Nee, ik hoor het wel vaker, ben het gewend.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vind je het heel vervelend als ik zeg dat je dan niet spoort ?
Ja met een pop, ik zeg toch ook dat er eerst bepaalde niveau's van zoenen worden bepaald.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch moet je ergens een grens stellen wat wel kan en wat niet kan. Of wil jij wel even voordoen wat wel of niet kan ?
Ik ook, dit alles komt vast terug in m'n dromen.quote:
Sterker nog, er is een hele bevolkingsgroep die geil wordt van vrouwelijk hoofdhaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn al mensen die geil worden van een meid met een koptelefoon op hun oren (en dus niet als diezelfde meid geen koptelefoon op heeft) dus waarom zou er niemand geil kunnen worden van sokken in sandalen ?
Nee bepaalt bilmiyorem voor je.quote:Op maandag 15 juni 2009 06:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Sterker nog, er is een hele bevolkingsgroep die geil wordt van vrouwelijk hoofdhaar.
What's next? Allemaal een hoofddoek op, geen string, bedekte kleding tot aan de handen en voeten, geen naveltruitje en vooral.......niet zoenen in het openbaar.
![]()
Mag ik dat allemaal nog effe zelf bepalen?
Nah kutbuitenlanderquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Genoeg mis mee, een string maakt een vrouw toch niet mooier?hahahahahhahaha
hahahaha
hahahahahha
hahahahhahahaa
![]()
![]()
![]()
Als ik een man mooi vind, dan is dat toch ook niet om zijn ondergoed / kleding?![]()
En ja, ik vind bi's en homo's niet normaal.
En ja m'n normen en waarden zijn anders, dat accepteer ik ook.
openbaar vingeren...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar vele anderen en ik hebben er last van. Net zoals openbaar zoenen, vingeren etc.
Haha, ik ben zeker niet dik, fout geraden meneerquote:Op maandag 15 juni 2009 13:24 schreef Hamilcar het volgende:
OP zal een dikke meid zijn die onzeker is over haar eigen lichaam, de fijne lijn tussen lust en preutsheid niet kent en gewoon geen enkele informatie over wat nou echt 'normaal' is heeft meegekregen vanuit haar bekrompen en zwaar religieuze achtergrond.
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:53 schreef Gia het volgende:
Nog zo een:
'Spijkerbroek-verbod helpt tegen verkrachtingen'
Wat vind je daarvan Billy?
Wanneer mag ik jouw string gaan controleren ?quote:Op maandag 15 juni 2009 02:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ook, dit alles komt vast terug in m'n dromen.
Weltrusten stringcontroleur
Nooit, omdat ik er tegen ben, draag ik er zelf ook geenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wanneer mag ik jouw string gaan controleren ?
je noemt het in 1 adem als zoenen... vind ik lollig.. heb er een beeld bij... in de tram of trein, bij de doktor... etc.quote:
ik hoop dat je walgt van het beeldquote:Op maandag 15 juni 2009 15:34 schreef woid het volgende:
[..]
je noemt het in 1 adem als zoenen... vind ik lollig.. heb er een beeld bij... in de tram of trein, bij de doktor... etc.
Ben ik Billy, had je het tegen mijquote:Op maandag 15 juni 2009 15:35 schreef Chai het volgende:
Maar Billy ga eens in op die spijkerbroeken? Daar schijnen ook mensen geil van te worden. Moeten we die nu ook maar niet meer dragen?
Jaquote:Op maandag 15 juni 2009 15:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben ik Billy, had je het tegen mij?
Maar toevallig ben je wel een Turkse moslim.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haha, ik ben zeker niet dik, fout geraden meneer.
En mijn achtergrond is niet bekrompen en zwaar religieus, wat jij en vele anderen moeten inzien, is dat dit niet per se vanuit een religieuze achtergrond hoeft te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |