Ik heb handvatten aangeleerd in de loop der jaren, maar nu ik doodmoe en overprikkeld ben kan ik die niet tot nauwelijks hanteren. Maar dit is OUD en geen R&P dus ik ga er hier niet verder op inquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hmmm.... daar merk je niks van... Nou.... Ik vind dat je het hier bij Juup ook niet merkt hoor.
Maar ASS is idd iets waar je vooral zelf last van hebt, en je hebt ook een heleboel verschillende vormen natuurlijk. Ik heb PDD-nos met ADD.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hmmm.... daar merk je niks van... Nou.... Ik vind dat je het hier bij Juup ook niet merkt hoor.
Maar ASS is idd iets waar je vooral zelf last van hebt, en je hebt ook een heleboel verschillende vormen natuurlijk. Ik heb PDD-nos met ADD.
mja voorlopig vals alarm. Echt k*t.... maar wie weet had ze het fout en begint het straks alsnogquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]![]()
TheFrankey wat spannend!!!!![]()
Wie weet een echte downtime-baby!
Stiemie!!!!![]()
![]()
Wat bak jij cute babies
Lijkt mij enorm spannend dat afwachtenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:16 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
mja voorlopig vals alarm. Echt k*t.... maar wie weet had ze het fout en begint het straks alsnog
Hé ja ik lees het netquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:16 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
mja voorlopig vals alarm. Echt k*t.... maar wie weet had ze het fout en begint het straks alsnog
opgeblazen darmen???quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:34 schreef ymme het volgende:
Kan het zijn dat je met 5 weken al een buikje begint te krijgen.
Ik krijg mijn broeken niet meer dichtEn ben van mezelf al aardig fors, maar z'n onderbuik/buik heb ik normaal nooit.
Uh dat denk ik niet. Ga geen foto's posten van mijn 'vetjes'.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
opgeblazen darmen???
baarmoeder ligt nog achter je schaambeen, dus daar kan het niet van komen (heb ik hier geleerd van de ervaringsdeskundigen..)
maaaaaar dat vraagt natuurlijk wel om een foto in het buikentopic
Mijn vrouw is nu 7 weken en heeft ook al behoorlijk buikjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:34 schreef ymme het volgende:
Kan het zijn dat je met 5 weken al een buikje begint te krijgen.
Ik krijg mijn broeken niet meer dichtEn ben van mezelf al aardig fors, maar z'n onderbuik/buik heb ik normaal nooit.
Die zwembanden, zullen vast niet van de 7 weken zwangerschap komen denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:57 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nu 7 weken en heeft ook al behoorlijk buikjeen om haar middel al aardig zwembanden
Nou ehhh die had ze 2 a 3 maanden gelden niet, nouja toen was ze er net weer vanaf na de mkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Die zwembanden, zullen vast niet van de 7 weken zwangerschap komen denk ik
Ik had het me totaal niet zo voorgesteldquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is precies zoals ik mij tot pas geleden had voorgesteld had hoe het zou gaan, maar na veel lezen (o.a. in dit topic) ben ik er achter dat er vele manieren zijn waarop de vliezen kunnen breken e.d..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |