abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69997084
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:44 schreef Meimeltje het volgende:
Er kan ook ergens een scheurtje in het vlies zitten he...had ik bij mn eerste bevalling ook en het kwam er dus alleen in kleine scheutjes uit
Maar dan moet het evengoed komen neem ik aan
pi_69997107
Oh dat lijkt me idd wel raar ja... je zou echt zo´n plons verwachten zeg maar...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:49:41 #203
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69997120
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:43 schreef TheFrankey het volgende:
Ik had in mijn hoofd zitten dat als je vliezen breken dat de hele boel dan nat is. Maar het druppelde er wat voorzichtig uit en het blijft doordruppelen. VK komt later deze middag even kijken. Ben benieuwd
Haha, ik kan wel begrijpen dat je dat dacht... dat wordt mijn inziens ook allemaal gevoed door 'tv-bevallingen'
In films: oh mijn vliezen zijn gebroken en prompt ligt er een liter water op de grond. Twee minuten later heeft de betreffende mevrouw heftige persweeen en weer 2 minuten later is ze bevallen, al dan niet op de plek waar haar vliezen braken

Maargoed, veel succes, het lijkt er op dat het nu echt gaat beginnen. En bij gebroken vliezen weet je in ieder geval zeker dat je binnen 48 vader en moeder bent!!!
pi_69997192
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Haha, ik kan wel begrijpen dat je dat dacht... dat wordt mijn inziens ook allemaal gevoed door 'tv-bevallingen'
In films: oh mijn vliezen zijn gebroken en prompt ligt er een liter water op de grond. Twee minuten later heeft de betreffende mevrouw heftige persweeen en weer 2 minuten later is ze bevallen, al dan niet op de plek waar haar vliezen braken

Maargoed, veel succes, het lijkt er op dat het nu echt gaat beginnen. En bij gebroken vliezen weet je in ieder geval zeker dat je binnen 48 vader en moeder bent!!!
vergeet niet dat er een volledig gaaf, schoon en ontkreukt kind uitkomt ter grootte van een 3 maanden oude baby

Frankey als het hoofdje volledig ingedaald is dan ligt er ook het een en ander in de weg voor de uitgang dus het kan dat het dan niet zo eruit stroomt enzo.
Hoe dan ook heel veel succes en jullie mogen snel je kleintje vasthouden
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:57:28 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69997330
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

vergeet niet dat er een volledig gaaf, schoon en ontkreukt kind uitkomt ter grootte van een 3 maanden oude baby

Frankey als het hoofdje volledig ingedaald is dan ligt er ook het een en ander in de weg voor de uitgang dus het kan dat het dan niet zo eruit stroomt enzo.
Hoe dan ook heel veel succes en jullie mogen snel je kleintje vasthouden
oja, hoe kon ik dat vergeten. En van placenta, navelstreng, inknippen danwel inscheuren is er al helemaal geen sprake...
Geen wonder dat veel nitwits zoals ik een vertekend beeld van bevallingen hebben
pi_69997355
Ukker is helemaal ingedaald dus die kan dan als een soort stop fungeren nu haha. Nou spannend hoor het einde van het grote wachten is nabij denk ik.

Saillant detail, het is vandaag precies de uitgerekende datum. Dat zou wel cool zijn. Zou de eerste in mijn familie zijn die uberhaubt een keer ergens voor op tijd komt en zich aan tijdsgebonden afspraken houd :-)
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:59:26 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69997386
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:58 schreef TheFrankey het volgende:
Ukker is helemaal ingedaald dus die kan dan als een soort stop fungeren nu haha. Nou spannend hoor het einde van het grote wachten is nabij denk ik.

Saillant detail, het is vandaag precies de uitgerekende datum. Dat zou wel cool zijn. Zou de eerste in mijn familie zijn die uberhaubt een keer ergens voor op tijd komt en zich aan tijdsgebonden afspraken houd :-)
Alleen daarom al gaat het lukken....

jij heet toch niet Bart ofwel? Bevriend stel van ons is ook vandaag uitgerekend namelijk
pi_69997448
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:58 schreef TheFrankey het volgende:

Ik wens jullie veel sterkte en succes vandaag dan! Op een gezond kindje!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69997608
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Alleen daarom al gaat het lukken....

jij heet toch niet Bart ofwel? Bevriend stel van ons is ook vandaag uitgerekend namelijk
Nee want dan zou ik TheBartey heten denk ik
pi_69997842
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Gaat het niet zo dan?
Desillusie

zaterdag 13 juni 2009 @ 12:24:06 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69998042
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gaat het niet zo dan?
Desillusie

Aangezien jij doorgaans de uitzondering bent die de regel bevestigd durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat het bij jullie wel zo zal gaan
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:29:17 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69998190
@TheFrankey: Succes vandaag! op een vlotte bevalling, met een mooi resultaat!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:42:37 #213
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69998554
Rocka wat ief dat je dat zegt van die tevreden kindjes

En gebroken vliezen hoeven inderdaad geen vloedgolf aan water te betekenen hoor. Ik had ook steeds kleine beetjes en toen dachten ze eerst aan urineverlies. Laat dat dus goed checken!!

Bij Linde geloofden ze dus pas na 5 dagen dat het echt mijn vliezen waren en dan moet je dus naar het ziekenhuis om te bevallen en daar nog 24 uur blijven.
pi_69999052
Oh dat lijkt me wel eng zeg, Stiemie!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69999538
De hydrofiel luiers die ze met de bevalling gebruiken kan ik die gewoon op 40 graden wassen of moet dat heter?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:16:52 #216
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69999771
Wat leuk Tessie, kan papa straks liedjes spelen voor de kleine man

Wij hadden geen tub en hebben er nu ook geen, maar het badje wordt nog steeds intensief gebruikt. 9 van de 10 keer gaat Devin met papa douchen en dan ook het badje erbij waar hij dan heerlijk op de grond in en om het badje kan spelen.
Als de kleine er is dan halen we de standaard wel weer uit de berging, maar ik kan me nu ook al verheugen om met pasgeboren baby op de arm onder de douche te gaan staan
Vinden de meeste baby´s heerlijk, lekker huid op huid contact. en in sommige gevallen nog lekker kunnen snacken bij mama ook

TheFrankey, wat spannend! Veel succes.
.... met gevoel voor drama....
pi_69999772
40 graden is prima, je hoeft ze niet steriel te maken maar alleen maar de pap en nare dingen uit de fabriek er uit te wassen
pi_69999905
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:16 schreef owlet het volgende:
40 graden is prima, je hoeft ze niet steriel te maken maar alleen maar de pap en nare dingen uit de fabriek er uit te wassen
Dus dat strijken enzo na het wassen hoefd ook niet? Vond het ook al zonde om alleen voor die luiers de wasmachine aan te zetten. Nu kunnen de lakens enzo erbij in allemaal!!
Liefde
pi_69999939
Welnee, strijken is echt alleen voor het mooie

Als je iets steriel wil maken dan moet het na het steriliseren in een steriele verpakking en dan nog is het direct na het openen technisch gezien niet meer steriel.
En voor een bevalling is een steriele doek niet nodig
pi_69999999
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:19 schreef owlet het volgende:
Welnee, strijken is echt alleen voor het mooie
Ik doe niet aan mooi!! Das mijn kleine man straks wel als ie geboren is
Liefde
pi_70000033
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:20 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik doe niet aan mooi!! Das mijn kleine man straks wel als ie geboren is
juist!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:22:53 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70000115
Kersjes, durf je dat ja? BV geven in bad? Ik echt niet! Knap van je
pi_70000380
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef tessie het volgende:
Oh dat lijkt me idd wel raar ja... je zou echt zo´n plons verwachten zeg maar...
Ik hoorde mijn vliezen zelfs breken, het was *PANG* en er kwam ineens echt een stortvloed aan vruchtwater en het bleef en bleef maar komen En ik wou zo graag met een droge broek naar het ziekenhuis, maar na 3 keer een nieuwe broek aan te hebben gedaan heb ik die hoop maar laten varen

Oh, en ik sliep bijna toen ik die *PANG* hoorde
pi_70001008
Nou VK is geweest....voorlopig vals alarm. Zij vond niet dat het vruchtwater was. Ze moest een beetje persen en er kwam verders niets uit.

Het kan nog anders worden maar voorlopig vals alarm :-(
pi_70001076
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 13:33 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik hoorde mijn vliezen zelfs breken, het was *PANG* en er kwam ineens echt een stortvloed aan vruchtwater en het bleef en bleef maar komen En ik wou zo graag met een droge broek naar het ziekenhuis, maar na 3 keer een nieuwe broek aan te hebben gedaan heb ik die hoop maar laten varen

Oh, en ik sliep bijna toen ik die *PANG* hoorde
Dat is precies zoals ik mij tot pas geleden had voorgesteld had hoe het zou gaan, maar na veel lezen (o.a. in dit topic) ben ik er achter dat er vele manieren zijn waarop de vliezen kunnen breken e.d..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')