sometime soon.”
Cool! Van te voren al kaartjes besteld? En hoezo dat, woon je daar of ben je op vakantie?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:26 schreef Mark het volgende:
Als het weer meewerkt, zit ik vrijdag bij de Red Sox!
Op de Royals Hall of Fame na wel. Die wordt over een paar weken geopend.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef zjroentje het volgende:
Kaufmann Stadium nu helemaal af, fanneke?
Gaaf ben je ook fan van de Padres of bezoek je ze toevallig omdat je kaartjes in je bezit hebt?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:01 schreef Maravilla het volgende:
In augustus ga ik de San Diego Padres bezoeken. Meld me hier dus maar even om alvast wat te kunnen volgen.
Ik ga op bezoek bij een vriend die daar een paar jaar woont voor zijn werk. Kaartjes bestellen was lastig, want je wil er natuurlijk 2 bij elkaar. Uiteindelijk meegedaan aan een veiling, waarbij de door mij gewilde kaartjes (right field) op het laatste moment van 170 naar 325 dollar schoten. Ik heb toen maar voor de Bleachers gekozen, 2 kaartjes voor 105 dollar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Cool! Van te voren al kaartjes besteld? En hoezo dat, woon je daar of ben je op vakantie?
Nou ik vind het wel mooi om Amerikaanse sporten te volgen, afgelopen december in NY ook een wedstrijd van de NY Knicks meegemaakt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Gaaf ben je ook fan van de Padres of bezoek je ze toevallig omdat je kaartjes in je bezit hebt?
Alvast veel plezier bij de Red Sox. En vergeet niet om mee te zingen bij Sweet Caroline. Tijdens de 8e inning. Hier alvast een voorproefje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ga op bezoek bij een vriend die daar een paar jaar woont voor zijn werk. Kaartjes bestellen was lastig, want je wil er natuurlijk 2 bij elkaar. Uiteindelijk meegedaan aan een veiling, waarbij de door mij gewilde kaartjes (right field) op het laatste moment van 170 naar 325 dollar schoten. Ik heb toen maar voor de Bleachers gekozen, 2 kaartjes voor 105 dollar.
Nou maar hopen dat het droog blijft....
60 inches.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef Terreros85 het volgende:
Gemiddeld 60 milimeter per jaar. De natste maanden zijn juni, augustus en september. Bron: http://miami.about.com/od/weather/a/weather.htm
Vin Scully vertelt weer prachtige verhalen
Nee, dat verhaal ging over Jason Hammel, pitcher van de Rockies. Hij brak het jaar daarna ook nog iets tijdens een potje basketbal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef zjroentje het volgende:
Haha, ging dat verhaal nou over die batter van de Dodgers.
Vallen tijdens de warm-up op de warning track en dan je pols breken.
TB na 7 overwinning nu een shut-out vs Toronto.
Staat lekker te pitchen. 9 outs op rij. Gisteren ook al geweldige pitching van de Rockies.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Nee, dat verhaal ging over Jason Hammel, pitcher van de Rockies. Hij brak het jaar daarna ook nog iets tijdens een potje basketbal.
Heb ik idd wel eens beelden van gezien. Volgens mij tegen de Chiefs.quote:Als het regent, gaat het ook los in Florida. Er is een beruchte wedstrijd van de Buccaneers dat het echt een moesson lijkt. De tribunes als waterval
Eerste 2 wedstrijden werden ook al door de pitchers gedomineerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef Terreros85 het volgende:
Lijkt erop dat Hammel weinig run support zal krijgen.
... en door een walk-off 2-run HR van Blalock winnen de Rangers alsnog, 9-7quote:Op donderdag 2 juli 2009 05:20 schreef fanneke het volgende:
Angels komen bij de Rangers in de 9e van 4-7 terug tot 7-7.
Bottom 9e nu...
Wel verrassend aangezien ene Alex Rodriguez lang op de SS positie gespeeld heeft. Om ook maar wat andere grote namen achterwege te laten...quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:15 schreef Guard het volgende:
Ramirez met een 10 game RBI streak, eerste SS met een double digit RBI streak in de geschiedenis van de MLB.
En Church met de winnende RBIquote:
Ik was onderweg van hot naar her..... zat in de top of the 9th te luisteren in de auto.... Figgy die naar 3d base door dribbelde en ingesloten werd tussen twee bases..... we stonden toen 7-4 achter, dus ik heb em maar overgeschakeld naar muziek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 05:26 schreef fanneke het volgende:
... en door een walk-off 2-run HR van Blalock winnen de Rangers alsnog, 9-7
Voor de zon.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef zjroentje het volgende:
In Miami is begonnen met de bouw voor het nieuwe Marlins stadion.
Dat stadion krijgt dus gewoon een schuifdak. In Miami. Florida. Wtf?
http://losangeles.angels.(...)p?content_id=5272951quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:44 schreef maartena het volgende:
OMG..... Erick Aybar van de Angels scoort een home run...... door een BUNT!
(Hij rende naar 1st, 1st base ving de bal niet.... doorrennen naar 3d terwijl de D'Backs achter de bal aangaan.... slide into 3d, 3d base man ving de bal OOK niet, Aybar rent door naar Home!)
2 errors?
Bee-delayquote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:57 schreef fanneke het volgende:
Mariners winnen na 2 nederlagen bij de yank$, 8-4.
Padres-Astros lag in de 9e ining zowat een uur stil i.v.m. een zwerm bijen in het linksveld.
Hmm het ging hier om een NL record voor een SS, dat verklaart alweer ietsquote:Op donderdag 2 juli 2009 06:56 schreef Almighty het volgende:
[..]
Wel verrassend aangezien ene Alex Rodriguez lang op de SS positie gespeeld heeft. Om ook maar wat andere grote namen achterwege te laten...
Ja, ze kwamen af op een Padres jasje van een van de "foul" ballen dames, best mooi vrouwtje, zal wel teveel parfum opgedaan hebben ofzo.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Bee-delay
There's something you don't see everyday
Yup, hele goede speler alleen doordat ie in Florida speelt hoor je eigenlijk relatief weinig over hem..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:17 schreef Almighty het volgende:
Hmm dat maakt het idd wel wat duidelijker... Maar toch, lang geleden maar Honus Wagner had 5x de meeste rbi's van de NL, en Ernie Banks had in totaal 1636 RBI's in zijn carriere. Het zijn oudjes, maar toch![]()
Wel cool om zo'n record te hebben. Goede speler. Het is dat de Red Sox met Beckett en Lowell 2 World Series gewonnen hebben, maar Hanley hadden ze graag in een red sox shirt gezien hebben denk ik zo...
Een ERA van 31.50 op dit moment.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:01 schreef Terreros85 het volgende:
En natuurlijk staat Rich Harden op de heuvel. Mijn fantasy pitcher
Vind het vooral verbazingwekkend dat de Phillies bovenaan staan in de NL East met een home record van 14-22!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:21 schreef Colplay het volgende:
Begint nu wel beetje tekening in de stand te komen. In de AL is het wel jammer dat de vier beste ploegen in dezelfde divisie zittenAndere divisies zijn duidelijk minder. Maar misschien dat dit na de trades van de zomer gaat veranderen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:21 schreef popolon het volgende:
Zo, Seattle heeft Boston in de broekzak. In Boston.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:21 schreef popolon het volgende:
Zo, Seattle heeft Boston in de broekzak. In Boston.
Soriano is echt abominabel slecht dit jaarquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:19 schreef popolon het volgende:
Cubs beginnen lekker, 5-0 achter in de 1e.
de slaggemiddeldes van de Cubs zijn allemaal slechtquote:Op zondag 5 juli 2009 15:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Soriano is echt abominabel slecht dit jaar
Die divisie is inderdaad ook leuk om te volgen. Lijkt wel of niemand die wil winnen. Phillies presteren niet, Mets maken er ook bijna dagelijks een zooitje van en de Braves kunnen geen runs scoren. Maakt het wel spannend en dat is natuurlijk ook wat waardquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vind het vooral verbazingwekkend dat de Phillies bovenaan staan in de NL East met een home record van 14-22!
Inderdaad. Gisteren een HR, vandaag een HR..... en vandaag voor het eerst dit jaar gewoon opgesteld in right fieldquote:
Pettitte ziet ze inmiddels ook daar vliegen waar hij ze liever niet zietquote:Op maandag 6 juli 2009 19:29 schreef Dos37 het volgende:
Die pitcher van Toronto gaat niet lang blijven staan, die ballen vliegen overal heen waar ze niet heen moeten
Lekkere defense idd van de Jays.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:20 schreef Guard het volgende:
Bautista is lekker bezig, paar mooie plays in het outfield
quote:
daar bleef het dan wel bij, maar geen slecht runtotal.quote:
http://mlb.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20090708&content_id=5756884&vkey=news_mlb&fext=.jsp&c_id=mlbquote:DENVER -- Call Rockies left-hander Alan Embree the winning picker.
Embree entered Tuesday night's game against the Nationals with two out in the eighth, Austin Kearns the runner on first and the score tied at 4. Seconds later, the reliever was applying a tag to Kearns to end an odd rundown, which started with his pickoff throw.
The Rockies scored in the bottom of the eighth and won, 5-4, which made Embree the first Major Leaguer in six years -- and the second one in at least 23 years -- to earn a win without throwing a pitch.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
http://mlb.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20090708&content_id=5756884&vkey=news_mlb&fext=.jsp&c_id=mlb
Hoe wordt dat nou eigenlijk bepaald (en door wie), wie de W krijgt. Vind het soms maar een vreemde gang van zaken, zoals bijvoorbeeld in dit geval.
En die pitch naar Manny was idd ruim naast de plaat.
En in dit geval was Embree de pitcher voor de Rockies toen ze de lead namen in the bottom of the eight.quote:A win is a statistic in Major League Baseball credited to the pitcher for the winning team who was in the game when his team last took the lead
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk laat Boston wat liggen vannacht. Het seizoen is nog lang maar toch.
BoSox verliezen thuis van de Royals.quote:
quote:Hanrahan gets Nats' win while on Pirates' roster
Hanrahan was traded by the Nationals on June 30 to the Pittsburgh Pirates as part of a deal for Nyjer Morgan, who scored the winning run Thursday. Hanrahan was pitching for the Nationals when the game was suspended by rain in Washington on May 5. He earned his first win of the season and is 1/3 overall. He would have been 1-1 if he won on May 5.
En is ook gebeurdquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:32 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk laat Boston wat liggen vannacht. Het seizoen is nog lang maar toch.
Ja echtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:13 schreef fanneke het volgende:
Guerrero en Hunter (Angels) beide naar de DL. En net op het moment dat die kutyank$ op bezoek komen.
Eensch. Vladi loopt echt tegen het einde van z'n carričre aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:25 schreef popolon het volgende:
Angels missen Hunter veel meer dan Guerrero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |