abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70001125
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hmmm.... daar merk je niks van... Nou.... Ik vind dat je het hier bij Juup ook niet merkt hoor.

Maar ASS is idd iets waar je vooral zelf last van hebt, en je hebt ook een heleboel verschillende vormen natuurlijk. Ik heb PDD-nos met ADD.
Ik heb handvatten aangeleerd in de loop der jaren, maar nu ik doodmoe en overprikkeld ben kan ik die niet tot nauwelijks hanteren. Maar dit is OUD en geen R&P dus ik ga er hier niet verder op in
pi_70001137
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hmmm.... daar merk je niks van... Nou.... Ik vind dat je het hier bij Juup ook niet merkt hoor.

Maar ASS is idd iets waar je vooral zelf last van hebt, en je hebt ook een heleboel verschillende vormen natuurlijk. Ik heb PDD-nos met ADD.

TheFrankey wat spannend!!!! Wie weet een echte downtime-baby!

Stiemie!!!! Wat bak jij cute babies
#geen
pi_70001255
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:10 schreef DuchessX het volgende:

[..]

TheFrankey wat spannend!!!! Wie weet een echte downtime-baby!

Stiemie!!!! Wat bak jij cute babies
mja voorlopig vals alarm. Echt k*t.... maar wie weet had ze het fout en begint het straks alsnog
pi_70001350
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:16 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

mja voorlopig vals alarm. Echt k*t.... maar wie weet had ze het fout en begint het straks alsnog
Lijkt mij enorm spannend dat afwachten
pi_70001382
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:16 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

Hé ja ik lees het net
* DuchessX gaat hard duimen voor een Frankey-baby
#geen
pi_70002710

Kan het zijn dat je met 5 weken al een buikje begint te krijgen.
Ik krijg mijn broeken niet meer dicht En ben van mezelf al aardig fors, maar z'n onderbuik/buik heb ik normaal nooit.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:42:17 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70002871
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:34 schreef ymme het volgende:

Ik krijg mijn broeken niet meer dicht En ben van mezelf al aardig fors, maar z'n onderbuik/buik heb ik normaal nooit.
opgeblazen darmen???
baarmoeder ligt nog achter je schaambeen, dus daar kan het niet van komen (heb ik hier geleerd van de ervaringsdeskundigen..)

maaaaaar dat vraagt natuurlijk wel om een foto in het buikentopic
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70002878
balen TheFrankey! Hoop dat het alsnog door gaat zetten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70003189
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:42 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

opgeblazen darmen???
baarmoeder ligt nog achter je schaambeen, dus daar kan het niet van komen (heb ik hier geleerd van de ervaringsdeskundigen..)

maaaaaar dat vraagt natuurlijk wel om een foto in het buikentopic
Uh dat denk ik niet. Ga geen foto's posten van mijn 'vetjes'.
Zodra je echt kunt zien dat ik een zwangere buik heb, dan komen er vast een keer foto's, maar nu dus nog echt niet.

Opgeblazen darmen zou zomaar kunnen. Maar het blijft iritant, omdat ik dus wel graag een broek aan heb, in onderbroek rondlopen is ook niets he, tijdens werk en buiten enzo
pi_70003216
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:34 schreef ymme het volgende:

Mijn vrouw is nu 7 weken en heeft ook al behoorlijk buikje en om haar middel al aardig zwembanden
pi_70003253
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:57 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Mijn vrouw is nu 7 weken en heeft ook al behoorlijk buikje en om haar middel al aardig zwembanden
Die zwembanden, zullen vast niet van de 7 weken zwangerschap komen denk ik
pi_70003549
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:58 schreef ymme het volgende:

[..]

Die zwembanden, zullen vast niet van de 7 weken zwangerschap komen denk ik
Nou ehhh die had ze 2 a 3 maanden gelden niet, nouja toen was ze er net weer vanaf na de mk
pi_70003628
Raar eigenlijk wat een zwagerschap met je lichaam kan doen allemaal.
pi_70003965
Oh wat balen TheFrankey! Wat dacht de vk dan dat het was? Gewoon urineverlies of afscheiding ofzo? Hopelijk had ze het mis, en begint het gewoon alsnog snel!

Ymme, heb je geen trainingsbroek ofzo, met elastiek aan de bovenkant? Of anders een elastiekje om je knoop en door het knoopsgat doen, en een beetje een lang shirtje/hemdje erover dragen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70004189
Dat van het elastiekje is een goed idee,heb gelukkig alleen maar lange shirts/hempjes en dergelijke.

Maar blijf het vaag vinden. Meer mensen hier last van gehad?
pi_70004292
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:07 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat is precies zoals ik mij tot pas geleden had voorgesteld had hoe het zou gaan, maar na veel lezen (o.a. in dit topic) ben ik er achter dat er vele manieren zijn waarop de vliezen kunnen breken e.d..
Ik had het me totaal niet zo voorgesteld
pi_70004295
Ja, zoals iemand eerder ook al zei, dat zijn gewoon je darmen enzo die uitzetten. Je baarmoeder kan het echt nog niet zijn, want die ligt dus nog achter je schaambeen en is nog maar klein. Hoort er allemaal bij
pi_70004485
Haha, dat het de baarmoeder nog niet is, dat snap ik

Wie is dat ook al weer hier, die met 6 weken z'n mooie buik foto had?
Tan:?
pi_70004655
Ja volgens mij was dat Tan... Hoe vaker je al zwanger geweest bent, hoe sneller je een buikje krijgt.
  Moderator zaterdag 13 juni 2009 @ 16:57:57 #245
5428 crew  miss_sly
pi_70004670
De cursus was vandaag ook weer goed: de persfase. Ik had er enorm tegenop gezien, maar door de posts van wat meiden hier enzo, was ik beter voorbereid. En eigenlijk vond ik het wel meevallen. En eigenlijk denk ik dat het ook ook kan. En eigenlijk gaat mijn voorkeur echt uit naar thuisbevallen...dus eigenlijk ben ik ontzettend blij met mijn cursus en de 'pufjuf'

En ik heb McLaura gemini-meet en het was heel gezellig. Ze had nog wat kleertjes voor me en een ontzettend lief schattig zonnemutjes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70004710
Wat fijn dat je er nu niet meer zo tegenop ziet Miss Sly! En thuisbevallen als het kan lijkt me echt heerlijk. Lekker joh, dat je zo medisch begon, en dat je nu gewoon helemaal zo lekker zwanger bent he.
  Moderator zaterdag 13 juni 2009 @ 18:14:12 #247
5428 crew  miss_sly
pi_70006280
Ik vind het ook heelk fijn dat ik het nu zo kan ervaren, tessie. Het is wel wat laa tin de zwangerschap misschien, maar goed. Misschien kan ik straks tijdens mijn verlof dan nog wel gaan genieten van het zwanger zijn!
pi_70008407
Nou daar ben ik weer even na de downtime! Iedereen welkom terug

Hier was het dus idd vals alarm, er is immers nog geen ukkie! nu 40 +2 word steeds spannender

Hoest met de rest?
  zondag 14 juni 2009 @ 22:47:33 #249
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70008465
WB
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zondag 14 juni 2009 @ 22:48:38 #250
5428 crew  miss_sly
pi_70008534
We zijn er weer

Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')