abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69997084
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:44 schreef Meimeltje het volgende:
Er kan ook ergens een scheurtje in het vlies zitten he...had ik bij mn eerste bevalling ook en het kwam er dus alleen in kleine scheutjes uit
Maar dan moet het evengoed komen neem ik aan
pi_69997107
Oh dat lijkt me idd wel raar ja... je zou echt zo´n plons verwachten zeg maar...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:49:41 #203
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69997120
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:43 schreef TheFrankey het volgende:
Ik had in mijn hoofd zitten dat als je vliezen breken dat de hele boel dan nat is. Maar het druppelde er wat voorzichtig uit en het blijft doordruppelen. VK komt later deze middag even kijken. Ben benieuwd
Haha, ik kan wel begrijpen dat je dat dacht... dat wordt mijn inziens ook allemaal gevoed door 'tv-bevallingen'
In films: oh mijn vliezen zijn gebroken en prompt ligt er een liter water op de grond. Twee minuten later heeft de betreffende mevrouw heftige persweeen en weer 2 minuten later is ze bevallen, al dan niet op de plek waar haar vliezen braken

Maargoed, veel succes, het lijkt er op dat het nu echt gaat beginnen. En bij gebroken vliezen weet je in ieder geval zeker dat je binnen 48 vader en moeder bent!!!
pi_69997192
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Haha, ik kan wel begrijpen dat je dat dacht... dat wordt mijn inziens ook allemaal gevoed door 'tv-bevallingen'
In films: oh mijn vliezen zijn gebroken en prompt ligt er een liter water op de grond. Twee minuten later heeft de betreffende mevrouw heftige persweeen en weer 2 minuten later is ze bevallen, al dan niet op de plek waar haar vliezen braken

Maargoed, veel succes, het lijkt er op dat het nu echt gaat beginnen. En bij gebroken vliezen weet je in ieder geval zeker dat je binnen 48 vader en moeder bent!!!
vergeet niet dat er een volledig gaaf, schoon en ontkreukt kind uitkomt ter grootte van een 3 maanden oude baby

Frankey als het hoofdje volledig ingedaald is dan ligt er ook het een en ander in de weg voor de uitgang dus het kan dat het dan niet zo eruit stroomt enzo.
Hoe dan ook heel veel succes en jullie mogen snel je kleintje vasthouden
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:57:28 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69997330
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

vergeet niet dat er een volledig gaaf, schoon en ontkreukt kind uitkomt ter grootte van een 3 maanden oude baby

Frankey als het hoofdje volledig ingedaald is dan ligt er ook het een en ander in de weg voor de uitgang dus het kan dat het dan niet zo eruit stroomt enzo.
Hoe dan ook heel veel succes en jullie mogen snel je kleintje vasthouden
oja, hoe kon ik dat vergeten. En van placenta, navelstreng, inknippen danwel inscheuren is er al helemaal geen sprake...
Geen wonder dat veel nitwits zoals ik een vertekend beeld van bevallingen hebben
pi_69997355
Ukker is helemaal ingedaald dus die kan dan als een soort stop fungeren nu haha. Nou spannend hoor het einde van het grote wachten is nabij denk ik.

Saillant detail, het is vandaag precies de uitgerekende datum. Dat zou wel cool zijn. Zou de eerste in mijn familie zijn die uberhaubt een keer ergens voor op tijd komt en zich aan tijdsgebonden afspraken houd :-)
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:59:26 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69997386
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:58 schreef TheFrankey het volgende:
Ukker is helemaal ingedaald dus die kan dan als een soort stop fungeren nu haha. Nou spannend hoor het einde van het grote wachten is nabij denk ik.

Saillant detail, het is vandaag precies de uitgerekende datum. Dat zou wel cool zijn. Zou de eerste in mijn familie zijn die uberhaubt een keer ergens voor op tijd komt en zich aan tijdsgebonden afspraken houd :-)
Alleen daarom al gaat het lukken....

jij heet toch niet Bart ofwel? Bevriend stel van ons is ook vandaag uitgerekend namelijk
pi_69997448
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:58 schreef TheFrankey het volgende:

Ik wens jullie veel sterkte en succes vandaag dan! Op een gezond kindje!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69997608
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Alleen daarom al gaat het lukken....

jij heet toch niet Bart ofwel? Bevriend stel van ons is ook vandaag uitgerekend namelijk
Nee want dan zou ik TheBartey heten denk ik
pi_69997842
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Gaat het niet zo dan?
Desillusie

zaterdag 13 juni 2009 @ 12:24:06 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69998042
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gaat het niet zo dan?
Desillusie

Aangezien jij doorgaans de uitzondering bent die de regel bevestigd durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat het bij jullie wel zo zal gaan
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:29:17 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69998190
@TheFrankey: Succes vandaag! op een vlotte bevalling, met een mooi resultaat!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:42:37 #213
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69998554
Rocka wat ief dat je dat zegt van die tevreden kindjes

En gebroken vliezen hoeven inderdaad geen vloedgolf aan water te betekenen hoor. Ik had ook steeds kleine beetjes en toen dachten ze eerst aan urineverlies. Laat dat dus goed checken!!

Bij Linde geloofden ze dus pas na 5 dagen dat het echt mijn vliezen waren en dan moet je dus naar het ziekenhuis om te bevallen en daar nog 24 uur blijven.
pi_69999052
Oh dat lijkt me wel eng zeg, Stiemie!
pi_69999538
De hydrofiel luiers die ze met de bevalling gebruiken kan ik die gewoon op 40 graden wassen of moet dat heter?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:16:52 #216
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69999771
Wat leuk Tessie, kan papa straks liedjes spelen voor de kleine man

Wij hadden geen tub en hebben er nu ook geen, maar het badje wordt nog steeds intensief gebruikt. 9 van de 10 keer gaat Devin met papa douchen en dan ook het badje erbij waar hij dan heerlijk op de grond in en om het badje kan spelen.
Als de kleine er is dan halen we de standaard wel weer uit de berging, maar ik kan me nu ook al verheugen om met pasgeboren baby op de arm onder de douche te gaan staan
Vinden de meeste baby´s heerlijk, lekker huid op huid contact. en in sommige gevallen nog lekker kunnen snacken bij mama ook

TheFrankey, wat spannend! Veel succes.
.... met gevoel voor drama....
pi_69999772
40 graden is prima, je hoeft ze niet steriel te maken maar alleen maar de pap en nare dingen uit de fabriek er uit te wassen
pi_69999905
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:16 schreef owlet het volgende:
40 graden is prima, je hoeft ze niet steriel te maken maar alleen maar de pap en nare dingen uit de fabriek er uit te wassen
Dus dat strijken enzo na het wassen hoefd ook niet? Vond het ook al zonde om alleen voor die luiers de wasmachine aan te zetten. Nu kunnen de lakens enzo erbij in allemaal!!
Liefde
pi_69999939
Welnee, strijken is echt alleen voor het mooie

Als je iets steriel wil maken dan moet het na het steriliseren in een steriele verpakking en dan nog is het direct na het openen technisch gezien niet meer steriel.
En voor een bevalling is een steriele doek niet nodig
pi_69999999
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:19 schreef owlet het volgende:
Welnee, strijken is echt alleen voor het mooie
Ik doe niet aan mooi!! Das mijn kleine man straks wel als ie geboren is
Liefde
pi_70000033
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:20 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik doe niet aan mooi!! Das mijn kleine man straks wel als ie geboren is
juist!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:22:53 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70000115
Kersjes, durf je dat ja? BV geven in bad? Ik echt niet! Knap van je
pi_70000380
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef tessie het volgende:
Oh dat lijkt me idd wel raar ja... je zou echt zo´n plons verwachten zeg maar...
Ik hoorde mijn vliezen zelfs breken, het was *PANG* en er kwam ineens echt een stortvloed aan vruchtwater en het bleef en bleef maar komen En ik wou zo graag met een droge broek naar het ziekenhuis, maar na 3 keer een nieuwe broek aan te hebben gedaan heb ik die hoop maar laten varen

Oh, en ik sliep bijna toen ik die *PANG* hoorde
pi_70001008
Nou VK is geweest....voorlopig vals alarm. Zij vond niet dat het vruchtwater was. Ze moest een beetje persen en er kwam verders niets uit.

Het kan nog anders worden maar voorlopig vals alarm :-(
pi_70001076
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:33 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik hoorde mijn vliezen zelfs breken, het was *PANG* en er kwam ineens echt een stortvloed aan vruchtwater en het bleef en bleef maar komen En ik wou zo graag met een droge broek naar het ziekenhuis, maar na 3 keer een nieuwe broek aan te hebben gedaan heb ik die hoop maar laten varen

Oh, en ik sliep bijna toen ik die *PANG* hoorde
Dat is precies zoals ik mij tot pas geleden had voorgesteld had hoe het zou gaan, maar na veel lezen (o.a. in dit topic) ben ik er achter dat er vele manieren zijn waarop de vliezen kunnen breken e.d..
pi_70001125
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hmmm.... daar merk je niks van... Nou.... Ik vind dat je het hier bij Juup ook niet merkt hoor.

Maar ASS is idd iets waar je vooral zelf last van hebt, en je hebt ook een heleboel verschillende vormen natuurlijk. Ik heb PDD-nos met ADD.
Ik heb handvatten aangeleerd in de loop der jaren, maar nu ik doodmoe en overprikkeld ben kan ik die niet tot nauwelijks hanteren. Maar dit is OUD en geen R&P dus ik ga er hier niet verder op in
pi_70001137
quote:

[..]

Hmmm.... daar merk je niks van... Nou.... Ik vind dat je het hier bij Juup ook niet merkt hoor.

Maar ASS is idd iets waar je vooral zelf last van hebt, en je hebt ook een heleboel verschillende vormen natuurlijk. Ik heb PDD-nos met ADD.

TheFrankey wat spannend!!!! Wie weet een echte downtime-baby!

Stiemie!!!! Wat bak jij cute babies
#geen
pi_70001255
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:10 schreef DuchessX het volgende:

[..]

TheFrankey wat spannend!!!! Wie weet een echte downtime-baby!

Stiemie!!!! Wat bak jij cute babies
mja voorlopig vals alarm. Echt k*t.... maar wie weet had ze het fout en begint het straks alsnog
pi_70001350
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:16 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

mja voorlopig vals alarm. Echt k*t.... maar wie weet had ze het fout en begint het straks alsnog
Lijkt mij enorm spannend dat afwachten
pi_70001382
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:16 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

Hé ja ik lees het net
* DuchessX gaat hard duimen voor een Frankey-baby
#geen
pi_70002710

Kan het zijn dat je met 5 weken al een buikje begint te krijgen.
Ik krijg mijn broeken niet meer dicht En ben van mezelf al aardig fors, maar z'n onderbuik/buik heb ik normaal nooit.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:42:17 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70002871
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:34 schreef ymme het volgende:

Ik krijg mijn broeken niet meer dicht En ben van mezelf al aardig fors, maar z'n onderbuik/buik heb ik normaal nooit.
opgeblazen darmen???
baarmoeder ligt nog achter je schaambeen, dus daar kan het niet van komen (heb ik hier geleerd van de ervaringsdeskundigen..)

maaaaaar dat vraagt natuurlijk wel om een foto in het buikentopic
pi_70002878
balen TheFrankey! Hoop dat het alsnog door gaat zetten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70003189
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:42 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

opgeblazen darmen???
baarmoeder ligt nog achter je schaambeen, dus daar kan het niet van komen (heb ik hier geleerd van de ervaringsdeskundigen..)

maaaaaar dat vraagt natuurlijk wel om een foto in het buikentopic
Uh dat denk ik niet. Ga geen foto's posten van mijn 'vetjes'.
Zodra je echt kunt zien dat ik een zwangere buik heb, dan komen er vast een keer foto's, maar nu dus nog echt niet.

Opgeblazen darmen zou zomaar kunnen. Maar het blijft iritant, omdat ik dus wel graag een broek aan heb, in onderbroek rondlopen is ook niets he, tijdens werk en buiten enzo
pi_70003216
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:34 schreef ymme het volgende:

Mijn vrouw is nu 7 weken en heeft ook al behoorlijk buikje en om haar middel al aardig zwembanden
pi_70003253
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:57 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Mijn vrouw is nu 7 weken en heeft ook al behoorlijk buikje en om haar middel al aardig zwembanden
Die zwembanden, zullen vast niet van de 7 weken zwangerschap komen denk ik
pi_70003549
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:58 schreef ymme het volgende:

[..]

Die zwembanden, zullen vast niet van de 7 weken zwangerschap komen denk ik
Nou ehhh die had ze 2 a 3 maanden gelden niet, nouja toen was ze er net weer vanaf na de mk
pi_70003628
Raar eigenlijk wat een zwagerschap met je lichaam kan doen allemaal.
pi_70003965
Oh wat balen TheFrankey! Wat dacht de vk dan dat het was? Gewoon urineverlies of afscheiding ofzo? Hopelijk had ze het mis, en begint het gewoon alsnog snel!

Ymme, heb je geen trainingsbroek ofzo, met elastiek aan de bovenkant? Of anders een elastiekje om je knoop en door het knoopsgat doen, en een beetje een lang shirtje/hemdje erover dragen.
pi_70004189
Dat van het elastiekje is een goed idee,heb gelukkig alleen maar lange shirts/hempjes en dergelijke.

Maar blijf het vaag vinden. Meer mensen hier last van gehad?
pi_70004292
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:07 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat is precies zoals ik mij tot pas geleden had voorgesteld had hoe het zou gaan, maar na veel lezen (o.a. in dit topic) ben ik er achter dat er vele manieren zijn waarop de vliezen kunnen breken e.d..
Ik had het me totaal niet zo voorgesteld
pi_70004295
Ja, zoals iemand eerder ook al zei, dat zijn gewoon je darmen enzo die uitzetten. Je baarmoeder kan het echt nog niet zijn, want die ligt dus nog achter je schaambeen en is nog maar klein. Hoort er allemaal bij
pi_70004485
Haha, dat het de baarmoeder nog niet is, dat snap ik

Wie is dat ook al weer hier, die met 6 weken z'n mooie buik foto had?
Tan:?
pi_70004655
Ja volgens mij was dat Tan... Hoe vaker je al zwanger geweest bent, hoe sneller je een buikje krijgt.
  Moderator zaterdag 13 juni 2009 @ 16:57:57 #245
5428 crew  miss_sly
pi_70004670
De cursus was vandaag ook weer goed: de persfase. Ik had er enorm tegenop gezien, maar door de posts van wat meiden hier enzo, was ik beter voorbereid. En eigenlijk vond ik het wel meevallen. En eigenlijk denk ik dat het ook ook kan. En eigenlijk gaat mijn voorkeur echt uit naar thuisbevallen...dus eigenlijk ben ik ontzettend blij met mijn cursus en de 'pufjuf'

En ik heb McLaura gemini-meet en het was heel gezellig. Ze had nog wat kleertjes voor me en een ontzettend lief schattig zonnemutjes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70004710
Wat fijn dat je er nu niet meer zo tegenop ziet Miss Sly! En thuisbevallen als het kan lijkt me echt heerlijk. Lekker joh, dat je zo medisch begon, en dat je nu gewoon helemaal zo lekker zwanger bent he.
  Moderator zaterdag 13 juni 2009 @ 18:14:12 #247
5428 crew  miss_sly
pi_70006280
Ik vind het ook heelk fijn dat ik het nu zo kan ervaren, tessie. Het is wel wat laa tin de zwangerschap misschien, maar goed. Misschien kan ik straks tijdens mijn verlof dan nog wel gaan genieten van het zwanger zijn!
pi_70008407
Nou daar ben ik weer even na de downtime! Iedereen welkom terug

Hier was het dus idd vals alarm, er is immers nog geen ukkie! nu 40 +2 word steeds spannender

Hoest met de rest?
  zondag 14 juni 2009 @ 22:47:33 #249
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70008465
WB
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zondag 14 juni 2009 @ 22:48:38 #250
5428 crew  miss_sly
pi_70008534
We zijn er weer

Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
pi_70008653
Nog geen babe voor papa Frankey

WB!
#geen
pi_70008655
Halloooo
Jammer thefrankey, dat t vals alarm was.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70009317
Oooww wat jammer TheFrankey! Nou verder afwachten dan maar weer.
  zondag 14 juni 2009 @ 23:32:07 #254
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70010872
Ik kwam even spieken of er nieuwe baby's geboren zijn.
Jammer TheFrankey!
.... met gevoel voor drama....
pi_70011163
quote:

[..]

nee, bij Juup had ik er ook nooit wat van gemerkt... 't is dat hij het zelf zei... en ik merk er nog steeds niks van in de posts!
Wel vervelend als je er zelf last van hebt... PDD-nos lijkt me niet makkelijk als je opgroeit en ADD ook niet... ik ken niemand verder irl die die combi heeft. Mijn broer heeft alleen ADD, en die heeft best moeite om zijn dagelijkse leven op de rit te houden... Wat dat betreft doet stichting MEE heel goed werk!

hmmm, nog geen verse babies... jammer...
  maandag 15 juni 2009 @ 00:45:02 #256
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_70013371
Baby geboren hierzo!
Ons meisje India, geboren vrijdag 12 juni. Jeuj!

Ik heb al een boek.
  maandag 15 juni 2009 @ 04:09:05 #257
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70014882
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:45 schreef Rio het volgende:
Baby geboren hierzo!
Ons meisje India, geboren vrijdag 12 juni. Jeuj!

Gefeliciteerd, Rio!
Veel geluk gewenst!

[ Bericht 91% gewijzigd door Sugar op 15-06-2009 04:15:41 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 15 juni 2009 @ 06:33:07 #258
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70015082
Gefeliciteerd Rio

Downtime weer voorbij

Ik moet zo weer aan het werk, heb slecht geslapen, veel wakker geweest... zal wel een lange dag worden.

ben benieuwd hoe iedereen het weekend is doorgekomen....
pi_70015139
Dit is zo niet een tijdstip waarop ik wakker wil of kan zijn, maar stiekum zit ik alweer in de trein...
Afgelopen weekend op een hockeytoernooi voor jeugd meegelopen en daar gisteren "ontvoerd" voor mijn vrijgezellenparty. Supertoffe dag gehad natuurlijk, maar nu weer extra vroeg op om naar huis te gaan om straks rond 9 uur de beste vriend en getuige van mijn aanstaande te leren kennen... Die is vannacht overgekomen uit australie met zijn gezin. En vanmiddag jurk voor de laatste keer passen en ophalen!
Ben dus doodop maar verder prima... Ook geen "last" gehad van de downtime van fok
pi_70015300
Rio gefeliciteerd!!! * DuchessX moet even denken wie jij bent...sorry

Tess, hoe is het? TheFrankey is er al enige activiteit?

Alle anderen, hoe is het met jullie?

Zo naar het ziekenhuis om glucose-dagcurve te laten prikken... Vannacht zó slecht geslapen, bah

Maaaar!!! Ik ben zwahanger!!! Ja ja en ik ben nog steeds zó ontzettend

En we gaan een hoekbank kopen, kan ik de laatste loodjes van mijn zwangerschap heerlijk lui doorbrengen

Én en en morgen gewoon 30 weken zwanger! Dat vind ik echt een heel grote mijlpaal
#geen
  maandag 15 juni 2009 @ 07:35:55 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70015366
Rio, gefeliciteerd met India!

Goedemorgen ladies (en Juup en Frankey, of sla ik nu meer mannen over?)
Hoe was jullie weekend? Hier prima.
Voel me steeds beter en bijna niet misselijk meer!!
  maandag 15 juni 2009 @ 07:54:58 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70015487
quote:
Op maandag 15 juni 2009 06:54 schreef Lijnloos het volgende:
Dit is zo niet een tijdstip waarop ik wakker wil of kan zijn, maar stiekum zit ik alweer in de trein...
Afgelopen weekend op een hockeytoernooi voor jeugd meegelopen en daar gisteren "ontvoerd" voor mijn vrijgezellenparty. Supertoffe dag gehad natuurlijk, maar nu weer extra vroeg op om naar huis te gaan om straks rond 9 uur de beste vriend en getuige van mijn aanstaande te leren kennen... Die is vannacht overgekomen uit australie met zijn gezin. En vanmiddag jurk voor de laatste keer passen en ophalen!
Ben dus doodop maar verder prima... Ook geen "last" gehad van de downtime van fok
Leuk weekend gehad zo te lezen
En vandaag weer zo'n leuke dag! Geniet ervan!
  Moderator maandag 15 juni 2009 @ 08:05:45 #263
5428 crew  miss_sly
pi_70015578
Rio gefeliciteerd!

Lijnoos, kllinkt als een goed weekend. Is deze vrijdag de bruioft?

Hier ook zooo slecht geslapen, echt niet eerder zo slecht. En dan lig ik wakker en dan maak ik me druk dat ik wel moet slapen, omdat ik moet werken, en dan duurt het juist nog langer voor ik weer in slaap val. Maar goed, nog 4 dagen werken en dan heb ik verlof
  maandag 15 juni 2009 @ 08:16:47 #264
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70015702
Goeiemorgen
voor alle slecht-slaap-dames. Hier ook niet zo geweldig maar das weinig nieuws
kramp schoot zo enorm in allebei mn benen vanmorgen dat k uit reflex mn lief een dreun verkocht tegen zn rug aan zo zielig!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70015824
Gefeliciteerd Rio!
Lijnloos, dat klinkt als een heel druk maar leuk weekend. Wanneer is de bruiloft?
Duchess, een hoekbank is zo lekker joh, wij hebben er sinds een paar weken ook een!
Miss Sly, balen dat je zo slecht geslapen hebt, maar gelukkig heb je wel bijna verlof. Lekker aftellen!
En Huup, die kramp is zooo naar he. Ik heb er gelukkig de hele zwangerschap nog geen last van gehad, maar vroeger had ik dat ook wel eens. En ik moest stiekem wel lachen om dat je je lief een dreun verkocht

Ik heb eigenlijk voor de verandering eens heel lekker geslapen. Wel laat naar bed gegaan, maar toen werd ik gewoon pas om 6 uur wakker om te plassen en daarna tot kwart over 8 doorgeslapen. Het is een wonder
Ik vrees alleen dat chell dr voorspelling niet uit gaat komen, want dan zou ik vandaag moeten bevallen en ik voel helemaal niks. Nahja, ik ga vast duimen dat het strippen morgen lukt en wat doet.
  maandag 15 juni 2009 @ 08:40:11 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70016065
nouja ik sliep nog he toen het erin schoot t was toen ik me omdraaide naar zijn kant. Arme jongen zat gelijk rechtop
Maar ik heb er verder eigenlijk ook nog maar 1 keer eerder last van gehad tijdens de zwangerschap, en dat terwijl ik stiekem belachelijk weinig melkproducten binnenkrijg.

Ik duim voor je Tessie dat het strippen allemaal zn werk doet enzo
maar stiekem hoop ik gewoon dat het straks gaat rommelen en dat je dan vannacht bevalt ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70016090
Huup, kramp is echt naar .

Lijnloos, klinkt als druk maar ook wel leuk!

Duch, bijna 30 .

Miss_sly, aftellen tot je verlof dus!
Fake it till you make it...
pi_70016406
Rio gefeliciteerd

Miss_sly voorlopig je laatste maandag op het werk

Huup ai dat is niet lekker nee!

Hier alles rustig, lekker rustig weekend gehad zonder afspraken. Vandaag maar eens aan de schoonmaak (nee geen nesteldrang, maar je moet toch wat doen om de dag door te komen)

Zaterdag is het buurmeisje van onze zoon/dochter geboren Het inleiden wilde allemaal niet vlotten, dus is ze met een keizersnee gehaald en het is zo'n mooi klein poppetje (2600 gram).
pi_70016429
Rio, van harte .
  maandag 15 juni 2009 @ 09:14:32 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_70016605
Rio, van harte

Grappig dat er nu zoveel PDD-ertjes zijn in dit topic trouwens Begin me haast thuis te voelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 juni 2009 @ 09:15:38 #271
100412 mefke79
komt goed!
pi_70016625
ook hier beroerd geslapen. De pijn van afgelopen vrijdag bleek achteraf mijn nier. Heb van vrijdag op zaterdag 4 keer de wc gezien voor ik het gevoel had dat ik echt echt echt geen vocht meer in mijn blaas had. Zaterdag en gisteren eigenlijk nergens last van gehad. Vanacht om 4 uur er weer uit om te plassen en toen was de pijn dus terug. Alsof Driekus dus in mijn slaap op mijn nier gaat liggen. En dat is echt pijnlijk. Vervolgens dus wakker gelegen tot een kwartier voor de wekker, dus wakker ben ik niet....

Rio, gefeliciteerd! En nou ga ik snel effe de rest van de pagina's bijlezen...Ik zag wel iets over de tummytub van de hema voorbijkomen, die is dus niet beter of slechter dan die van andere merken? Mooi, dan ga ik die binnenkort maar eens even eentje halen.
En nu aan het werk...en drinken, veel blijven drinken, is volgens de vk beter dus dat doen we dan maar braaf. Pas als ik en veel pijn en koorts krijg moet ik weer actie ondernemen en richting huisarts. Laten we hopen dat dat niet nodig is.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70016660
Rio van harte met je kleine meid.

Puk is een kleine druktemaker, mn hele buik gaat heen en weer
Gisteravond lagen lief en ik in bed en was hij ook druk in de weer, mn lief kon hem duidelijk voelen schoppen en draaien voor t eerst. Moest er een traantje bij wegpinken

Vandaag ga ik de commode eindelijk afmaken
pi_70016707
Rio Gefeliciteerd!!

Ik mis mijn buik... ik mis het getrappel in mijn buik... stom he
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 juni 2009 @ 09:31:24 #274
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70016995
rio, gefeliciteerd!

Huup hou je je man / vriend nog el heel! balen van de kramp. daar zijn hele goed middeltjes tegen, maar welke? nuttige, he?

voor de slecht slapende dames hier!

duchess, ik las HOEKTAND kopen mss iets te veel bezig met eli's tanden

amaranta, fijn dat je niet meer misselijk bent! hier trekt het ook stevig weg! Uiteindelijk dus maar een weekje of 3 echt hondsberoerd geweest. vink netjes
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70017025
Kom ik in het ziekenhuis, doet de Miep achter de balie moeilijk over een formulier dat ik wel zou moeten hebben maar niet heb (meegekregen van de gyn). Of ik dan maar even naar afdeling gyn wil gaan. NEE
En ineens kon ze zelf zo'n formulier maken Pfff niet zo aan mijn kop zeuren zo 'smorgens vroeg

Om 10.00 weer prikken in het ziekenhuis Zou ze dan weer moeilijk doen over een formuliertje?

Pfff ben een klein pietsietje sjagrijnig, echt een klein pietsietje maar hoor

Davinia

Ja idd Amaranta, fijn dat de misselijkheid bijna weg is Nu je pootje nog
#geen
pi_70017081
Haha Duchess, ik vind dat wel heel herkenbaar.. ik heb dat de laatste weken ook hoor, dat gezeur en gedoe (en ik vind nu nogal snel iets gezeur en gedoe... ) kan ik echt niet meer tegen, word ik echt pissig van
  maandag 15 juni 2009 @ 09:37:03 #277
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70017118
Zo een week niet geweest en super veel gemist.... Ohwell, ik lees het straks thuis allemaal wel bij!

@ DuchessX: wat een zeurkous dat mens, ik heb zo verschillende keren bij het diagnostisch centrum (e'hoven) gestaan zonder formuliertje en een , maar daar waren ze juist heeel lief voor mij...

En in Rome heb ik een primeur gehad, de Sixtijnse kapel was heel druk, en iemand zag dat ik zwanger was en bood me een zitplaats aan!!!! uiteraard heel stoer blijven staan , maar mijn buik is dus zichtbaar!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70017251
leuk is dat he, Takkembah!
pi_70017267
Ghehehe Takkie Is ook weer een mijlpaal hé?

Tess ze zouden veeeel meer rekening moeten houden met ons zielige zwangere vrouwtjes

Mefke, jij krijgt nog een

Zooo nu moet ik weer gaan hoor Laters!
#geen
pi_70017401
Hier nog geen activiteit....ik zit toch weer op mijn werk terwijl ik dacht zo onderhand mijn 2 gratis vrije dagen te hebben :-)

Maar goed, 40 + 2 is nog geen ramp, als het maar gewoon begint... maar helemaal niets wijst erop. Geen voorgevoel geen rare zus of zo.

Zal je zien dat word 42 weken en een hoop stress
pi_70017516
TheFrankey, misschien krijg je je 2 gratis vrije dagen als het wat beter weer is eind van de week ofzo . Tussen 40+2 en 42 zit nog een heleboel... maar jullie zijn vast hardstikke nieuwsgierig.
Ik duim mee dat jullie niet enorm lang meer hoeven te wachten!

Duch, succes in het ziekenhuis!
  maandag 15 juni 2009 @ 09:59:21 #282
190853 RockabeIIa
pi_70017603
Rot voor jullie TheFrankey, maar helaas... het blijft de natuur die zijn werk moet doen.
Ik hoop voor je dat ze een snelle en relaxte bevalling krijgt zodat je inderdaad kunt genieten van je 2 vrije dagen. Mijn vriend heeft er zelfs dagen bij op moeten nemen omdat de bevalling zo lang duurde... Hoe oneerlijk!

* RockabeIIa moet straks weer naar de vk.
Was het al bijna vergeten! Gaat wel erg snel zo. De vorige zwangerschap keek ik zo uit naar die afspraakjes en nu vergeet ik ze telkens bijna

verder nog niks bij gelezen hier. Sorry!
pi_70017634
quote:
Op maandag 15 juni 2009 09:50 schreef TheFrankey het volgende:
Hier nog geen activiteit....ik zit toch weer op mijn werk terwijl ik dacht zo onderhand mijn 2 gratis vrije dagen te hebben :-)

Maar goed, 40 + 2 is nog geen ramp, als het maar gewoon begint... maar helemaal niets wijst erop. Geen voorgevoel geen rare zus of zo.

Zal je zien dat word 42 weken en een hoop stress
He balen TheFrankey. Het wachten duurt zo lang he.
Gisteravond zei mijn Lief ook al dat hij helemaal geen zin had om vandaag te gaan werken, en toen zei ik ook al, misschien moet ik vannacht wel bevallen en dan heb je lekker een paar dagen vrij. Maar ja... helaas pindakaas, hier ook helemaal niks.

Maar goed, ik hoop voor jullie dat het gewoon vanzelf op gang komt. Het duurt tenslotte nog wel eventjes voordat ze echt bij de 42 weken is, wie weet wat er in de tussentijd allemaal gaat gebeuren.
  maandag 15 juni 2009 @ 10:03:28 #284
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70017718
Vergeet ik nog helemaal om Rio te feliciteren, gefeli met jullie meid!

Frankey vervelend voor jullie. Heel moeilijk lijkt het me als je zo gespannen af zit te wachten en het komt maar niet hopelijk komt alles snel op gang.

Succes bij de vk Rocka!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 juni 2009 @ 10:14:52 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70017990
MvM komt om half 1
het is zo raar dat ik opeens ook 'meedoe'
pi_70018115
Rio gefeliciteerd met India!
pi_70018193
quote:
Op maandag 15 juni 2009 07:35 schreef amaranta het volgende:
Goedemorgen ladies (en Juup en Frankey, of sla ik nu meer mannen over?)
  maandag 15 juni 2009 @ 10:29:49 #288
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70018382
Rio gefeliciteerd!

Beesie Jen, hoe is het eigenlijk met je nachtrust, slaap je nog steeds alle dagen zo slecht?
  maandag 15 juni 2009 @ 10:32:41 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70018445
TheFrankey, lastig he, dat wachten. En niets dat je kan vertellen wanneer wel dan...
Maar ja, het gemiddelde ligt toch echt boven die 40w en dat moet toch ergens vandaan komen. Sterkte!

Rio, gefeliciteerd!

MeNicole, die hydrofiel luiers schijnen zelfs minder goed vocht op te nemen als je ze strijkt, beter niet doen dus.

Hier een tub en een badje gehad, maar de tub hebben we nauwelijks gebruikt omdat Sasha er in het begin niet in mocht vanwege zijn gebroken sleutelbeen. We zijn er nooit meer echt fan van geworden uiteindelijk.
  maandag 15 juni 2009 @ 10:47:06 #290
18860 sindell
Seriously
pi_70018838
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Asyniur het volgende:
MvM komt om half 1
het is zo raar dat ik opeens ook 'meedoe'
Mja ik snap wat je bedoelt

Bij mij komt MvM donderdag... kan helaas geen bloed meer doneren nu, dus dan maar wat anders
  maandag 15 juni 2009 @ 10:59:37 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70019203
goede morgen

Van harte Rio met jullie dochter
The Franky spannende dagen/weken nu bij jullie, hopelijk duurd het opzich dan niet lang meer. houd vol!!!

Alle slechte slapers, hopelijk krijgen jullie toch nog een beetje energie vandaag, en gaat het slapen vannacht stukken beter.

Hier alles zijn gangetje, een druk kindje, apparte droom over de bevalling, zonder hulp enzo en totaal onverwacht en geen wee helemaal niks.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70019379
Rio, gefeliciteerd met jullie dochter
pi_70019493
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:33 schreef innepin het volgende:

Ik ben terug van de diëtiste. Op de een of andere manier had ik niet de link gelegd dat "verhoogde glucose" meteen "zwangerschapsdiabetes" zou betekenen, maar dat is het dus wel. Eigenlijk valt het dieet dat ik moet volgen me best mee, vooral regelmatig eten en koolhydraten tellen. En het fijnste was dat die hele diabetes dus komt door a) erfelijkheid, b) overgewicht of c) pech met hormonen - in mijn geval het laatste - en dus heul niet door het snoepen Ha!
Ik heb nou twee weken om m'n glucose dmv dieet te laten zakken, en als het niet lukt moet ik aan de insulinespuiten Hoop dat toch echt wel te kunnen vermijden...
Hey Inne,

En ineens heb je zwangerschapsdiabetes! Hopelijk kun je het onder controle krijgen net als ik. Ik heb te danken aan een moeder met diabetes2 (die ook zwangerschapssuiker heeft gehad, bij mijn zusje) en overgewicht. Pech met hormonen vind ik niet ladingdekkend, het is namelijk geen pech maar meer een soort auto-immuunziekte die vanuit de placenta komt. Die geeft namelijk een signaal af dat je alvleesklier die insuline bij zich moet houden, omdat de baby het niet nodig heeft. Zo zie je maar, zelfs je lichaam vergeet jou als je zwanger bent

Overigens, als je zwangerschapsdiabetes hebt, is de kans niet gering dat je later (weer) type 2 krijgt. Zaak ik dus eigenlijk om niet alleen in de zwangerschap, maar ook erna je glucose in de gaten te houden. Op deze manier kun je het nog jaren uitstellen, en dat is weer positief gezien het feit dat de medicatie voor diabates enorm in ontwikkeling is, en 'wij' daar op ons 50ste dus heel veel baat bij kunnen hebben.

Niet te neurotisch worden van dat dieet trouwens, stress is heel slecht voor je glucose
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 15 juni 2009 @ 11:23:21 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70019896
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:47 schreef sindell het volgende:

[..]

Mja ik snap wat je bedoelt

Bij mij komt MvM donderdag... kan helaas geen bloed meer doneren nu, dus dan maar wat anders
Sanquin heb ik al af 'moeten' bellen, omdat je geen bloed mag geven als je zwanger bent (en binnen een half jaar daarna ook niet). Die mevrouw aan de telefoon even rekenen: nou dan nemen in augustus 2010 weer contact met u op
  maandag 15 juni 2009 @ 11:26:05 #295
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70019987
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Sanquin heb ik al af 'moeten' bellen, omdat je geen bloed mag geven als je zwanger bent (en binnen een half jaar daarna ook niet). Die mevrouw aan de telefoon even rekenen: nou dan nemen in augustus 2010 weer contact met u op
Hier net zo. En een half jaar na de bevalling was ik nog zooo gaar. Dus gebelt en weer een half jaartje op laten schuiven. En toen ik dan eindelijk weer een oproep kreeg, was ik gewoon weer zwanger Helaas door de drukte vergeten te bellen en nu kreeg ik een briefje dat ze me uit gingen schrijven omdat ik al 2 jaar niet geweest was Nou ja als alles weer ontzwangerd is maar weer eens contact opnemen...
pi_70020060
HIer alweer een week verder.
En nog steeds gelukkig en happy zwanger

Het voelt echt goed, en ik geniet ook met volle teugen (soms is minder als mijn borsten pijn doen en ik misselijk of moe ben, maar dat hoort erbij).

Het gaat dus erg goed
pi_70020153
Ik heb net alles van afgelopen weekend bijgelezen en ben driekwart alweer kwijt. Gaat lekker.

Ik weet nog wel dat meneer Huup superlief was met bad en maskertjes . Wat cute zeg!

En natuurlijk dat TheFrankey nog steeds in spanning zit. Balen zeg, dat 't vals alarm was!

De echo's van Stiemie kon ik niet zien.. rode kruisjes...

Verder wens ik iedereen maar weer een fijne week! Dat we allemaal maar weer van ons buik-kroost mogen genieten!

Wij hebben gisteren besloten gewoon nóg een 3D echo te doen over een paar weken. Ben immers maar één keer zwanger...en het was zóóó leuk! Weet iemand nog een leuk bureau in (de kop van) noord-holland? Woon zelf in Friesland, maar wel willen mijn schoonzusje meenemen en kunnen dan net zo goed de afsluitdijk even overcrossen. Tips zijn welkom
pi_70020436
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net alles van afgelopen weekend bijgelezen en ben driekwart alweer kwijt. Gaat lekker.

Ik weet nog wel dat meneer Huup superlief was met bad en maskertjes . Wat cute zeg!

En natuurlijk dat TheFrankey nog steeds in spanning zit. Balen zeg, dat 't vals alarm was!

De echo's van Stiemie kon ik niet zien.. rode kruisjes...

Verder wens ik iedereen maar weer een fijne week! Dat we allemaal maar weer van ons buik-kroost mogen genieten!

Wij hebben gisteren besloten gewoon nóg een 3D echo te doen over een paar weken. Ben immers maar één keer zwanger...en het was zóóó leuk! Weet iemand nog een leuk bureau in (de kop van) noord-holland? Woon zelf in Friesland, maar wel willen mijn schoonzusje meenemen en kunnen dan net zo goed de afsluitdijk even overcrossen. Tips zijn welkom
Dat kan je laten doen bij ziezo in Anna Paulowna

Vraagje van mijn kant, moet een eerste echo altijd in het ziekenhuis plaats vinden?
pi_70020549
Heb je daar goede ervaringen mee? Of goede verhalen gehoord?

Op jouw vraag: volgens mij niet..
  maandag 15 juni 2009 @ 11:47:10 #300
190853 RockabeIIa
pi_70020603
goedgekeurd!

Co_OL, nee dat hoeft niet. Vanwaar deze gedachte?

Rio, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')