abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70008653
Nog geen babe voor papa Frankey

WB!
#geen
pi_70008655
Halloooo
Jammer thefrankey, dat t vals alarm was.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70009317
Oooww wat jammer TheFrankey! Nou verder afwachten dan maar weer.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 14 juni 2009 @ 23:32:07 #254
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70010872
Ik kwam even spieken of er nieuwe baby's geboren zijn.
Jammer TheFrankey!
.... met gevoel voor drama....
pi_70011163
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hmmm.... daar merk je niks van... Nou.... Ik vind dat je het hier bij Juup ook niet merkt hoor.

Maar ASS is idd iets waar je vooral zelf last van hebt, en je hebt ook een heleboel verschillende vormen natuurlijk. Ik heb PDD-nos met ADD.
nee, bij Juup had ik er ook nooit wat van gemerkt... 't is dat hij het zelf zei... en ik merk er nog steeds niks van in de posts!
Wel vervelend als je er zelf last van hebt... PDD-nos lijkt me niet makkelijk als je opgroeit en ADD ook niet... ik ken niemand verder irl die die combi heeft. Mijn broer heeft alleen ADD, en die heeft best moeite om zijn dagelijkse leven op de rit te houden... Wat dat betreft doet stichting MEE heel goed werk!

hmmm, nog geen verse babies... jammer...
  maandag 15 juni 2009 @ 00:45:02 #256
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_70013371
Baby geboren hierzo!
Ons meisje India, geboren vrijdag 12 juni. Jeuj!

Ik heb al een boek.
  maandag 15 juni 2009 @ 04:09:05 #257
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70014882
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:45 schreef Rio het volgende:
Baby geboren hierzo!
Ons meisje India, geboren vrijdag 12 juni. Jeuj!

Gefeliciteerd, Rio!
Veel geluk gewenst!

[ Bericht 91% gewijzigd door Sugar op 15-06-2009 04:15:41 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 15 juni 2009 @ 06:33:07 #258
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70015082
Gefeliciteerd Rio

Downtime weer voorbij

Ik moet zo weer aan het werk, heb slecht geslapen, veel wakker geweest... zal wel een lange dag worden.

ben benieuwd hoe iedereen het weekend is doorgekomen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70015139
Dit is zo niet een tijdstip waarop ik wakker wil of kan zijn, maar stiekum zit ik alweer in de trein...
Afgelopen weekend op een hockeytoernooi voor jeugd meegelopen en daar gisteren "ontvoerd" voor mijn vrijgezellenparty. Supertoffe dag gehad natuurlijk, maar nu weer extra vroeg op om naar huis te gaan om straks rond 9 uur de beste vriend en getuige van mijn aanstaande te leren kennen... Die is vannacht overgekomen uit australie met zijn gezin. En vanmiddag jurk voor de laatste keer passen en ophalen!
Ben dus doodop maar verder prima... Ook geen "last" gehad van de downtime van fok
pi_70015300
Rio gefeliciteerd!!! * DuchessX moet even denken wie jij bent...sorry

Tess, hoe is het? TheFrankey is er al enige activiteit?

Alle anderen, hoe is het met jullie?

Zo naar het ziekenhuis om glucose-dagcurve te laten prikken... Vannacht zó slecht geslapen, bah

Maaaar!!! Ik ben zwahanger!!! Ja ja en ik ben nog steeds zó ontzettend

En we gaan een hoekbank kopen, kan ik de laatste loodjes van mijn zwangerschap heerlijk lui doorbrengen

Én en en morgen gewoon 30 weken zwanger! Dat vind ik echt een heel grote mijlpaal
#geen
  maandag 15 juni 2009 @ 07:35:55 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70015366
Rio, gefeliciteerd met India!

Goedemorgen ladies (en Juup en Frankey, of sla ik nu meer mannen over?)
Hoe was jullie weekend? Hier prima.
Voel me steeds beter en bijna niet misselijk meer!!
  maandag 15 juni 2009 @ 07:54:58 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70015487
quote:
Op maandag 15 juni 2009 06:54 schreef Lijnloos het volgende:
Dit is zo niet een tijdstip waarop ik wakker wil of kan zijn, maar stiekum zit ik alweer in de trein...
Afgelopen weekend op een hockeytoernooi voor jeugd meegelopen en daar gisteren "ontvoerd" voor mijn vrijgezellenparty. Supertoffe dag gehad natuurlijk, maar nu weer extra vroeg op om naar huis te gaan om straks rond 9 uur de beste vriend en getuige van mijn aanstaande te leren kennen... Die is vannacht overgekomen uit australie met zijn gezin. En vanmiddag jurk voor de laatste keer passen en ophalen!
Ben dus doodop maar verder prima... Ook geen "last" gehad van de downtime van fok
Leuk weekend gehad zo te lezen
En vandaag weer zo'n leuke dag! Geniet ervan!
  Moderator maandag 15 juni 2009 @ 08:05:45 #263
5428 crew  miss_sly
pi_70015578
Rio gefeliciteerd!

Lijnoos, kllinkt als een goed weekend. Is deze vrijdag de bruioft?

Hier ook zooo slecht geslapen, echt niet eerder zo slecht. En dan lig ik wakker en dan maak ik me druk dat ik wel moet slapen, omdat ik moet werken, en dan duurt het juist nog langer voor ik weer in slaap val. Maar goed, nog 4 dagen werken en dan heb ik verlof
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 15 juni 2009 @ 08:16:47 #264
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70015702
Goeiemorgen
voor alle slecht-slaap-dames. Hier ook niet zo geweldig maar das weinig nieuws
kramp schoot zo enorm in allebei mn benen vanmorgen dat k uit reflex mn lief een dreun verkocht tegen zn rug aan zo zielig!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70015824
Gefeliciteerd Rio!
Lijnloos, dat klinkt als een heel druk maar leuk weekend. Wanneer is de bruiloft?
Duchess, een hoekbank is zo lekker joh, wij hebben er sinds een paar weken ook een!
Miss Sly, balen dat je zo slecht geslapen hebt, maar gelukkig heb je wel bijna verlof. Lekker aftellen!
En Huup, die kramp is zooo naar he. Ik heb er gelukkig de hele zwangerschap nog geen last van gehad, maar vroeger had ik dat ook wel eens. En ik moest stiekem wel lachen om dat je je lief een dreun verkocht

Ik heb eigenlijk voor de verandering eens heel lekker geslapen. Wel laat naar bed gegaan, maar toen werd ik gewoon pas om 6 uur wakker om te plassen en daarna tot kwart over 8 doorgeslapen. Het is een wonder
Ik vrees alleen dat chell dr voorspelling niet uit gaat komen, want dan zou ik vandaag moeten bevallen en ik voel helemaal niks. Nahja, ik ga vast duimen dat het strippen morgen lukt en wat doet.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 15 juni 2009 @ 08:40:11 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70016065
nouja ik sliep nog he toen het erin schoot t was toen ik me omdraaide naar zijn kant. Arme jongen zat gelijk rechtop
Maar ik heb er verder eigenlijk ook nog maar 1 keer eerder last van gehad tijdens de zwangerschap, en dat terwijl ik stiekem belachelijk weinig melkproducten binnenkrijg.

Ik duim voor je Tessie dat het strippen allemaal zn werk doet enzo
maar stiekem hoop ik gewoon dat het straks gaat rommelen en dat je dan vannacht bevalt ofzo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70016090
Huup, kramp is echt naar .

Lijnloos, klinkt als druk maar ook wel leuk!

Duch, bijna 30 .

Miss_sly, aftellen tot je verlof dus!
Fake it till you make it...
pi_70016406
Rio gefeliciteerd

Miss_sly voorlopig je laatste maandag op het werk

Huup ai dat is niet lekker nee!

Hier alles rustig, lekker rustig weekend gehad zonder afspraken. Vandaag maar eens aan de schoonmaak (nee geen nesteldrang, maar je moet toch wat doen om de dag door te komen)

Zaterdag is het buurmeisje van onze zoon/dochter geboren Het inleiden wilde allemaal niet vlotten, dus is ze met een keizersnee gehaald en het is zo'n mooi klein poppetje (2600 gram).
pi_70016429
Rio, van harte .
Fake it till you make it...
  maandag 15 juni 2009 @ 09:14:32 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_70016605
Rio, van harte

Grappig dat er nu zoveel PDD-ertjes zijn in dit topic trouwens Begin me haast thuis te voelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 juni 2009 @ 09:15:38 #271
100412 mefke79
komt goed!
pi_70016625
ook hier beroerd geslapen. De pijn van afgelopen vrijdag bleek achteraf mijn nier. Heb van vrijdag op zaterdag 4 keer de wc gezien voor ik het gevoel had dat ik echt echt echt geen vocht meer in mijn blaas had. Zaterdag en gisteren eigenlijk nergens last van gehad. Vanacht om 4 uur er weer uit om te plassen en toen was de pijn dus terug. Alsof Driekus dus in mijn slaap op mijn nier gaat liggen. En dat is echt pijnlijk. Vervolgens dus wakker gelegen tot een kwartier voor de wekker, dus wakker ben ik niet....

Rio, gefeliciteerd! En nou ga ik snel effe de rest van de pagina's bijlezen...Ik zag wel iets over de tummytub van de hema voorbijkomen, die is dus niet beter of slechter dan die van andere merken? Mooi, dan ga ik die binnenkort maar eens even eentje halen.
En nu aan het werk...en drinken, veel blijven drinken, is volgens de vk beter dus dat doen we dan maar braaf. Pas als ik en veel pijn en koorts krijg moet ik weer actie ondernemen en richting huisarts. Laten we hopen dat dat niet nodig is.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70016660
Rio van harte met je kleine meid.

Puk is een kleine druktemaker, mn hele buik gaat heen en weer
Gisteravond lagen lief en ik in bed en was hij ook druk in de weer, mn lief kon hem duidelijk voelen schoppen en draaien voor t eerst. Moest er een traantje bij wegpinken

Vandaag ga ik de commode eindelijk afmaken
pi_70016707
Rio Gefeliciteerd!!

Ik mis mijn buik... ik mis het getrappel in mijn buik... stom he
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 juni 2009 @ 09:31:24 #274
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70016995
rio, gefeliciteerd!

Huup hou je je man / vriend nog el heel! balen van de kramp. daar zijn hele goed middeltjes tegen, maar welke? nuttige, he?

voor de slecht slapende dames hier!

duchess, ik las HOEKTAND kopen mss iets te veel bezig met eli's tanden

amaranta, fijn dat je niet meer misselijk bent! hier trekt het ook stevig weg! Uiteindelijk dus maar een weekje of 3 echt hondsberoerd geweest. vink netjes
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70017025
Kom ik in het ziekenhuis, doet de Miep achter de balie moeilijk over een formulier dat ik wel zou moeten hebben maar niet heb (meegekregen van de gyn). Of ik dan maar even naar afdeling gyn wil gaan. NEE
En ineens kon ze zelf zo'n formulier maken Pfff niet zo aan mijn kop zeuren zo 'smorgens vroeg

Om 10.00 weer prikken in het ziekenhuis Zou ze dan weer moeilijk doen over een formuliertje?

Pfff ben een klein pietsietje sjagrijnig, echt een klein pietsietje maar hoor

Davinia

Ja idd Amaranta, fijn dat de misselijkheid bijna weg is Nu je pootje nog
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')