Staat lekker te pitchen. 9 outs op rij. Gisteren ook al geweldige pitching van de Rockies.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Nee, dat verhaal ging over Jason Hammel, pitcher van de Rockies. Hij brak het jaar daarna ook nog iets tijdens een potje basketbal.
Heb ik idd wel eens beelden van gezien. Volgens mij tegen de Chiefs.quote:Als het regent, gaat het ook los in Florida. Er is een beruchte wedstrijd van de Buccaneers dat het echt een moesson lijkt. De tribunes als waterval
Eerste 2 wedstrijden werden ook al door de pitchers gedomineerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef Terreros85 het volgende:
Lijkt erop dat Hammel weinig run support zal krijgen.
... en door een walk-off 2-run HR van Blalock winnen de Rangers alsnog, 9-7quote:Op donderdag 2 juli 2009 05:20 schreef fanneke het volgende:
Angels komen bij de Rangers in de 9e van 4-7 terug tot 7-7.
Bottom 9e nu...
Wel verrassend aangezien ene Alex Rodriguez lang op de SS positie gespeeld heeft. Om ook maar wat andere grote namen achterwege te laten...quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:15 schreef Guard het volgende:
Ramirez met een 10 game RBI streak, eerste SS met een double digit RBI streak in de geschiedenis van de MLB.
En Church met de winnende RBIquote:
Ik was onderweg van hot naar her..... zat in de top of the 9th te luisteren in de auto.... Figgy die naar 3d base door dribbelde en ingesloten werd tussen twee bases..... we stonden toen 7-4 achter, dus ik heb em maar overgeschakeld naar muziek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 05:26 schreef fanneke het volgende:
... en door een walk-off 2-run HR van Blalock winnen de Rangers alsnog, 9-7
Voor de zon.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef zjroentje het volgende:
In Miami is begonnen met de bouw voor het nieuwe Marlins stadion.
Dat stadion krijgt dus gewoon een schuifdak. In Miami. Florida. Wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |