Ben je nou zo dom of ligt het aan mij? Een string wordt vaak gebruikt om aandacht te trekken, op een "geile" manier. Laat jezelf nu niet nog dommer overkomen door te zeggen dat sokken in een sandaal ook geil kunnen overkomen.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik vraag waarom sokken in sandalen geen extra toevoeging is en een string wel. Jij stoort je aan een zichtbare string, iemand anders stoort zich aan sokken in sandalen. Echter, sokken in sandalen wil jij niet verboden hebben, een zichtbare string wel. Wat is het verschil ?
Ik naar de kleedkamerquote:Op maandag 15 juni 2009 01:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het ging er toch om dat mensen geen last hebben van bepaalde delen die zichtbaar zijn of geaccentueerd worden, dus ga maar naar de kleedkamer jij.
Waarom kom jij dan in die stille steegjes ? En hoe kan jij een trauma krijgen van droogvingeren ? Ik wil niet weten wat er met je gebeurt als je een platgereden kat ziet.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, bepaalde dingen komen ook niet heel vaak voor. Het gebeurt wel, maar dan in stille steegjes. Maar vingerende mensen heb ik in de mac gezien, droogvingeren, maar alsnog een levenstrauma
Ja, maar als controleur neem je die dingen ook in. Dat doe je dus in de kleedkamer. Er worden massaal kleedkamers geplaatst door het hele land. Of nog beter, door de hele wereld.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik naar de kleedkamerIk was de controleur !
Overigens, wat als er helemaal geen kleedkamer of iets wat daartoe kan dienen in de buurt is ?
Ik bevestig het alleen maar evenquote:Op maandag 15 juni 2009 01:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja dat heb ik toch ook al gezegd, waarom moet je het erin wrijven
Ik woon in een stille buurt. Als ik een platgereden kat zie word ik emotioneel.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom kom jij dan in die stille steegjes ? En hoe kan jij een trauma krijgen van droogvingeren ? Ik wil niet weten wat er met je gebeurt als je een platgereden kat ziet.
Hier ga je de fout in. Op juridische basis kan je alleen mensen straffen wanneer exact vast is gesteld wat die mensen verkeerd hebben gedaan. Een mening hierbij is niet exact. Met andere woorden je moet vantevoren vast stellen welke manier van zoenen wel kan en welke niet. En ik zou wel eens willen weten wat volgens jou dan wel of niet kan.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klef zoenend, dat overgaat tot vrijen op straat. Het is wel lastig te controleren ja, daarom moeten er mensen zijn die dit willen doen en die dezelfde mening hebben als ik.
Trol.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar als controleur neem je die dingen ook in. Dat doe je dus in de kleedkamer. Er worden massaal kleedkamers geplaatst door het hele land. Of nog beter, door de hele wereld.
Geloof me, er zijn al mensen die geil worden van een meid met een koptelefoon op hun oren (en dus niet als diezelfde meid geen koptelefoon op heeft) dus waarom zou er niemand geil kunnen worden van sokken in sandalen ?quote:Op maandag 15 juni 2009 01:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of ligt het aan mij? Een string wordt vaak gebruikt om aandacht te trekken, op een "geile" manier. Laat jezelf nu niet nog dommer overkomen door te zeggen dat sokken in een sandaal ook geil kunnen overkomen.
Ik zei daarom ook dat het lastig te controleren is. Misschien moeten er filmpjes worden gemaakt van zoenende mensen, heb je verschillende zoenniveau's en tot op een bepaald niveau kan het dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hier ga je de fout in. Op juridische basis kan je alleen mensen straffen wanneer exact vast is gesteld wat die mensen verkeerd hebben gedaan. Een mening hierbij is niet exact. Met andere woorden je moet vantevoren vast stellen welke manier van zoenen wel kan en welke niet. En ik zou wel eens willen weten wat volgens jou dan wel of niet kan.
Dan denk ik dat je beter overal openbare toiletten kan plaatsen. Dat is nuttiger.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar als controleur neem je die dingen ook in. Dat doe je dus in de kleedkamer. Er worden massaal kleedkamers geplaatst door het hele land. Of nog beter, door de hele wereld.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)quote:
Je wordt emotioneel van een platgereden kat maar krijgt een trauma als je ziet dat er drooggevingerd wordt ?quote:Op maandag 15 juni 2009 01:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik woon in een stille buurt. Als ik een platgereden kat zie word ik emotioneel.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 15 juni 2009 01:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn al mensen die geil worden van een meid met een koptelefoon op hun oren (en dus niet als diezelfde meid geen koptelefoon op heeft) dus waarom zou er niemand geil kunnen worden van sokken in sandalen ?
Alsjeblieftquote:Op maandag 15 juni 2009 01:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat voegt veel toe aan m'n leven, heel erg bedankt
Ja maar stel dat het aantal mensen die zichtbaar een string draagt toeneemt, dan zijn openbare toiletten lastig (als je uitgaat van die kleine).quote:Op maandag 15 juni 2009 01:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je beter overal openbare toiletten kan plaatsen. Dat is nuttiger.
Nee dat kan niet want dan moet je nog iemand op een illegale wijze laten zoenen. En dat kan nooit de bedoeling zijn. Daarbij houdt het zoenende stel op zodra naast hun een filmpje afgespeeld wordt ter vergelijking voor de agent want die hebben dan ook wel door wat er aan de hand is. Maar het zoenen stopt welquote:Op maandag 15 juni 2009 01:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei daarom ook dat het lastig te controleren is. Misschien moeten er filmpjes worden gemaakt van zoenende mensen, heb je verschillende zoenniveau's en tot op een bepaald niveau kan het dan.
Ja..quote:Op maandag 15 juni 2009 01:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je wordt emotioneel van een platgereden kat maar krijgt een trauma als je ziet dat er drooggevingerd wordt ?
Girl meets world and doesn't like itquote:Op maandag 15 juni 2009 01:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dan bouw je toch even een paar openbare toiletten bij ? Of je laat de wetsovertreders een nummertje trekken.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja maar stel dat het aantal mensen die zichtbaar een string draagt toeneemt, dan zijn openbare toiletten lastig (als je uitgaat van die kleine).
Nee de agenten moeten in vertrouwen worden genomen en ze moeten een bepaalde "studie" volgen, waardoor ze direct zien om welk soort zoenen het gaat. Ze hebben dan ook geen tijd nodig om te vergelijken.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee dat kan niet want dan moet je nog iemand op een illegale wijze laten zoenen. En dat kan nooit de bedoeling zijn. Daarbij houdt het zoenende stel op zodra naast hun een filmpje afgespeeld wordt ter vergelijking voor de agent want die hebben dan ook wel door wat er aan de hand is. Maar het zoenen stopt wel
Vind je het heel vervelend als ik zeg dat je dan niet spoort ?quote:
Toch moet je ergens een grens stellen wat wel kan en wat niet kan. Of wil jij wel even voordoen wat wel of niet kan ?quote:Op maandag 15 juni 2009 02:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee de agenten moeten in vertrouwen worden genomen en ze moeten een bepaalde "studie" volgen, waardoor ze direct zien om welk soort zoenen het gaat. Ze hebben dan ook geen tijd nodig om te vergelijken.
Nee, ik hoor het wel vaker, ben het gewend.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vind je het heel vervelend als ik zeg dat je dan niet spoort ?
Ja met een pop, ik zeg toch ook dat er eerst bepaalde niveau's van zoenen worden bepaald.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch moet je ergens een grens stellen wat wel kan en wat niet kan. Of wil jij wel even voordoen wat wel of niet kan ?
Ik ook, dit alles komt vast terug in m'n dromen.quote:
Sterker nog, er is een hele bevolkingsgroep die geil wordt van vrouwelijk hoofdhaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn al mensen die geil worden van een meid met een koptelefoon op hun oren (en dus niet als diezelfde meid geen koptelefoon op heeft) dus waarom zou er niemand geil kunnen worden van sokken in sandalen ?
Nee bepaalt bilmiyorem voor je.quote:Op maandag 15 juni 2009 06:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Sterker nog, er is een hele bevolkingsgroep die geil wordt van vrouwelijk hoofdhaar.
What's next? Allemaal een hoofddoek op, geen string, bedekte kleding tot aan de handen en voeten, geen naveltruitje en vooral.......niet zoenen in het openbaar.
![]()
Mag ik dat allemaal nog effe zelf bepalen?
Nah kutbuitenlanderquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Genoeg mis mee, een string maakt een vrouw toch niet mooier?hahahahahhahaha
hahahaha
hahahahahha
hahahahhahahaa
![]()
![]()
![]()
Als ik een man mooi vind, dan is dat toch ook niet om zijn ondergoed / kleding?![]()
En ja, ik vind bi's en homo's niet normaal.
En ja m'n normen en waarden zijn anders, dat accepteer ik ook.
openbaar vingeren...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar vele anderen en ik hebben er last van. Net zoals openbaar zoenen, vingeren etc.
Haha, ik ben zeker niet dik, fout geraden meneerquote:Op maandag 15 juni 2009 13:24 schreef Hamilcar het volgende:
OP zal een dikke meid zijn die onzeker is over haar eigen lichaam, de fijne lijn tussen lust en preutsheid niet kent en gewoon geen enkele informatie over wat nou echt 'normaal' is heeft meegekregen vanuit haar bekrompen en zwaar religieuze achtergrond.
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:53 schreef Gia het volgende:
Nog zo een:
'Spijkerbroek-verbod helpt tegen verkrachtingen'
Wat vind je daarvan Billy?
Wanneer mag ik jouw string gaan controleren ?quote:Op maandag 15 juni 2009 02:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ook, dit alles komt vast terug in m'n dromen.
Weltrusten stringcontroleur
Nooit, omdat ik er tegen ben, draag ik er zelf ook geenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wanneer mag ik jouw string gaan controleren ?
je noemt het in 1 adem als zoenen... vind ik lollig.. heb er een beeld bij... in de tram of trein, bij de doktor... etc.quote:
ik hoop dat je walgt van het beeldquote:Op maandag 15 juni 2009 15:34 schreef woid het volgende:
[..]
je noemt het in 1 adem als zoenen... vind ik lollig.. heb er een beeld bij... in de tram of trein, bij de doktor... etc.
Ben ik Billy, had je het tegen mijquote:Op maandag 15 juni 2009 15:35 schreef Chai het volgende:
Maar Billy ga eens in op die spijkerbroeken? Daar schijnen ook mensen geil van te worden. Moeten we die nu ook maar niet meer dragen?
Jaquote:Op maandag 15 juni 2009 15:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben ik Billy, had je het tegen mij?
Maar toevallig ben je wel een Turkse moslim.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haha, ik ben zeker niet dik, fout geraden meneer.
En mijn achtergrond is niet bekrompen en zwaar religieus, wat jij en vele anderen moeten inzien, is dat dit niet per se vanuit een religieuze achtergrond hoeft te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |