Aah ok, studiebeursgrap dus. Nogmaals, zag het filmpje, waarbij ze zo lam als een aardappel was, maar snapte niet waarom die per sé zo grappig was..quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef marcel-o het volgende:
Chick werd gefilmdf terwijl ze stront lazarus was.
Werd op internet gezet en kreeg daardoor geen studiebeurs.
Geenstijl aangeklaagd enz
Hee Bootje Lamzak!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff het bijpassende verhaaltje vertellen..? Wel een filmpje ervan gezien, maar snap de context niet...
Wat voor logo is dat ook alweer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:20 schreef Tacobell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was toch niet zo moeilijk?
4chan logoquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Wat voor logo is dat ook alweer?
Het lijkt niet eensquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:20 schreef Tacobell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was toch niet zo moeilijk?
quote:
quote:
Lol, er staat een neger rechtsachter..quote:
quote:
Grmblquote:
Inderdaad, zo zat ik ook evenquote:
wie heeft de rarquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb lieve collega's![]()
Ik zocht net die 'Epic Boobs' motivational voor in een ander topic, zegt een collega opeens van oh, daar zijn er nog veel meer van... Hij typt wat in Google, minuut later in mijn mailbox:
http://www.mackanzoor.com/images/people/girls/alix_bromley/
De tering.
Jij, als je ze download, en allemaal in een rarretje stoptquote:
Die moet ik bewarenquote:
Pinguïn?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:07 schreef pulletje het volgende:
tvptje en een schopje.. Zal er straks ook een paar posten..
De vriend van een vriendin. Volgens mij is het hem echt (en hij schaakt ook dus), en anders z'n tweelingbroer of zoquote:
Er staat me bij dat het een bekende Fok!ker wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De vriend van een vriendin. Volgens mij is het hem echt (en hij schaakt ook dus), en anders z'n tweelingbroer of zo
Jij kent Emimichquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De vriend van een vriendin. Volgens mij is het hem echt (en hij schaakt ook dus), en anders z'n tweelingbroer of zo
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
dude wtfquote:
Verdomme, zie ik daar nu een cheeseburger!? nu heb ik honger!quote:
Scherp!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Verdomme, zie ik daar nu een cheeseburger!? nu heb ik honger!
+100 internets als je een foto van 'm fixed! Om 't te bewijzen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |