Niet zo zeuren hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:01 schreef geelkuikentje het volgende:
Juist ik snap zonder link naar deel 1 (heb geen zin om te zoeken) geen hol van dit topic.
Nee?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:01 schreef geelkuikentje het volgende:
Juist ik snap zonder link naar deel 1 (heb geen zin om te zoeken) geen hol van dit topic.
hoi internetnerd zonder levenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:02 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
Nee?Internetnoob. Motivationals, duuhhh.
Tvp
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:09 schreef delano.888 het volgende:
Zelb gemacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]die eerste van google met dat chinezen gedoe.
delete that!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:43 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Posts zonder plaatjes worden vroeg of laat verwijderd jongens dus KAP er nou eens me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He die gast lijkt op mijquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:00 schreef onlogisch het volgende:
Game on.
[ afbeelding ]
Vorig deel :
Motivationals
Mijn mega post bedoel je? Omdat er anders geen plaatjes worden gepost.quote:
ah oke. bij deze dan.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mijn mega post bedoel je? Omdat er anders geen plaatjes worden gepost.
Ik zie t ja, moeilijk he, plaatjes posten?quote:
Ik dacht precies wat er in jouw signature staat.quote:
ik zag hemquote:
Op het feit dat het plaatje niet werkt na dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:29 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is perfect op zovele manieren.
quote:
Plaatje werkt hier perfect hoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:43 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Op het feit dat het plaatje niet werkt na dan.
Ik heb al een keertje een soortgelijke motivational gezien (met andere mensen.)quote:
quote:
Het ondersteunende filmpje is toch wel even handig er bijquote:
wtfquote:Op maandag 29 juni 2009 23:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het ondersteunende filmpje is toch wel even handig er bij
Nee echt die gast is niet goed, hier kan je nogmaals zien hoe zijn broer hem over de rooie helpt, waaronder zijn hond en moeder moeten lijden:quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:36 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ben banned voor 4chan, dus kan geen originele leuke motivationals vinden.
hmm ziet er wel beetje heel fake uit,quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee echt die gast is niet goed, hier kan je nogmaals zien hoe zijn broer hem over de rooie helpt, waaronder zijn hond en moeder moeten lijden:
ik kan hier geen filmpjes zien.....quote:Op maandag 29 juni 2009 23:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee echt die gast is niet goed, hier kan je nogmaals zien hoe zijn broer hem over de rooie helpt, waaronder zijn hond en moeder moeten lijden:
Niet zo moeilijk hoor. als moot in een slechte bui is gore enzo in furrie thread posten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:40 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
hahaha, hoe krijg je dat voor elkaar:p
Ik zou ook niet blij zijn met zo'n kutauto hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:01 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Hij is echt niet goed. Daar kon ik op m'n 16 alleen van dromen.
het is zo'n verwend rijk jochie, check die auto's van die lui danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:01 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Hoe die gast praat op 1:16, net als in King of the Hillquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:01 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Weheheheheehquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:57 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Hoe die gast praat op 1:16, net als in King of the Hill
The furries they fight backquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:21 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor. als moot in een slechte bui is gore enzo in furrie thread posten.
Je zal toch niet zo veel missen in de yiff treadsquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:39 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Afkick verschijnselen, moet nog 10 dagen
Nee ben geen furrie en ook geen yiff-liefhebber, maar al die andere threads zoals de motivationals.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:09 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Je zal toch niet zo veel missen in de yiff treads
Hij slaat alleen nergens op, sinds wanneer is Jezus onze god? Het was toch zn vader?quote:
Ik weet dat het off-topic is maar deze kan niet ontbreken:quote:Op maandag 29 juni 2009 23:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Toch zie je het aan d'r worstenvingers.quote:
quote:
Er zit iets in de achterste gordijnenquote:
ik zie er nogsteeds niks in.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Er zit iets in de achterste gordijnen
dat ieniemienie oogje??quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Er zit iets in de achterste gordijnen
Dus...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:15 schreef nexus-pilot het volgende:
omg , jullie zijn ook gaar , dat gordijn loopt door die muur =:D
Het is een ziekenhuisquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:15 schreef nexus-pilot het volgende:
omg , jullie zijn ook gaar , die gordijn loopt door die muur =:D
Check die inkeping enzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:15 schreef nexus-pilot het volgende:
omg , jullie zijn ook gaar , die gordijn loopt door die muur =:D
Die zien er wel vrij wazig uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:41 schreef Xu het volgende:
Ze heeft 2 wenkbrauwen?
Moeder van Froukje Jansenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:41 schreef Xu het volgende:
Ze heeft 2 wenkbrauwen?
quote:
Die laatste is epic ROFLquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenaan het plafond hangt een druppel/spinnenrag/iets vies dat naar beneden 'druipt'...quote:
Dat zijn ijzeren dingen die bij een ziekenhuisbed horenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:28 schreef Suusje-V het volgende:
Neeeheee kijk nog 's goed:
[..]
Bovenaan de muur hangt een druppel/spinnenrag/iets vies dat naar beneden 'druipt'...
En wat zie je onder die druppel? Juist. Haar lepel! En wat doet ze met die lepel? Die stopt ze in haar mond!
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zijn ijzeren dingen die bij een ziekenhuisbed horen
Ik snap hem niet...quote:
Doe je nou gewoon dom of?quote:
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:22 schreef ToT het volgende:Gast, serieus.....een touwtje dat op een druppel lijkt...
Dat touwtje hangt ook nog eens NAAST het bed aangezien het aan de gordijnrails hangt o.i.d., dus we zouden nu bricks moeten gaan shitten omdat een touwtje dat naast iemand hangt lijkt op een stuk slijm dat op haar lepel zal vallen?
Voor de gene die het niet zien:quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo te zien lucht het niet echt opquote:
Ik moest het uitproberenquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik moest het uitproberen![]()
[ afbeelding ]
Wat erg, iemand heeft dat dus ooit verzonnen en ingetypt, maar dat dat dan op google kan komen, echt apart
En toen stond je Gmail op Fok!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik moest het uitproberen![]()
[ afbeelding ]
Wat erg, iemand heeft dat dus ooit verzonnen en ingetypt, maar dat dat dan op google kan komen, echt apart
Nou poeh spannend zegquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:00 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
En toen stond je Gmail op Fok!
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:51 schreef Niara het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
die is wel briljant!quote:
Rights student......zelf gemaakt zeker?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:15 schreef marcel-o het volgende:
ik kon t ook ff niet laten![]()
[ afbeelding ]
Kan iemand mij ff het bijpassende verhaaltje vertellen..? Wel een filmpje ervan gezien, maar snap de context niet...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:15 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
4 spelfoutenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:15 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
ej, na n haffel tequila spreek je dat zo uit jaquote:
na een halve tequilla ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ej, na n haffel tequila spreek je dat zo uit ja
haffel=berg=grote hoeveelheidquote:
Nu alquote:
quote:
Aah ok, studiebeursgrap dus. Nogmaals, zag het filmpje, waarbij ze zo lam als een aardappel was, maar snapte niet waarom die per sé zo grappig was..quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef marcel-o het volgende:
Chick werd gefilmdf terwijl ze stront lazarus was.
Werd op internet gezet en kreeg daardoor geen studiebeurs.
Geenstijl aangeklaagd enz
Hee Bootje Lamzak!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff het bijpassende verhaaltje vertellen..? Wel een filmpje ervan gezien, maar snap de context niet...
Wat voor logo is dat ook alweer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:20 schreef Tacobell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was toch niet zo moeilijk?
4chan logoquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Wat voor logo is dat ook alweer?
Het lijkt niet eensquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:20 schreef Tacobell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was toch niet zo moeilijk?
quote:
quote:
Lol, er staat een neger rechtsachter..quote:
quote:
Grmblquote:
Inderdaad, zo zat ik ook evenquote:
wie heeft de rarquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb lieve collega's![]()
Ik zocht net die 'Epic Boobs' motivational voor in een ander topic, zegt een collega opeens van oh, daar zijn er nog veel meer van... Hij typt wat in Google, minuut later in mijn mailbox:
http://www.mackanzoor.com/images/people/girls/alix_bromley/
De tering.
Jij, als je ze download, en allemaal in een rarretje stoptquote:
Die moet ik bewarenquote:
Pinguïn?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:07 schreef pulletje het volgende:
tvptje en een schopje.. Zal er straks ook een paar posten..
De vriend van een vriendin. Volgens mij is het hem echt (en hij schaakt ook dus), en anders z'n tweelingbroer of zoquote:
Er staat me bij dat het een bekende Fok!ker wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De vriend van een vriendin. Volgens mij is het hem echt (en hij schaakt ook dus), en anders z'n tweelingbroer of zo
Jij kent Emimichquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De vriend van een vriendin. Volgens mij is het hem echt (en hij schaakt ook dus), en anders z'n tweelingbroer of zo
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
dude wtfquote:
Verdomme, zie ik daar nu een cheeseburger!? nu heb ik honger!quote:
Scherp!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Verdomme, zie ik daar nu een cheeseburger!? nu heb ik honger!
+100 internets als je een foto van 'm fixed! Om 't te bewijzen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |