quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:02 schreef Kersjes het volgende:De gyn belde net met de uitslag van de urinekweek. De GBS - bacterie (groep B streptokok) is weer in hoge mate aanwezig, nog hoger dan vorige keer zelfs. Dus toch blaasontsteking en nu krijg ik andere antibiotica dan de vorige keer, nl. een kuur van 10 dagen
Ik moet steeds denken aan de pasgeboren baby's die ik in het ziekenhuis gezien heb. Zo klein, zo lief! Onvoorstelbaar dat ik over niet al te lange tijd datzelfde ziekenhuis zal uitlopen met mijn eigen kleintje
Kers!

Kan het kwaad, of is die AB afdoende?
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:04 schreef Chan het volgende:[..]
Ohw ja ik zelf
Wel goed denk ik..

alles begint nu wel echt ongemakkelijk te worden, maar sja dat hoort erbij he

nog 7 keer werken nu, hopelijk red ik dat.. Verder steek ik een beetje mn hoofd in het zand, 23ste hebben we weer een echo en dan ook een afspraak met een gyn, wil nog niet teveel nadenken over wat de uitkomst daarvan kan zijn..
Hoe is t verder met jou nu zo zonder die ijzerpillen? Kun je nog een beetje wakker blijven?
7 dagen werken of 7 weken? Ja de laatste loodjes komen steeds meer in de buurt nu hé? En mss is het ook maar goed om niet al te veel stil te staan bij wat komen gaat (gyn), want dan maak je jezelf (hopelijk) voor niks gek

Ik ben weer zo extreem moe al voor de pillen, echt heel beperkend in wat ik kan doen dus want ik lig meer op bed dan wat anders. Maar ik ben begonnen met Floradix en ik slik ook nog Roosvicé Ferro, dus hopelijk gaat dat snel weer beter
Stiemie wat een prachtige echo's!!!

En echt een meisje hé

Die echo met dat handje voor haar hoofdje is echt té cute
Miss lekker aftellen
Hupie rustig aan doen als je zoveel harde buiken hebt hoor

Hmm lees net dat je man maskertjes en een bad heeft klaargezet!

Enjoy!
Sindell ik ben benieuwd wat de internist zal zeggen over die medicijnen. Mss zijn er wel bepaalde medicijnen die wel mogen als je zwanger bent?

Haa Mvm voor
Asyniur!

Ook een mijlpaal en nog een extra test

En dan maar lekker flessen volpiesen voor het goede doel

Mefke hoe is het met je nier? EDIT: Gelukkig geen ernstige dingen maar idd zeker je temp in de gaten houden! Lekker liggen hoor!
Nijna hoe vond je de rondleiding? Ben je er niet meer tegenop gaan zien?
Happy, kweetniet of je hier nog kijkt, maar ik wil even laten weten dat ik aan je denk

Ik zal je zo wel even zoeken.
En nog even een berichtje van mijzelf:
We hebben een lokatie gescoord voor het kraamfeest

Ben er zó blij mee, het is helemaal geweldig en het leukste vind ik nog dat er heel veel te spelen is voor de kinderen die meekomen (trapolines, klimtoestellen, tafeltennis, heel veel speelgoed (duplo, puzzeltjes, tekenspulletjes, knuffels etc etc) en allemaal indoors

) buiten dat hebben ze ook veel dieren

(Katten, konijnen, geiten, hertjes, kippen, cavia's etc), dat past dus écht bij ons

En als klapper op de vuurpijl ook nog eens heul veul skelters voor als het buiten nog lekker weer is om lekker op rond te crossen

Helemaal leuk, dan hebben de kinderen die komen ook een leuke middag

We mogen zelf cateren en de prijs was superschappelijk

Toch ook niet onbelangrijk

Ik ben echt hastikkuh blij hiermee, weer een zorg minder
Er was een nestje kittens van 6 weken
en een nestje konijntjes van 3 weken en nog een nestje van 6 weken en heel sociale lieve katten die kwamen knuffelen en ik heb een hertje geaaid en en en en en en aaaaaaaaaaaaaah
Nee ik ben niet hormonaal hoor