Zo, flinke klappen voor Santana, 9 runs en exit in de 4e.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef Dos37 het volgende:
Yankees winnen de laatste wedstrijden tegen de Mets, met 0-15.
Had ik ook last van idd, na de Santana exit heb ik geen run meer gezien en zag ik via MLB.com dat het eerst 0-11 en daarna 0-13 stond.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef Dos37 het volgende:
mlb.tv deed raar bij mij, hij bleef steeds in commercial break staan daardoor miste ik zowat de hele 4de inning
Veel plezier!! volstadt gooit hard, maar kan tegen een Hr aanlopen. Wakefield lijkt me leuk om eens echt te zien hoe zo'n knuckleball aankomt.quote:Op maandag 15 juni 2009 04:55 schreef Terreros85 het volgende:
Nu mogen ze naar Boston. Wakefield - Volstadt dinsdag. En ik ben erbij
Ik ga morgen naar Boston. Ik kan geen Yankee petje meer zien hier in NY
Scott P.quote:Five People I Would Never Give a Talk Show To
• Joe Buck (constantly smug)
• Joe Buck (not funny)
• Joe Buck (consistently annoying)
• Joe Buck (his dad was overrated, too)
• Joe Buck (fill in your own comment here)
Balen van de rain delay. Hij gooide niet zo heel overtuigend in die paar innings.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:56 schreef Colplay het volgende:
Vanavond ook weer Jurrjens in actie. Kijken of hij dit keer eens een beetje runsupport kan krijgen. Ongelooflijk hoe matig de hitters presteren bij de Braves. Qua pitching kan het makkelijk mee in de divisie, alleen door het gebrek aan productiviteit staan ze er niet goed voor. Hopelijk dat nog een trade hier verandering in kan brengen.
Easy win voor Wakefield, Big Papi laat van zich horen, moet mooi geweest zijn. Tot nu toe heeft Big Papi voor "al" zijn HR's de toeschouwers een saluut moeten gevenquote:Op maandag 15 juni 2009 04:55 schreef Terreros85 het volgende:
Nu mogen ze naar Boston. Wakefield - Volstadt dinsdag. En ik ben erbij
Ik ga morgen naar Boston. Ik kan geen Yankee petje meer zien hier in NY
Belachelijke serie waar Jurrjens mee bezig is zeg. Heeft alle drie zijn starts in juni tot nu toe verloren, maar in die wedstrijden heeft hij slechts zeven runs tegen gekregen. Gisteren dus al na twee innings door de regen van de heuvel, al had hij al wel een punt moeten incasseren. Dus bij 1-0 achterstand na twee innings van de heuvel en uiteindelijk een 7-2 nederlaag.quote:Op woensdag 17 juni 2009 05:01 schreef Almighty het volgende:
[..]
Balen van de rain delay. Hij gooide niet zo heel overtuigend in die paar innings.
Werd dus zijn vijfde loss. Wel zijn beste start van het seizoen, 3 Runs tegen in 5 innings. Waarschijnlijk krijgt hij volgende week een nieuwe kans.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef Dos37 het volgende:
Nou het wordt tijd voor Wang zijn eerste win van het seizoen
Die is idd fantastisch. Sowieso zijn de regen- en grounds crew filmpjes leuk om te kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:04 schreef Slomy het volgende:
Als we het dan toch over rain delay filmpjes hebben dan moeten jullie deze ook even kijken:
Zal vast wel al een keer gepost zijn, maar blijft grappig.
Idd al een keer gepost, en idd erg grappig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:04 schreef Slomy het volgende:
Als we het dan toch over rain delay filmpjes hebben dan moeten jullie deze ook even kijken:
Zal vast wel al een keer gepost zijn, maar blijft grappig.
Reds kwamen terug tot 7-8 maar inmiddels staat het 7-10 (bottom 8).quote:Op zondag 21 juni 2009 03:52 schreef fanneke het volgende:
Zit nu naar de Reds op de TV te kijken die een 5-0 voorsprong weggeven tegen de White Sox.
Stand nu 5-8 in de 6e door 4 HR's.
Aardsma. Weer een save.quote:Op zondag 21 juni 2009 06:50 schreef fanneke het volgende:
Mariners winnen 7-3.![]()
Nu een .500 team (34-34)
Als voor beide ploegen de strikezone maar even groot (of klein) is.... ander doet de ump iets niet goed, en mag ie wegblijvenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef Colplay het volgende:
Cox, Jones en O'Flaherty allemaal ejected voor Atlanta.
O'Flaherty gooide een duidelijke strike voor een strike-out, maar kreeg deze niet. Volgende pitch de RBI single. Bostonheeft weer mazzel, want umpire lijkt strikezone wel in het voordeel van de thuisploeg te callen.
quote:
Hehe, ben toevallig nu deze wedstrijd aan het kijken. Toffe play ja, werd ineens ook een ad voor onderbroken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:56 schreef Colplay het volgende:
Dit is van vorige week, maar had het nog niet gezien. Scutaro steelt het tweede honk gelijk na een walk.
http://toronto.bluejays.mlb.com/media/video.jsp?content_id=5111035&c_id=tor
Mets hebben geen bank en geen bullpen. Maine en Oliver Perez komen wel snel weer terug. Reddng daarom terug naar de bullpen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:46 schreef Valandil het volgende:
[..]
![]()
![]()
En weer een regular-Met op de DL.
Beltran, Delgado, Maine, Perez, Putz, Reyes en Wagner. Who's next ?![]()
Santana (8-5) en K-Rod (2 BS in een week) blijken toch ook menselijk te zijn.
Toch weer een W tegen Pujols en de Cards gisteren en maar 1,5 games behind Philly.
Misschien is deze up-and-down dan de manier om wel de playoffs te halen ipv met een lead de laatste maand in te gaan.
Mwah, op het moment nog niks aan de hand voor de Yankees. Staan bovenaan voor de wild card in de AL.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Gave foto's. Vannacht wordt het dan wel tijd voor Wang eerst win anders blijven ze steeds verder achter Red Sox aanlopen.
Ik denk dat dit zeker meespeelt. Maar dit is een overzicht uit 2008. De Yankees hebben inmiddels een nieuw stadion. Ik kan niet goed oordelen over het oude Yankee stadium, maar ik denk dat Fenway Park de Red Sox geld kost. In het stadion is slechts beperkt plaats voor bussiness seats. Dat is volgens mij een enorme inkomstenpost voor een team. Ik denk dat dit voor het oude Yankee Stadium ook geldt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:01 schreef maartena het volgende:
http://www.forbes.com/200(...)16baseballintro.html
Interessant.
Ik snap alleen niet hoe teams die volle zalen trekken zoals Yankees en Red Sox toch nog verlies kunnen leiden, terwijl een enorm matig team die problemen heeft om de stadions vol te krijgen (zoals de Nationals) een flinke winst hebben.
Spelers-salarissen?
Welke wedstrijd heb je het over?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:41 schreef no-look het volgende:
Randy Johnson, sick man. Ik kijk eens een wedstrijd en er worden records geëvenaard alsof het niks is.
Nu ben ik een newb wat betreft baseball, maar waarom speelt hij niet meer als hij een record kan verbreken? In de tiende inning komt er ineens een andere pitcher in terwijl Johnson zo goed was.
hehehe lol... pas 8 jaar oud die gamequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:08 schreef no-look het volgende:
8 mei 2001, classic games ofzoiets. Draait streaming op een tv-ants kanaal. Is wel leuk, ik probeer het spelletje te leren kennen. Ik kom er net pas achter dat het niet live is, kun je na gaan
Seems to work so farquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:36 schreef maartena het volgende:
Guerrerro heeft z'n kop kaal geschoren!
Misschien dat ie nu weer gaat presteren
Teams spelen 162 wedstrijden per seizoen. Dat is ongeveer 6 per week. Om de teams na een serie tijd te gunnen om op de volgende locatie te komen zijn meestal de wedstrijden op zondag en donderdag bij daglicht. En het komt ons als Nederlanders helemaal niet slecht uit natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk daygames?
Zware sport dat honkbalquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Teams spelen 162 wedstrijden per seizoen. Dat is ongeveer 6 per week. Om de teams na een serie tijd te gunnen om op de volgende locatie te komen zijn meestal de wedstrijden op zondag en donderdag bij daglicht. En het komt ons als Nederlanders helemaal niet slecht uit natuurlijk.
De Tigers-tv op 't werk kan weer aan. Op naar de sweep.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef Terreros85 het volgende:
Vanavond wat daygames. Eindelijk weer wat honkbal kijken. Cubs - Tigers, Dodgers - White Sox zijn leuke matchups!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |