Bij ons op de echo zag je dus echt haartjes, niet haarzakjes. Tegen ons werd ook gezegd dat we meteen staartjes kunnen makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:45 schreef amaranta het volgende:
Even over die haartjes op de echo. De echojuf die toen mijn echo deed zei dat ze haarzakjes zag zitten. En inderdaad, Eva werd met haar geboren.
Dus ik denk dat ze het zo zien huup!
Mijn tub is ook erg groot. Heb ik gekocht op de 9maandenbeurs.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, nog even een vraag, weet niet waar, dus maar even hier.
Ik wil nog een tummy tub kopen. Nu heb ik er eentje bij de Hema gezien, die lijkt me wel fijn, maar die lijkt ook wel groter dan die tubs die je bij de babyzaken ziet. Iemand ervaring mee?
Bij ons ging vrijj snel (half jaartje ofzo) al in het grotemensen bad!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:04 schreef ymme het volgende:
Gebruiken jullie alleen een tub, of af en toe ook een badje.
Ik zal namelijk niet weten, waarom tub of badje:)
Spannend, een downtimebabyquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:27 schreef TheFrankey het volgende:
Goed hier is enige vorm van actie te bespreuren..... maar helaas gaat fok zo down dus misschien groot nieuws op zondag......
Nou, ga je gangquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:35 schreef tessie het volgende:
Ja met die downtime heb je tenminste wel ff rustig de tijd om te barenToch niks beters te doen dan
Hmmm.... daar merk je niks van... Nou.... Ik vind dat je het hier bij Juup ook niet merkt hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:04 schreef mijsje het volgende:
McLaura, heb jij ook ASS? Jeetje, merk je niks van!(t'is dat je het zelf zegt...)
Fijn dat je zoveel rust vind in een geplande keizersnee!En begrijpelijk dat je je persoonlijke redenen en de datum (is ook heel persoonlijk) niet het internet opgooit... en nu kan iedereen evengoed ook nog in spanning blijven wanneer Sjakie geboren wordt!
Kersjes, fijn dat je er weer bijbent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |