abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69988998
Dat klinkt echt wel leuk die lokatie Duchess! Ben benieuwd hoe je het kraamfeest straks vind, lijkt me wel heel leuk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69989398
Hoi Tess! Hoe was je dag vandaag? Tel je al af tot volgende week?

Ik vind het nu al geweldig! Alleen al om de lokatie haha!
Maar het lijkt me fijn om in de kraamtijd zoveel mogelijk tijd aan elkaar te besteden, aan het wennen aan ons meisje en zij aan ons. Natuurlijk komen er dan ook wel wat mensen, maar dat zijn mensen die heel close zijn en die zo'n beetje bij het meubilair horen En dan alles in één keer...ook omdat familie door heel NL woont, dan is het sowieso leuk om iedereen weer eens bij elkaar te hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje ik heb gewoon al staan bespreken dat ik het flesje van mijn meisje in de magnetron kan warmen en waar ik haar kan verschonen, en waar ik haar kan voeden (even rustig alleen) Zó onwerkelijk, lijkt op net doen alsof ik ergens verstand van heb maar eigenlijk heb ik het niet Zoiets dan
#geen
pi_69990135
Ah dat klinkt echt heel lief Duchess

Hier was het vandaag gewoon weer saai, veel geslapen weer en idd maar een beetje wachten en aftellen tot dinsdag en hopen dat het strippen lukt en ook wat doet.
pi_69990368
Over 6 dagen de eerste echo ( 7 weken)

Hopelijk is alles goed en niet zoals 13 feb een mk
pi_69990639
Tessie en col_OL, voor jullie beiden spannend dus komende week...2 keer nieuw leven als het goed is, eentje buiten de buik en eentje net in de buik

co_OL, zit jouw zwangere partner ook hier op fok?

Trouwens Tess, rust maar veel en goed uit, dan heb je wrs ook een veel voorspoedigere bevalling
De laatste dagen joh zo met zijn tweetjes. En wie weet komt Erwt toch nog stiekum eerder op eigen initiatief?
#geen
pi_69992955
duch, ik vind het wel een fijn idee om te weten waar ik evt terecht kom. Dus nee, zie er niet meer tegenop dan zonder rondleiding.

Miss, ik heb niet zoveel last van die bloeddruk, hij is altijd al aan de lage kant. Ben wel gewend dat t soms ff zwart wordt bij opstaan .

Co ol, welkom en spannend eerste echo.

Huup, klinkt voor herhaling vatbaar die baddersessie!

Tessie, ik duim dat erwt niet meer zo lang op zich laat wachten
Fake it till you make it...
pi_69993800
*meldt*
Ben alweer een uur wakker Met baby ín mijn buik Volgens mij is erwt echt niet van plan er uit zichzelf uit te komen. Nahja, vandaag hoeft ie van mij ook niet, want mn Lief moet vanavond nog optreden Morgen zou leuk zijn, een zondagskindje
pi_69993915
Goeiemorgen Tessie, lekker op tijd zeg Ik las alleen even dat je al een uur wakker was met baby.. zo van, buiten je buik Maar er staat duidelijk ín je buik

Duchess dat klinkt als een super locatie Gaat helemaal gezellig worden dat kraamfeest volgens mij
Ik moet nog 7 dagen werken verdeeld over 3 weken, gelukkig geen 7 weken meer, dat zou niet meer lukken nu

Co_OL spannend dat wachten tot die eerste echo, hopelijk zien jullie een klein knipperend garnaaltje

TheFranky is er al iets gebeurd vannacht?

En Mikoxx? Al iets gaande daar?
pi_69993982
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:15 schreef sindell het volgende:

Zelf heb ik vandaag bloed laten prikken, ik slik namelijk een zeer kleine hoeveelheid medicijnen voor mijn schildklier waarvan ik dacht dat ik er gewoon mee door kon gaan. Maar mijn HA zei dat ik misschien toch nog langs de internist moest, dus eerst bloedprikken en dan volgende week weer naar HA om uitslag te bespreken. Ik hoop het toch niet eigenlijk, ben er verder nooit voor behandeld, ik slik ze puur omdat mijn schildklier iets te langzaam werkte. (familiekwaal )
Is er hier misschien iemand die hier ervaring mee heeft?
Ja ik heb er helaas zeer veel ervaring mee.
Als je last hebt van je sk en dan te langzaam moet je wel een aantal keren ophogen met je medicatie.
Weet niet wat je precies wil weten maar je mag me anders ook pmén.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 08:02:25 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69994012
Duchess (en Juup natuurlijk ), wat fijn dat jullie ene locatie naar de zin hebben kunnen vinden!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 08:26:44 #161
18860 sindell
Seriously
pi_69994138
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 07:52 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Ja ik heb er helaas zeer veel ervaring mee.
Als je last hebt van je sk en dan te langzaam moet je wel een aantal keren ophogen met je medicatie.
Weet niet wat je precies wil weten maar je mag me anders ook pmén.
Oohw nu snap ik het. Op de bijsluiter stond al iets over dat schildklierhormoon belangrijk was tijdens de zwangerschap dus ik slik ze ook gewoon nu, mijn vaste dosering. Maar het zou dus kunnen dat die dosering omhoog moet, vandaar dat ik bloed moest laten onderzoeken.... Maar is dat alles? Op zich is dat niet zo'n punt lijkt me, maar je zegt er helaas bij, dus dat brengt me weer aan het twijfelen....

Klinkt leuk trouwens Duchess zo'n kraamfeest! En beestjes zijn altijd zoooo lief... en natuurlijk helemaal als je hormonaal bent
pi_69994165
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef DuchessX het volgende:

co_OL, zit jouw zwangere partner ook hier op fok?

Nee nog niet zal haar is even over gaan halen
  zaterdag 13 juni 2009 @ 08:37:57 #163
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69994194
Duchess, als sinds de vorige opname is bekend dat die GBS-bacterie in mijn systeem (nou ja, eigenlijk gewoon in mijn vagina) zit, en daar zal hij ook blijven. Hij kan nu nog weinig kwaad aanrichten, behalve misschien een blaasontsteking oid maar kan wel erg gevaarlijk zijn voor de baby tijdens de uitdrijving die dan besmet kan raken. Vandaar dat ik zodra de weeen starten naar het ziekenhuis moet om via een infuus preventief ab te krijgen en ze zullen de kleine de eerste periode extra in de gaten houden. De ab die ik nu ga gebruiken kan geen kwaad voor de kleine en zal de huidige infectie tegengaan, maar is niet opgewassen tegen de GBS.
En jullie locatie voor het kraamfeest klinkt als een hele goede, dat wordt vast een heerlijke dag waarop jullie ongegeneerd mogen patseren met jullie kleine dame

Sindell, geen ervaring hier met anders werkende schildklieren.
Het-is-mij, ben je nu automatisch ook medisch, of loop je gewoon bij de vk?

Tessie, is Erwt zijn vader artiest dan? En morgen is een goede dag, op 14 juni worden zeer pittige, eigenwijze, maar ook heerlijk lieve jongetjes geboren
Mijne wordt morgen 2, ben er zo emo van
.... met gevoel voor drama....
pi_69994232
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:09 schreef DuchessX het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lief van je / jullie / iedereen!

(mede ASS-er)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69994289
Even een update van mij:

Ik heb de laatste week last van mijn gewrichten : knieën en knokkels vooral. En stuit en schaambeen. Maar ik ben nog goed mobiel gelukkig, het is niet mega-erg.

En ik weet sinds woensdag dat ik een geplande keizersnede ga krijgen, om persoonlijke redenen. Welke redenen maken niet uit voor hier, maar jullie weten vast dat een gynaecoloog niet voor de lol instemt met een primaire sectio.

Ik weet nog geen datum, die hoor ik de 24ste, maar die houd ik buiten de openbaarheid van dit forum. Ik wil namelijk niet dat teveel mensen het weten, dus dan moet ik de datum niet op internet zetten denk ik
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zaterdag 13 juni 2009 @ 09:00:01 #166
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69994298
Duch dat klinkt echt als een superlokatie! Al die dieren er ook bij

Ik was net nog foto's van Linde's eerste weken te kijken en ze lag gewoon net zoals haar zusje

Zoek de verschillen

zaterdag 13 juni 2009 @ 09:10:39 #167
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69994391
McLaura
Je zal er vast een goede reden voor hebben als ik het zo lees. "Voordeel" is wel dat je van te voren weet dat je een zware operatie zal ondergaan en daar dus ook rekening mee kan houden en je kan voorbereiden, voor zover dat mogelijk is.

Pasgeboren Linde
Ben zo beni9euwd hoe haar zusje er in het echt komt uit te zien! En die zal idd ook wel met die handjes zo gaan slapen
.... met gevoel voor drama....
pi_69994523
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 08:26 schreef sindell het volgende:

[..]

Oohw nu snap ik het. Op de bijsluiter stond al iets over dat schildklierhormoon belangrijk was tijdens de zwangerschap dus ik slik ze ook gewoon nu, mijn vaste dosering. Maar het zou dus kunnen dat die dosering omhoog moet, vandaar dat ik bloed moest laten onderzoeken.... Maar is dat alles? Op zich is dat niet zo'n punt lijkt me, maar je zegt er helaas bij, dus dat brengt me weer aan het twijfelen....
Meer helaas dat ik er al een jaar of 10 mee aan het ""klooien" bent.
Hoe lang ben je zwanger?
Vooral aan het begin heeft het kindje nog geen eigen sk en dan gebruikt het jou hormoon.
Later kan het erg gaan zakken, bij mij zakt het steeds best wel erg.
Ben al 50mcg opgehoogd nu in totaal binnen 20 weken en dat is best veel.
Maar ik sta ook onder behandeling daarvoor bij de internist en ook bij de gyn.

Weet niet wat en hoeveel je slikt?

@ Tessie, jammer nog steeds niets.
Vanavond ff naar het optreden luisteren? Misschien door alle dreunen dat het wat opwekt?

@ Duchess en Juup, fijn dat jullie een locatie hebben gevonden die bij jullie past.
Die uitnodiging zetten jullie dan ook gelijk op het geboortekaartje?

@ Chan, hoest nu met jou?

@ Kersjes, hoe voel je je nu verder?

@ Mclaura, geeft het je rust dat je een geplande ks krijgt?

En verder voor iedereen want ben ongetwijfeld een boel mensen vergeten
pi_69994588
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:27 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

@ Mclaura, geeft het je rust dat je een geplande ks krijgt?

Meer dan ik verwacht had..... Echt heerlijk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 09:45:02 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69994743
Even over die haartjes op de echo. De echojuf die toen mijn echo deed zei dat ze haarzakjes zag zitten. En inderdaad, Eva werd met haar geboren.
Dus ik denk dat ze het zo zien huup!
pi_69995033
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:45 schreef amaranta het volgende:
Even over die haartjes op de echo. De echojuf die toen mijn echo deed zei dat ze haarzakjes zag zitten. En inderdaad, Eva werd met haar geboren.
Gaaf! Dat is iets wat ik ook wel zou willen weten, baby's die geboren worden met veel haar
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:03:45 #172
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69995052
Haartjes op de echo... die heb ik geloof ik nog niet gezien? Oeh, krijgen wij kale babies??

Hier nog niets gaande dus: *meldt*
pi_69995183
Baby's met haar zijn leuk. Maar kaal vind ik ook wel schattig
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:35:38 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69995549
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:02 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Gaaf! Dat is iets wat ik ook wel zou willen weten, baby's die geboren worden met veel haar
Eva werd geboren met wenkbrauwen, dat zie je ook niet bij elke baby
Gezichtje was meteen een stuk sprekender
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:40:01 #175
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69995615
stiemie, wat maak jij tevreden kindjes
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zaterdag 13 juni 2009 @ 10:40:26 #176
5428 crew  miss_sly
pi_69995629
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:45 schreef amaranta het volgende:
Bij ons op de echo zag je dus echt haartjes, niet haarzakjes. Tegen ons werd ook gezegd dat we meteen staartjes kunnen maken Ben benieuwd!

mikoxx, nog steeds niets! Die vinden hun huisje veel te fijn, denk ik. En ze hebben nog gezelschap ook, dus waarom zouden ze eruit komen?
Ik hoop voor je dat het niet te lang meer duurt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 13 juni 2009 @ 10:43:54 #177
5428 crew  miss_sly
pi_69995680
Ow ja, nog even een vraag, weet niet waar, dus maar even hier.

Ik wil nog een tummy tub kopen. Nu heb ik er eentje bij de Hema gezien, die lijkt me wel fijn, maar die lijkt ook wel groter dan die tubs die je bij de babyzaken ziet. Iemand ervaring mee?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69995787
goeiemorgen.
Ja ik ben gewoon heel benieuwd haha

ik had zelf wel haar bij de geboorte, mn broertje ook en mn zusje had meer haar dan sommige 2jarige hebben mn lief had ook donker haar dus mja ik weet niet ik ben gewoon nieuwsgierig of dat wat zegt voor dit kindje. Waarschijnlijk helemaal niets maar och

McLaura fijn dat het je wat rust geeft.

Duchess dat ziet eruit als een leuke locatie

Erwts papa is a rolling stone?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69995809
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, nog even een vraag, weet niet waar, dus maar even hier.

Ik wil nog een tummy tub kopen. Nu heb ik er eentje bij de Hema gezien, die lijkt me wel fijn, maar die lijkt ook wel groter dan die tubs die je bij de babyzaken ziet. Iemand ervaring mee?
Mijn tub is ook erg groot. Heb ik gekocht op de 9maandenbeurs.
Het heet geloof ik een shantala badje ofzo, als je googelt kom je hem wel tegen.

Ik wilde graag een iets grotere omdat wij geen badje hebben dus het is wel fijn als t kind wat langer in die tub kan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69995851
Oh Mikoxx, bij jou ook nog niks. Spannend hoor! Ze houden het lang vol bij jou.

McLaura, fijn dat je zo´n goed gevoel hebt bij je geplande keizersnee. En idd als je het vantevoren weet, kan je je ook goed erop voorbereiden.

Kersjes, mijn Lief speelt mondharmonica ( en hij is heel goed ) en hij mag vanavond met een band meespelen op een festival Maar ik ga niet mee, ben echt doodop en het is ook niet in de buurt enzo, dus ik geef lekker mijn camera mee zodat iemand anders ff wat filmpjes kan maken zodat ik het nog een beetje terug kan zien Oh, en ik kan me voorstellen dat je nu helemaal extra emo wordt van de verjaardag van je kindje

Stiemie, wat een ontzettend lieve foto!!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:54:02 #181
190853 RockabeIIa
pi_69995860
Miss_Sly, kopen! Ik geloof niet dat die van de Hema groter is trouwens (zag ze gister nog staan). Wij hebben er wel een maand of 14-15 intensief gebruik van gemaakt (alhoewel de hoeveelheid water steeds kleiner wordt
Tip: neem een doorzichtige. Zo leuk om te zien hoe je kindje, zelfs als ze al wat ouder worden, steeds in dezelfde baarmoederhouding gaan zitten
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:55:08 #182
190853 RockabeIIa
pi_69995884
McLaura, helemaal klaar voor de start dus Nu alleen nog de datum maar in principe ben je al helemaal klaar! Zou mij ook rust geven geloof ik (ondanks dat het tijd wordt dat we hier eens beginnen met kamertjes verbouwen e.d.
pi_69996035
McLaura, heb jij ook ASS? Jeetje, merk je niks van! (t'is dat je het zelf zegt...)
Fijn dat je zoveel rust vind in een geplande keizersnee! En begrijpelijk dat je je persoonlijke redenen en de datum (is ook heel persoonlijk) niet het internet opgooit... en nu kan iedereen evengoed ook nog in spanning blijven wanneer Sjakie geboren wordt!

Kersjes, fijn dat je er weer bijbent!
pi_69996039
Gebruiken jullie alleen een tub, of af en toe ook een badje.
Ik zal namelijk niet weten, waarom tub of badje:)
pi_69996075
We gebruiken alleen een tub. We hebben geen ruimte voor een badje dus och. We zijn wel van plan om haar na een paar weken/maanden ook gewoon mee te nemen onder de douche, als ik dat zo soms hier voorbij zie komen vinden kindjes dat ook heerlijk

Stiemie idd wat rocka zegt, wat kijkt ze tevreden en en en
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:13:39 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69996212
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:04 schreef ymme het volgende:
Gebruiken jullie alleen een tub, of af en toe ook een badje.
Ik zal namelijk niet weten, waarom tub of badje:)
Bij ons ging vrijj snel (half jaartje ofzo) al in het grotemensen bad!
Vindt ze heerlijk!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:14:12 #187
190853 RockabeIIa
pi_69996218
ymme, ik heb beiden maar gebruikte het eerste jaar alleen de tub.
B. vond dat veel fijner en hij zat dan ook echt tot aan zijn schouders onder water. Het hielp ook goed tegen krampjes in de eerste tijd en hij viel er in slaap <3

Huup, douchen is ook heeeeeeerlijk met zo'n klein lijfje tegen je aan <3
pi_69996265
Wij hebben een badje en tummytub van bebejou gekocht, omdat deze op dezelfde standaard passen. Lijkt me wel makkelijk
pi_69996278
We hebben bij Kyllian zowel een tummytub als een badje gehad, maar eigenlijk alleen maar de tub gebruikt. Wel het badje een keer geprobeerd, maar hij vond het helemaal niet fijn.
We gaan nu dan ook gewoon alleen voor een tub.
pi_69996532
Goed hier is enige vorm van actie te bespreuren..... maar helaas gaat fok zo down dus misschien groot nieuws op zondag......
pi_69996566
Oeh spannend TheFrankey! Heeft ze nu al weeen?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:30:57 #192
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69996615
Goodmornings all Hoe is het hier?

Kersjes is weer terug zie ik, welkom terug!

Duchess, dat klinkt als een locatie uit duizenden, wat gaaf! Veel plezier met de voorpret

Mikoxx, jemig, die kleintjes van jou vinden het wel best zo.. Ben benieuwd of ze nu toch snel nieuwsgierig worden naar de buitenwereld

Stiemie, mooie echo

TheFrankey, veel succes, hopelijk dan na het één en ander goed bericht

Ik ben helemaal in mijn sas vandaag hoor, gisteren lekker rondgedreuteld met een vriendinnetje (zij is 22 weken) terwijl onze mannen haar en haar lief aan het verhuizen waren en vandaag mocht ik op andermans kosten make-up kopen
3!
pi_69996672
Heel veel suc6 TheFrankey!!!
pi_69996687
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:27 schreef TheFrankey het volgende:
Goed hier is enige vorm van actie te bespreuren..... maar helaas gaat fok zo down dus misschien groot nieuws op zondag......
Spannend, een downtimebaby
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69996732
Ja met die downtime heb je tenminste wel ff rustig de tijd om te baren Toch niks beters te doen dan
pi_69996779
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:35 schreef tessie het volgende:
Ja met die downtime heb je tenminste wel ff rustig de tijd om te baren Toch niks beters te doen dan
Nou, ga je gang
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69996834
Ik wil best hoor, maar ja... die erwt van mij is zoooo eigenwijs
pi_69996916
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:04 schreef mijsje het volgende:
McLaura, heb jij ook ASS? Jeetje, merk je niks van! (t'is dat je het zelf zegt...)
Fijn dat je zoveel rust vind in een geplande keizersnee! En begrijpelijk dat je je persoonlijke redenen en de datum (is ook heel persoonlijk) niet het internet opgooit... en nu kan iedereen evengoed ook nog in spanning blijven wanneer Sjakie geboren wordt!

Kersjes, fijn dat je er weer bijbent!
Hmmm.... daar merk je niks van... Nou.... Ik vind dat je het hier bij Juup ook niet merkt hoor.

Maar ASS is idd iets waar je vooral zelf last van hebt, en je hebt ook een heleboel verschillende vormen natuurlijk. Ik heb PDD-nos met ADD.
pi_69996948
Ik had in mijn hoofd zitten dat als je vliezen breken dat de hele boel dan nat is. Maar het druppelde er wat voorzichtig uit en het blijft doordruppelen. VK komt later deze middag even kijken. Ben benieuwd
pi_69996998
Er kan ook ergens een scheurtje in het vlies zitten he...had ik bij mn eerste bevalling ook en het kwam er dus alleen in kleine scheutjes uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')