Baseball is in de VS echt een familiesport. Daar kun je nog gewoon met de kids heen, en plaatsnemen naast fans van het andere team zonder dat je problemen hoeft te verwachten. Bij de day-games heb je vaak "family fun pack specials" of zoiets, bijv een kaartje, hotdog, en drinken voor $12 of zoiets, en dan kun je als moeder nog wel eens je kids een dagje meenemen naar een baseball wedstrijd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zit er veel verschil tussen de bezoekersaantallen voor day en night games?
Het wordt Dodgers - White Sox. Twee jonge pitchers op de heuvel (Billingsley en Richard). Russel Martin als DH. Die heeft ook een beroerd seizoen (.249).quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef popolon het volgende:
[..]
De Tigers-tv op 't werk kan weer aan. Op naar de sweep.
Met een HR van Balentienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:31 schreef fanneke het volgende:
Mariners winnen weer, 9-3 dit keer.
Nu 37-35 en op 2 games van de Angels en de Rangers.
en een HR van Ichiro, z'n 6e.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:54 schreef Almighty het volgende:
[..]
Met een HR van Balentien, upperdeck leftfield, mooie klap.
Mooi, zo'n foto heb ik nog van het oude Bush Stadium (nog uit de tijd van voor de digitale camereaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:48 schreef fanneke het volgende:
Morgen (zaterdag) staat St. Louis Cardinals-Minnesota Twins op het programma.
Vandaag alvast het stadion bekeken vanuit de Gateway Arch:
[ afbeelding ]
Ik kan je precies dezelfde foto laten zien van ongeveer 1,5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:48 schreef fanneke het volgende:
Morgen (zaterdag) staat St. Louis Cardinals-Minnesota Twins op het programma.
Vandaag alvast het stadion bekeken vanuit de Gateway Arch:
[ afbeelding ]
Helaas niet vaak genoeg. Ik ga hier elk jaar een maandje op vakantie, meer zit er niet in.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:17 schreef zjroentje het volgende:
Jij bent volgens mij best vaak in Amerika, nietwaar fanneke?
Toch denk ik dat je zo onderhand meer van Amerika gezien heb dan ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:11 schreef fanneke het volgende:
Helaas niet vaak genoeg. Ik ga hier elk jaar een maandje op vakantie, meer zit er niet in.
Ik heb Amerika te laat 'ontdekt'. Als ik een jaar of vijftien jonger was ondernam ik zeker een poging.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je zo onderhand meer van Amerika gezien heb dan ik.
Wat belet je trouwens om een emigratie-poging te ondernemen?
Wat heeft leeftijd er mee te maken? Ik ken sowieso 1 iemand die op 42 jarige leeftijd naar de VS is gekomen uit Nederland, en hij werkt nu voor een succesvol vertaalbureau hier in Zuid-California..... (nee, hij is GEEN leraar Nederlandsquote:Op zondag 28 juni 2009 05:26 schreef fanneke het volgende:
Ik heb Amerika te laat 'ontdekt'. Als ik een jaar of vijftien jonger was ondernam ik zeker een poging.
DeRosa ging in de winter van de Cubs naar de Indians. Nu dus naar de Cardinals. Las dat de Cubs hem ook weer terug wilde hebbenquote:According to MLB.com's Anthony Castrovince, the Cardinals have acquired Mark DeRosa from the Indians for reliever Chris Perez and a player to be named later.
DeRosa, 34, wasn't in tonight's lineup though this was supposedly a "standard day off," according to Castrovince. DeRosa posted a .270/.342/.457 line in 314 plate appearances for the Indians and is making $5.5MM in the final year of his contract (about $2.9MM remains). He's been the subject of rumors for weeks, and it looks like the Indians are officially sellers.
Perez turns 24 soon. He posted a 4.18 ERA and 30/15 K/BB ratio for the Cardinals in 23.2 innings this year. He was one of the Cardinals' top relief prospects and profiles as a future closer.
It's a little early to make a final judgment on this deal until we find out who the PTNBL is--Castrovince notes that "the PTBN component is an important one," according to Indians GM Mark Shapiro--but for now it looks like a solid deal for both teams, as they each fill in their respective needs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |