quote:
Hehe, ben toevallig nu deze wedstrijd aan het kijken. Toffe play ja, werd ineens ook een ad voor onderbroken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:56 schreef Colplay het volgende:
Dit is van vorige week, maar had het nog niet gezien. Scutaro steelt het tweede honk gelijk na een walk.
http://toronto.bluejays.mlb.com/media/video.jsp?content_id=5111035&c_id=tor
Mets hebben geen bank en geen bullpen. Maine en Oliver Perez komen wel snel weer terug. Reddng daarom terug naar de bullpen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:46 schreef Valandil het volgende:
[..]
![]()
![]()
En weer een regular-Met op de DL.
Beltran, Delgado, Maine, Perez, Putz, Reyes en Wagner. Who's next ?![]()
Santana (8-5) en K-Rod (2 BS in een week) blijken toch ook menselijk te zijn.
Toch weer een W tegen Pujols en de Cards gisteren en maar 1,5 games behind Philly.
Misschien is deze up-and-down dan de manier om wel de playoffs te halen ipv met een lead de laatste maand in te gaan.
Mwah, op het moment nog niks aan de hand voor de Yankees. Staan bovenaan voor de wild card in de AL.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Gave foto's. Vannacht wordt het dan wel tijd voor Wang eerst win anders blijven ze steeds verder achter Red Sox aanlopen.
Ik denk dat dit zeker meespeelt. Maar dit is een overzicht uit 2008. De Yankees hebben inmiddels een nieuw stadion. Ik kan niet goed oordelen over het oude Yankee stadium, maar ik denk dat Fenway Park de Red Sox geld kost. In het stadion is slechts beperkt plaats voor bussiness seats. Dat is volgens mij een enorme inkomstenpost voor een team. Ik denk dat dit voor het oude Yankee Stadium ook geldt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:01 schreef maartena het volgende:
http://www.forbes.com/200(...)16baseballintro.html
Interessant.
Ik snap alleen niet hoe teams die volle zalen trekken zoals Yankees en Red Sox toch nog verlies kunnen leiden, terwijl een enorm matig team die problemen heeft om de stadions vol te krijgen (zoals de Nationals) een flinke winst hebben.
Spelers-salarissen?
Welke wedstrijd heb je het over?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:41 schreef no-look het volgende:
Randy Johnson, sick man. Ik kijk eens een wedstrijd en er worden records geëvenaard alsof het niks is.
Nu ben ik een newb wat betreft baseball, maar waarom speelt hij niet meer als hij een record kan verbreken? In de tiende inning komt er ineens een andere pitcher in terwijl Johnson zo goed was.
hehehe lol... pas 8 jaar oud die gamequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef no-look het volgende:
8 mei 2001, classic games ofzoiets. Draait streaming op een tv-ants kanaal. Is wel leuk, ik probeer het spelletje te leren kennen. Ik kom er net pas achter dat het niet live is, kun je na gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |