abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:08:47 #126
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69981738
Jaaa Dr papa Die doet het echt heel leuk!
Kan de foto's wel blijven kijken Ons meisje

[ Bericht 46% gewijzigd door Stiemie op 12-06-2009 19:18:54 ]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:16:34 #127
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69982017
Mooie plaatjes Stiemie
lijkt me leuk zo'n dvd, lekker terugkijken enzo

Kersjes weer terug fijn dat alles goed is. Hihi dat was flinke spierpijn dan

Pfoe ik heb al de hele dag harde buiken denk ik. Niet pijnlijk maar ineens trekt mn buik samen en heb k zo'n hele strakke harde buik. Keigek, normaal vrijwel nooit last van en nu een paar per uur. Heeft vast te maken met dat k moe ben
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:20:51 #128
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69982184
Oei lekker rustig aan doen vanavond dus Huup
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:35:00 #129
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69982684
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 19:20 schreef Stiemie het volgende:
Oei lekker rustig aan doen vanavond dus Huup
jah mn lief heeft een bad vol laten lopen voor me, nog heel even dan kan ik lekker weken
en hij heeft maskertjes klaargezet enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 12 juni 2009 @ 19:44:07 #130
5428 crew  miss_sly
pi_69983020
Lief van je lief, huup en heel goed, want met harde buiken moet je echt een beete rustig aan doen, Geniet er van!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 12 juni 2009 @ 20:15:25 #131
18860 sindell
Seriously
pi_69984131
Jee wat gaat het hier hard, ik kan het nog niet allemaal bijhouden hoor....
Heb wel weer mooie echo's gezien!!

Zelf heb ik vandaag bloed laten prikken, ik slik namelijk een zeer kleine hoeveelheid medicijnen voor mijn schildklier waarvan ik dacht dat ik er gewoon mee door kon gaan. Maar mijn HA zei dat ik misschien toch nog langs de internist moest, dus eerst bloedprikken en dan volgende week weer naar HA om uitslag te bespreken. Ik hoop het toch niet eigenlijk, ben er verder nooit voor behandeld, ik slik ze puur omdat mijn schildklier iets te langzaam werkte. (familiekwaal )
Is er hier misschien iemand die hier ervaring mee heeft?

Verder voel ik me vooral en een klein beetje misselijk af en toe maar gelukkig nog geen

voor iedereen die het nodig heeft of verdient
  vrijdag 12 juni 2009 @ 20:38:42 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69984847
MvM komt maandag al!
pi_69984924
Kers weer thuis, wat fijn!

Controle vk was goed, bloeddruk laag 105/60. Kreeg nog even rondleiding over verloskamers. Eerste indruk is prima. Ook gelijk afspraak gemaakt bij lactatiekundige, eens zien of we de problemen van vorige keer met bv voor kunnen blijven en er deze keer wel een succes van kunnen maken.

Troel, pm lukt niet vanaf hier, maar de post is aangekomen, dank je
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 juni 2009 @ 20:43:07 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69984971
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:38 schreef Asyniur het volgende:
MvM komt maandag al!
leuk!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_69984988
Stiemie wat een top foto's, gaaf zo dat 3D.
Troel ook mooie foto's (in het vorige topic, maar toch)...

Ik ben na bijna 3/4 uur eindelijk bijgelezen en gekeken, maar ben bang dat ik het effe niet red om iedereen persoonlijk een knuffel of hartje toe te gooien... maar iedereen, neem wat je wil!
  Moderator vrijdag 12 juni 2009 @ 21:00:24 #136
5428 crew  miss_sly
pi_69985457
Ow ja, ik kwam ineens tot de ontdekking vandaag dat de borstvoedingscursus waarvor ik ons in een ver verleden (week of 15 geleden) heb ipgegeven, gewoon aanstaande donderdag al is

Het lijkt wel met iedere dag echter te worden

nijna, fijn dat je weer goedgekeurd bent. Wat een lage bloeddruk, joh! Heb je daar geen last van?

sindell, ik heb er geen ervaring mee, maar misschien is een bezoekje aan de internist voor de zekerheid sowieso een goed idee?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 21:05:53 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_69985616
Dank voor alle complimentjes op de echo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 12 juni 2009 @ 21:36:08 #138
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69986542
Miss sly ga je naar het borstvoedingscentrum oost? Daar zijn wij toen geweest.

O ja dr Papa wist ook nog te vertellen dat ons meisje al haartjes heeft Voor deze termijn zouden haren van 5 mm al erg lang zijn er ze zijn 4,3 mm. Dat worden dus vlechtjes Echt zo bijzonder allemaal. Net al 2x de hele dvd gekeken
  vrijdag 12 juni 2009 @ 21:37:40 #139
100412 mefke79
komt goed!
pi_69986592
Hoi, hoi..ik zag een hele gave echo van stiemie, leuk! En fijn Kersjes dat je weer thuis bent. Huup, rustig aan he met harde buiken.

Vk belde me rond half zes. Ze gokt het op bandenpijn of toch Driekus die op mijn nier/galblaas drukt. Ik gok dat laatste. Rustig aan doen, kruik erbij en goed in de gaten houden. Bij echt ziek worden of koorts richting huisarts, want dan kan de vk ook weinig meer doen. Voel me net een oude oma, want ik loop als een slak, maar dat lopen heeft wel wat verlichting gebracht. Mooi zo. En nou duik ik zo mijn bedje in, pootjes omhoog, kruikje erbij en tv kijken maar. (ik wil dus echt op korte termijn een laptop....)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 12 juni 2009 @ 21:41:33 #140
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69986707
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 21:36 schreef Stiemie het volgende:

O ja dr Papa wist ook nog te vertellen dat ons meisje al haartjes heeft Voor deze termijn zouden haren van 5 mm al erg lang zijn er ze zijn 4,3 mm. Dat worden dus vlechtjes Echt zo bijzonder allemaal. Net al 2x de hele dvd gekeken
wat gaaf. Hoe kon hij dat zien? *benieuwd is

Mefke
hopelijk zakt de pijn snel weer een beetje pech.

Ik heb net heerlijk asociaal ruim een uur gebadderd en mn gekke kind vond het ook lekker geloof ik ze bewoog steeds naar het warme water toe leek wel. In bad gelijk geen last meer van mn buik. Zodra k me af stond te drogen whop, harde buik volgens mij wil mn lief dat k meer in bad ga
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 12 juni 2009 @ 21:47:10 #141
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69986856
Mefke beterschap.

Ah dat wordt een zeemeerminnetje dus Huup

Hij zag de haren gewoon op de echo toen hij de hoofdomtrek ging meten en ging kijken of alles in het hoofdje goed aangelegd was. Ineens zag je een paar sprietjes op de echo. Het slechte nieuws was wel dat het nu nog een "matje" is
  vrijdag 12 juni 2009 @ 21:51:09 #142
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_69986978
Davinia en Asyniur, gefeliciteerd
Ik vond gisteren de smiley in het updatetopic een beetje raar, maar die was natuurlijk voor jouzelf, asyniur!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_69987019
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 21:36 schreef Stiemie het volgende:

Dat konden ze bij Lis toen ook al zien en die had idd e rg lang haar bij de geboorte
Volgens mij ook hetzelfde echocentrum, alleen zat het toen nog niet op IJburg.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 12 juni 2009 @ 21:54:50 #144
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69987104
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef Stiemie het volgende:
Mefke beterschap.

Ah dat wordt een zeemeerminnetje dus Huup

Hij zag de haren gewoon op de echo toen hij de hoofdomtrek ging meten en ging kijken of alles in het hoofdje goed aangelegd was. Ineens zag je een paar sprietjes op de echo. Het slechte nieuws was wel dat het nu nog een "matje" is

oeeeeeh je krijgt een rasechte Amsterdammer dus

maar zijn dat dan sprietjes op de 2d echo of was het op 3d beeld? ik ben verbaasd ik wist heul niet dat je dat al kon zien!
* huuphuup gaat gelijk de foto's bestuderen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69987365
Vanavond naar een locatie wezen kijken ivm kraamfeest. Schitterende locatie voor heel weinig geld. Tzt komen de foto's wel denk ik.
  Moderator vrijdag 12 juni 2009 @ 22:04:48 #146
5428 crew  miss_sly
pi_69987407
Inderdaad borstvoedingscetrum, Stiemie, zit hier op 2 inuutjes fietsen!

En bij Senna zag hij ook al haartjes i eeb vroeg stadium. We kunnen dus echt lang haar verwachten, snoop?

Fijn dat jullie genoteb hebben van je bad, huup!

mefke, rustig aan!
pi_69987557
Ow ja, haartjes op de echobeelden, dat herinner ik me nog van Meike....die had me toch een bos haar bij de geboorte! Mooie foto's stiemie!!!

Troel, ook fijn dat de echo goed was, zorgen voor niks.....maar zo gaat dat toch, het blijft spannend!

Nijna, fijn dat de eerste indruk goed was.

Een dikke knuffel voor Happy....wat verschrikkelijk balen!

Kersjes, mooi dat je weer thuis bent! Kalmpies aan nu maar!

Mefke, niet fijn zeg dat je zo'n last hebt...hopelijk is het snel weer over.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69988544
dus vanaf morgenmiddag tot zondag geen updates meer.... Wie weet wat er allemaal gebeurd in die tijd.

Misschien wel ukkies!
pi_69988641
Ja TheFrankey, dat kan dus niet he, je moet maar tegen je vrouw zeggen dat ze maar ff moet wachten tot zondag, want we willen wel live updates
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69988882
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:02 schreef Kersjes het volgende:
De gyn belde net met de uitslag van de urinekweek. De GBS - bacterie (groep B streptokok) is weer in hoge mate aanwezig, nog hoger dan vorige keer zelfs. Dus toch blaasontsteking en nu krijg ik andere antibiotica dan de vorige keer, nl. een kuur van 10 dagen

Ik moet steeds denken aan de pasgeboren baby's die ik in het ziekenhuis gezien heb. Zo klein, zo lief! Onvoorstelbaar dat ik over niet al te lange tijd datzelfde ziekenhuis zal uitlopen met mijn eigen kleintje
Kers! Kan het kwaad, of is die AB afdoende?
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:04 schreef Chan het volgende:

[..]

Ohw ja ik zelf
Wel goed denk ik.. alles begint nu wel echt ongemakkelijk te worden, maar sja dat hoort erbij he nog 7 keer werken nu, hopelijk red ik dat.. Verder steek ik een beetje mn hoofd in het zand, 23ste hebben we weer een echo en dan ook een afspraak met een gyn, wil nog niet teveel nadenken over wat de uitkomst daarvan kan zijn..

Hoe is t verder met jou nu zo zonder die ijzerpillen? Kun je nog een beetje wakker blijven?
7 dagen werken of 7 weken? Ja de laatste loodjes komen steeds meer in de buurt nu hé? En mss is het ook maar goed om niet al te veel stil te staan bij wat komen gaat (gyn), want dan maak je jezelf (hopelijk) voor niks gek

Ik ben weer zo extreem moe al voor de pillen, echt heel beperkend in wat ik kan doen dus want ik lig meer op bed dan wat anders. Maar ik ben begonnen met Floradix en ik slik ook nog Roosvicé Ferro, dus hopelijk gaat dat snel weer beter

Stiemie wat een prachtige echo's!!! En echt een meisje hé Die echo met dat handje voor haar hoofdje is echt té cute

Miss lekker aftellen

Hupie rustig aan doen als je zoveel harde buiken hebt hoor
Hmm lees net dat je man maskertjes en een bad heeft klaargezet! Enjoy!

Sindell ik ben benieuwd wat de internist zal zeggen over die medicijnen. Mss zijn er wel bepaalde medicijnen die wel mogen als je zwanger bent?

Haa Mvm voor Asyniur! Ook een mijlpaal en nog een extra test En dan maar lekker flessen volpiesen voor het goede doel

Mefke
hoe is het met je nier? EDIT: Gelukkig geen ernstige dingen maar idd zeker je temp in de gaten houden! Lekker liggen hoor!

Nijna hoe vond je de rondleiding? Ben je er niet meer tegenop gaan zien?

Happy, kweetniet of je hier nog kijkt, maar ik wil even laten weten dat ik aan je denk Ik zal je zo wel even zoeken.

En nog even een berichtje van mijzelf:
We hebben een lokatie gescoord voor het kraamfeest Ben er zó blij mee, het is helemaal geweldig en het leukste vind ik nog dat er heel veel te spelen is voor de kinderen die meekomen (trapolines, klimtoestellen, tafeltennis, heel veel speelgoed (duplo, puzzeltjes, tekenspulletjes, knuffels etc etc) en allemaal indoors ) buiten dat hebben ze ook veel dieren (Katten, konijnen, geiten, hertjes, kippen, cavia's etc), dat past dus écht bij ons En als klapper op de vuurpijl ook nog eens heul veul skelters voor als het buiten nog lekker weer is om lekker op rond te crossen Helemaal leuk, dan hebben de kinderen die komen ook een leuke middag

We mogen zelf cateren en de prijs was superschappelijk Toch ook niet onbelangrijk

Ik ben echt hastikkuh blij hiermee, weer een zorg minder

Er was een nestje kittens van 6 weken en een nestje konijntjes van 3 weken en nog een nestje van 6 weken en heel sociale lieve katten die kwamen knuffelen en ik heb een hertje geaaid en en en en en en aaaaaaaaaaaaaah Nee ik ben niet hormonaal hoor
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')