Cool! Van te voren al kaartjes besteld? En hoezo dat, woon je daar of ben je op vakantie?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:26 schreef Mark het volgende:
Als het weer meewerkt, zit ik vrijdag bij de Red Sox!
Op de Royals Hall of Fame na wel. Die wordt over een paar weken geopend.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef zjroentje het volgende:
Kaufmann Stadium nu helemaal af, fanneke?
Gaaf ben je ook fan van de Padres of bezoek je ze toevallig omdat je kaartjes in je bezit hebt?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:01 schreef Maravilla het volgende:
In augustus ga ik de San Diego Padres bezoeken. Meld me hier dus maar even om alvast wat te kunnen volgen.
Ik ga op bezoek bij een vriend die daar een paar jaar woont voor zijn werk. Kaartjes bestellen was lastig, want je wil er natuurlijk 2 bij elkaar. Uiteindelijk meegedaan aan een veiling, waarbij de door mij gewilde kaartjes (right field) op het laatste moment van 170 naar 325 dollar schoten. Ik heb toen maar voor de Bleachers gekozen, 2 kaartjes voor 105 dollar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Cool! Van te voren al kaartjes besteld? En hoezo dat, woon je daar of ben je op vakantie?
Nou ik vind het wel mooi om Amerikaanse sporten te volgen, afgelopen december in NY ook een wedstrijd van de NY Knicks meegemaakt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Gaaf ben je ook fan van de Padres of bezoek je ze toevallig omdat je kaartjes in je bezit hebt?
Alvast veel plezier bij de Red Sox. En vergeet niet om mee te zingen bij Sweet Caroline. Tijdens de 8e inning. Hier alvast een voorproefje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ga op bezoek bij een vriend die daar een paar jaar woont voor zijn werk. Kaartjes bestellen was lastig, want je wil er natuurlijk 2 bij elkaar. Uiteindelijk meegedaan aan een veiling, waarbij de door mij gewilde kaartjes (right field) op het laatste moment van 170 naar 325 dollar schoten. Ik heb toen maar voor de Bleachers gekozen, 2 kaartjes voor 105 dollar.
Nou maar hopen dat het droog blijft....
60 inches.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef Terreros85 het volgende:
Gemiddeld 60 milimeter per jaar. De natste maanden zijn juni, augustus en september. Bron: http://miami.about.com/od/weather/a/weather.htm
Vin Scully vertelt weer prachtige verhalen
Nee, dat verhaal ging over Jason Hammel, pitcher van de Rockies. Hij brak het jaar daarna ook nog iets tijdens een potje basketbal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef zjroentje het volgende:
Haha, ging dat verhaal nou over die batter van de Dodgers.
Vallen tijdens de warm-up op de warning track en dan je pols breken.
TB na 7 overwinning nu een shut-out vs Toronto.
Staat lekker te pitchen. 9 outs op rij. Gisteren ook al geweldige pitching van de Rockies.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Nee, dat verhaal ging over Jason Hammel, pitcher van de Rockies. Hij brak het jaar daarna ook nog iets tijdens een potje basketbal.
Heb ik idd wel eens beelden van gezien. Volgens mij tegen de Chiefs.quote:Als het regent, gaat het ook los in Florida. Er is een beruchte wedstrijd van de Buccaneers dat het echt een moesson lijkt. De tribunes als waterval
Eerste 2 wedstrijden werden ook al door de pitchers gedomineerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef Terreros85 het volgende:
Lijkt erop dat Hammel weinig run support zal krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |