SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje ik heb gewoon al staan bespreken dat ik het flesje van mijn meisje in de magnetron kan warmen en waar ik haar kan verschonen, en waar ik haar kan voeden (even rustig alleen)Zó onwerkelijk, lijkt op net doen alsof ik ergens verstand van heb maar eigenlijk heb ik het niet
Zoiets dan
#geen
Ja ik heb er helaas zeer veel ervaring mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:15 schreef sindell het volgende:
Zelf heb ik vandaag bloed laten prikken, ik slik namelijk een zeer kleine hoeveelheid medicijnen voor mijn schildklier waarvan ik dacht dat ik er gewoon mee door kon gaan. Maar mijn HA zei dat ik misschien toch nog langs de internist moest, dus eerst bloedprikken en dan volgende week weer naar HA om uitslag te bespreken. Ik hoop het toch niet eigenlijk, ben er verder nooit voor behandeld, ik slik ze puur omdat mijn schildklier iets te langzaam werkte. (familiekwaal)
Is er hier misschien iemand die hier ervaring mee heeft?
Oohw nu snap ik het. Op de bijsluiter stond al iets over dat schildklierhormoon belangrijk was tijdens de zwangerschap dus ik slik ze ook gewoon nu, mijn vaste dosering. Maar het zou dus kunnen dat die dosering omhoog moet, vandaar dat ik bloed moest laten onderzoeken.... Maar is dat alles? Op zich is dat niet zo'n punt lijkt me, maar je zegt er helaas bij, dus dat brengt me weer aan het twijfelen....quote:Op zaterdag 13 juni 2009 07:52 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ja ik heb er helaas zeer veel ervaring mee.
Als je last hebt van je sk en dan te langzaam moet je wel een aantal keren ophogen met je medicatie.
Weet niet wat je precies wil weten maar je mag me anders ook pmén.
Nee nog niet zal haar is even over gaan halenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef DuchessX het volgende:
co_OL, zit jouw zwangere partner ook hier op fok?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:09 schreef DuchessX het volgende:Wat lief van je / jullie / iedereen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(mede ASS-er)And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Meer helaas dat ik er al een jaar of 10 mee aan het ""klooien" bent.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:26 schreef sindell het volgende:
[..]
Oohw nu snap ik het. Op de bijsluiter stond al iets over dat schildklierhormoon belangrijk was tijdens de zwangerschap dus ik slik ze ook gewoon nu, mijn vaste dosering. Maar het zou dus kunnen dat die dosering omhoog moet, vandaar dat ik bloed moest laten onderzoeken.... Maar is dat alles? Op zich is dat niet zo'n punt lijkt me, maar je zegt er helaas bij, dus dat brengt me weer aan het twijfelen....![]()
Meer dan ik verwacht had..... Echt heerlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:27 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
@ Mclaura, geeft het je rust dat je een geplande ks krijgt?
Gaaf! Dat is iets wat ik ook wel zou willen weten, baby's die geboren worden met veel haarquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:45 schreef amaranta het volgende:
Even over die haartjes op de echo. De echojuf die toen mijn echo deed zei dat ze haarzakjes zag zitten. En inderdaad, Eva werd met haar geboren.
Dus ik denk dat ze het zo zien huup!
Eva werd geboren met wenkbrauwen, dat zie je ook niet bij elke babyquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gaaf! Dat is iets wat ik ook wel zou willen weten, baby's die geboren worden met veel haar
Bij ons op de echo zag je dus echt haartjes, niet haarzakjes. Tegen ons werd ook gezegd dat we meteen staartjes kunnen makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:45 schreef amaranta het volgende:
Even over die haartjes op de echo. De echojuf die toen mijn echo deed zei dat ze haarzakjes zag zitten. En inderdaad, Eva werd met haar geboren.
Dus ik denk dat ze het zo zien huup!
Mijn tub is ook erg groot. Heb ik gekocht op de 9maandenbeurs.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, nog even een vraag, weet niet waar, dus maar even hier.
Ik wil nog een tummy tub kopen. Nu heb ik er eentje bij de Hema gezien, die lijkt me wel fijn, maar die lijkt ook wel groter dan die tubs die je bij de babyzaken ziet. Iemand ervaring mee?
Bij ons ging vrijj snel (half jaartje ofzo) al in het grotemensen bad!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:04 schreef ymme het volgende:
Gebruiken jullie alleen een tub, of af en toe ook een badje.
Ik zal namelijk niet weten, waarom tub of badje:)
Spannend, een downtimebabyquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:27 schreef TheFrankey het volgende:
Goed hier is enige vorm van actie te bespreuren..... maar helaas gaat fok zo down dus misschien groot nieuws op zondag......
Nou, ga je gangquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:35 schreef tessie het volgende:
Ja met die downtime heb je tenminste wel ff rustig de tijd om te barenToch niks beters te doen dan
Hmmm.... daar merk je niks van... Nou.... Ik vind dat je het hier bij Juup ook niet merkt hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:04 schreef mijsje het volgende:
McLaura, heb jij ook ASS? Jeetje, merk je niks van!(t'is dat je het zelf zegt...)
Fijn dat je zoveel rust vind in een geplande keizersnee!En begrijpelijk dat je je persoonlijke redenen en de datum (is ook heel persoonlijk) niet het internet opgooit... en nu kan iedereen evengoed ook nog in spanning blijven wanneer Sjakie geboren wordt!
Kersjes, fijn dat je er weer bijbent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |