Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:22 schreef ToT het volgende:Gast, serieus.....een touwtje dat op een druppel lijkt...
Dat touwtje hangt ook nog eens NAAST het bed aangezien het aan de gordijnrails hangt o.i.d., dus we zouden nu bricks moeten gaan shitten omdat een touwtje dat naast iemand hangt lijkt op een stuk slijm dat op haar lepel zal vallen?
Voor de gene die het niet zien:quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo te zien lucht het niet echt opquote:
Ik moest het uitproberenquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik moest het uitproberen![]()
[ afbeelding ]
Wat erg, iemand heeft dat dus ooit verzonnen en ingetypt, maar dat dat dan op google kan komen, echt apart
En toen stond je Gmail op Fok!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik moest het uitproberen![]()
[ afbeelding ]
Wat erg, iemand heeft dat dus ooit verzonnen en ingetypt, maar dat dat dan op google kan komen, echt apart
Nou poeh spannend zegquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:00 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
En toen stond je Gmail op Fok!
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:51 schreef Niara het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
die is wel briljant!quote:
Rights student......zelf gemaakt zeker?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:15 schreef marcel-o het volgende:
ik kon t ook ff niet laten![]()
[ afbeelding ]
Kan iemand mij ff het bijpassende verhaaltje vertellen..? Wel een filmpje ervan gezien, maar snap de context niet...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:15 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
4 spelfoutenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:15 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
ej, na n haffel tequila spreek je dat zo uit jaquote:
na een halve tequilla ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ej, na n haffel tequila spreek je dat zo uit ja
haffel=berg=grote hoeveelheidquote:
Nu alquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |