Baseball is in de VS echt een familiesport. Daar kun je nog gewoon met de kids heen, en plaatsnemen naast fans van het andere team zonder dat je problemen hoeft te verwachten. Bij de day-games heb je vaak "family fun pack specials" of zoiets, bijv een kaartje, hotdog, en drinken voor $12 of zoiets, en dan kun je als moeder nog wel eens je kids een dagje meenemen naar een baseball wedstrijd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zit er veel verschil tussen de bezoekersaantallen voor day en night games?
Het wordt Dodgers - White Sox. Twee jonge pitchers op de heuvel (Billingsley en Richard). Russel Martin als DH. Die heeft ook een beroerd seizoen (.249).quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef popolon het volgende:
[..]
De Tigers-tv op 't werk kan weer aan. Op naar de sweep.
Met een HR van Balentienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:31 schreef fanneke het volgende:
Mariners winnen weer, 9-3 dit keer.
Nu 37-35 en op 2 games van de Angels en de Rangers.
en een HR van Ichiro, z'n 6e.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:54 schreef Almighty het volgende:
[..]
Met een HR van Balentien, upperdeck leftfield, mooie klap.
Mooi, zo'n foto heb ik nog van het oude Bush Stadium (nog uit de tijd van voor de digitale camereaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:48 schreef fanneke het volgende:
Morgen (zaterdag) staat St. Louis Cardinals-Minnesota Twins op het programma.
Vandaag alvast het stadion bekeken vanuit de Gateway Arch:
[ afbeelding ]
Ik kan je precies dezelfde foto laten zien van ongeveer 1,5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:48 schreef fanneke het volgende:
Morgen (zaterdag) staat St. Louis Cardinals-Minnesota Twins op het programma.
Vandaag alvast het stadion bekeken vanuit de Gateway Arch:
[ afbeelding ]
Helaas niet vaak genoeg. Ik ga hier elk jaar een maandje op vakantie, meer zit er niet in.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:17 schreef zjroentje het volgende:
Jij bent volgens mij best vaak in Amerika, nietwaar fanneke?
Toch denk ik dat je zo onderhand meer van Amerika gezien heb dan ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:11 schreef fanneke het volgende:
Helaas niet vaak genoeg. Ik ga hier elk jaar een maandje op vakantie, meer zit er niet in.
Ik heb Amerika te laat 'ontdekt'. Als ik een jaar of vijftien jonger was ondernam ik zeker een poging.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je zo onderhand meer van Amerika gezien heb dan ik.
Wat belet je trouwens om een emigratie-poging te ondernemen?
Wat heeft leeftijd er mee te maken? Ik ken sowieso 1 iemand die op 42 jarige leeftijd naar de VS is gekomen uit Nederland, en hij werkt nu voor een succesvol vertaalbureau hier in Zuid-California..... (nee, hij is GEEN leraar Nederlandsquote:Op zondag 28 juni 2009 05:26 schreef fanneke het volgende:
Ik heb Amerika te laat 'ontdekt'. Als ik een jaar of vijftien jonger was ondernam ik zeker een poging.
DeRosa ging in de winter van de Cubs naar de Indians. Nu dus naar de Cardinals. Las dat de Cubs hem ook weer terug wilde hebbenquote:According to MLB.com's Anthony Castrovince, the Cardinals have acquired Mark DeRosa from the Indians for reliever Chris Perez and a player to be named later.
DeRosa, 34, wasn't in tonight's lineup though this was supposedly a "standard day off," according to Castrovince. DeRosa posted a .270/.342/.457 line in 314 plate appearances for the Indians and is making $5.5MM in the final year of his contract (about $2.9MM remains). He's been the subject of rumors for weeks, and it looks like the Indians are officially sellers.
Perez turns 24 soon. He posted a 4.18 ERA and 30/15 K/BB ratio for the Cardinals in 23.2 innings this year. He was one of the Cardinals' top relief prospects and profiles as a future closer.
It's a little early to make a final judgment on this deal until we find out who the PTNBL is--Castrovince notes that "the PTBN component is an important one," according to Indians GM Mark Shapiro--but for now it looks like a solid deal for both teams, as they each fill in their respective needs.
Niet in NL stadiums, in AL stadiums welquote:Op zondag 28 juni 2009 20:27 schreef Terreros85 het volgende:
Ortiz ook nog met een error op het eerste honk. Dat is het nadeel van interleague. Er is geen DH.
Dat bedoel ik ook natuurlijkquote:
Eerste RBI ooit ook voor Rivera.quote:Op maandag 29 juni 2009 05:43 schreef Version2 het volgende:
Bases loaded in the 9e met 2 outs, stand 3-2 voor de Yankees. Mariano Rivera aan slag en K-Rod walked Rivera4-2 nu
Toch is het leuk. Angels pitcher John Lackey had laatst zijn 1st career base hit EN 1st career RBI met dezelfde mep, terwijl ie al vele jaren in de Majors speelt.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:27 schreef Terreros85 het volgende:
Ortiz ook nog met een error op het eerste honk. Dat is het nadeel van interleague. Er is geen DH.
Ik was wel onder de indruk van Hanson. Hij maakte de belangrijke pitches als het echt moest. Hij heeft nu toch wel ff eerst de Yanks en dan nu de Red Sox verslagen zonder een enkele run toe te staan. Nu al 20 scoreless innings op rij. Knap! En dan was hij ook nog eens "wat grieperig"...quote:Op zondag 28 juni 2009 19:39 schreef Guard het volgende:
mooie match op ESPN America, Red Sox vs Braves...
Eerste keer dat ik Hanson zie pitchen
linkquote:Fargo-Moorhead RedHawks 3B Yurendell DeCaster is trading in his RedHawks pinstripes for a set of Yankees pinstripes.
The All-Star third baseman has had his contract purchased by the New York Yankees today and will report on Tuesday to the Scranton/Wilkes-Barre Yankees, the Triple-A affiliate for New York in the International League.
DeCaster, 29, joined the RedHawks this spring and was arguably the top player in the Northern League this season. Entering tonight’s play, DeCaster was leading the Northern League in hits (54), doubles (14), home runs (13), RBI (43) and slugging percentage (.682). He was batting .344, good for fifth in the league, and was second in runs scored with 36.
DeCaster was selected to the Great Plains team for the 2009 Northern League All-Star Game earlier today and was the top vote-getter in the league but will not participate in the game.
“For my money, he is one of the best players to ever come through the Northern League, and that is the caliber of player we like to have in RedHawks uniforms” said RedHawks Manager Doug Simunic. “We knew this day was coming and we are glad he can continue his career at the Triple-A level. Hopefully we can see him in Yankee Stadium sometime soon.”
Cool! Van te voren al kaartjes besteld? En hoezo dat, woon je daar of ben je op vakantie?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:26 schreef Mark het volgende:
Als het weer meewerkt, zit ik vrijdag bij de Red Sox!
Op de Royals Hall of Fame na wel. Die wordt over een paar weken geopend.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef zjroentje het volgende:
Kaufmann Stadium nu helemaal af, fanneke?
Gaaf ben je ook fan van de Padres of bezoek je ze toevallig omdat je kaartjes in je bezit hebt?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:01 schreef Maravilla het volgende:
In augustus ga ik de San Diego Padres bezoeken. Meld me hier dus maar even om alvast wat te kunnen volgen.
Ik ga op bezoek bij een vriend die daar een paar jaar woont voor zijn werk. Kaartjes bestellen was lastig, want je wil er natuurlijk 2 bij elkaar. Uiteindelijk meegedaan aan een veiling, waarbij de door mij gewilde kaartjes (right field) op het laatste moment van 170 naar 325 dollar schoten. Ik heb toen maar voor de Bleachers gekozen, 2 kaartjes voor 105 dollar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Cool! Van te voren al kaartjes besteld? En hoezo dat, woon je daar of ben je op vakantie?
Nou ik vind het wel mooi om Amerikaanse sporten te volgen, afgelopen december in NY ook een wedstrijd van de NY Knicks meegemaakt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Gaaf ben je ook fan van de Padres of bezoek je ze toevallig omdat je kaartjes in je bezit hebt?
Alvast veel plezier bij de Red Sox. En vergeet niet om mee te zingen bij Sweet Caroline. Tijdens de 8e inning. Hier alvast een voorproefje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ga op bezoek bij een vriend die daar een paar jaar woont voor zijn werk. Kaartjes bestellen was lastig, want je wil er natuurlijk 2 bij elkaar. Uiteindelijk meegedaan aan een veiling, waarbij de door mij gewilde kaartjes (right field) op het laatste moment van 170 naar 325 dollar schoten. Ik heb toen maar voor de Bleachers gekozen, 2 kaartjes voor 105 dollar.
Nou maar hopen dat het droog blijft....
60 inches.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef Terreros85 het volgende:
Gemiddeld 60 milimeter per jaar. De natste maanden zijn juni, augustus en september. Bron: http://miami.about.com/od/weather/a/weather.htm
Vin Scully vertelt weer prachtige verhalen
Nee, dat verhaal ging over Jason Hammel, pitcher van de Rockies. Hij brak het jaar daarna ook nog iets tijdens een potje basketbal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef zjroentje het volgende:
Haha, ging dat verhaal nou over die batter van de Dodgers.
Vallen tijdens de warm-up op de warning track en dan je pols breken.
TB na 7 overwinning nu een shut-out vs Toronto.
Staat lekker te pitchen. 9 outs op rij. Gisteren ook al geweldige pitching van de Rockies.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Nee, dat verhaal ging over Jason Hammel, pitcher van de Rockies. Hij brak het jaar daarna ook nog iets tijdens een potje basketbal.
Heb ik idd wel eens beelden van gezien. Volgens mij tegen de Chiefs.quote:Als het regent, gaat het ook los in Florida. Er is een beruchte wedstrijd van de Buccaneers dat het echt een moesson lijkt. De tribunes als waterval
Eerste 2 wedstrijden werden ook al door de pitchers gedomineerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef Terreros85 het volgende:
Lijkt erop dat Hammel weinig run support zal krijgen.
... en door een walk-off 2-run HR van Blalock winnen de Rangers alsnog, 9-7quote:Op donderdag 2 juli 2009 05:20 schreef fanneke het volgende:
Angels komen bij de Rangers in de 9e van 4-7 terug tot 7-7.
Bottom 9e nu...
Wel verrassend aangezien ene Alex Rodriguez lang op de SS positie gespeeld heeft. Om ook maar wat andere grote namen achterwege te laten...quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:15 schreef Guard het volgende:
Ramirez met een 10 game RBI streak, eerste SS met een double digit RBI streak in de geschiedenis van de MLB.
En Church met de winnende RBIquote:
Ik was onderweg van hot naar her..... zat in de top of the 9th te luisteren in de auto.... Figgy die naar 3d base door dribbelde en ingesloten werd tussen twee bases..... we stonden toen 7-4 achter, dus ik heb em maar overgeschakeld naar muziek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 05:26 schreef fanneke het volgende:
... en door een walk-off 2-run HR van Blalock winnen de Rangers alsnog, 9-7
Voor de zon.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef zjroentje het volgende:
In Miami is begonnen met de bouw voor het nieuwe Marlins stadion.
Dat stadion krijgt dus gewoon een schuifdak. In Miami. Florida. Wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |