Kein problemquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
Gratuliere APK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Und danke fur die Erinnerung, Frau Karo Singalong.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dan ook maar eentje voor Caroo, ze zingen tenslotte vaak samen![]()
goede vakantie, arrebeider!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
KOEKOEK!
Eén uur. Bedtijd voor luie arbeiders.
quote:
dank je wel lieveling dat je maar net zo mooi feestje mag krijgen als dat ik heb gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh, drie dagen jonger dan ik
Gefeliciteerd!
APK Gemist maar ben ik nog op tijd voor jouquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dank je wel lieveling dat je maar net zo mooi feestje mag krijgen als dat ik heb gehad
Ik heb het in ieder geval super gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:58 schreef Soury het volgende:
[..]
APK Gemist maar ben ik nog op tijd voor jouFeli
Mooi zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval super gehad
\quote:
Ah gossie verliefdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
\
Heerlijk gezoend dat dan weer wel, en daarna leuk met Tessio aan de telefoon gehangen wat mij nog meer heerlijkheid schonk dan wat dan ook
Nee nee nee dat is een vrouw, wel een hele lekkere denk ik zo, maar dat is niet my cup of thea....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah gossie verliefdBeter kado bestaat niet
Owwwwwquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee nee nee dat is een vrouw, wel een hele lekkere denk ik zo, maar dat is niet my cup of thea....
ook al wil haar op zeker tot mijn vriendenkring veroveren
Echt wel !!! Ik kon niet meer stoppen. Dan zat er weer een link naar wat anders en was ook weer leuk..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:52 schreef remlof het volgende:
Misschien moeten we FOK! met alle topics eens uitgeven op DVD, leuk vakantieleesvoer
Er komen dit weekend heel veel bloemen uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:56 schreef liesje1979 het volgende:
GoedemorgenHet lijkt een stralende ochtend te gaan worden.
Hoe is het met je voet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!![]()
![]()
En na een miraculeuze wederopstanding ga ik ff boodschappen doen. Maar niet nadat ik APK nog van harte heb gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk had je een fijne dag!
Tsk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:21 schreef remlof het volgende:
Groundhog day is toch ergens aan het eind van de winter?
Die's mooi hee!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:19 schreef CarOnline het volgende:
Maar niet voor ik iedereen een Happy Groundhog Day heb gewenst![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:31 schreef hondjes het volgende:
Morgen gaat Fok down tot zondag..lees ik net.
Kun je niet wat water invriezen en die ijsblokken in de koelkast leggen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
Nu maar hopen dat alles redelijk op temperatuur blijft in de kapotte koelkast.
Waarmee? Ik heb nl geen vriezer ... Ik heb nu wèl drie kekke en ruime vrieslades itt het ene lullige vakje van voorheenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je niet wat water invriezen en die ijsblokken in de koelkast leggen?
Hoe dan ook van harte gefeliciteerd met je Boschquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarmee? Ik heb nl geen vriezer ... Ik heb nu wèl drie kekke en ruime vrieslades itt het ene lullige vakje van voorheen.
Maar ik denk dat de koelkast en dat vriesvakje koud genoeg zijn om de inhoud tot morgenochtend relatief koel te houden. Ik hoop het iig.
quote:
Tof!! En die pijn, je weet waarvoor je het doet he? Maar heb ik het goed dat jij dan straks 3 onder de 4 jaar hebt?! Omg dat is 1/4 kinderdagverblijf groepquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:07 schreef Marrije het volgende:
Thanks dames! Ben zó in de wolken, echt helemaal happy de peppie![]()
![]()
![]()
Voel me prima, flink last van mn onderrug, misselijk bij vlagen, af en toe wat bandenpijn. . .ik voel me wel zwangerAl waren de kwalen vandaag opeens wat minder
echt super voor jequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:07 schreef Marrije het volgende:
Thanks dames! Ben zó in de wolken, echt helemaal happy de peppie![]()
![]()
![]()
Voel me prima, flink last van mn onderrug, misselijk bij vlagen, af en toe wat bandenpijn. . .ik voel me wel zwangerAl waren de kwalen vandaag opeens wat minder
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:18 schreef Marrije het volgende:
Dank je dames.
Lies, 3 onder de 3
Mijn oudste is net 2, die wordt in juni 2010 pas/al 3.
Nog niet, maar met een paar maanden kunnen we er vast niet omheenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:58 schreef Marrije het volgende:
Zo, even kijken of het opvalt.
Hey Marrije gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
Hoe?![]()
Maar ja, ik ben nu 34 en heb geen zin om op m'n 40e nog achter een dreumes aan te rennen. Want we willen misschien wel 4 kindjes
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
MARRIJE!! Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Verder APK en Eva gefeliciteerd, en Tuinfluiter alvast, en copycat wanneer ben jij jarig?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:18 schreef Marrije het volgende:
Dank je dames.
Lies, 3 onder de 3
Mijn oudste is net 2, die wordt in juni 2010 pas/al 3.
Jeetje dat wordt een drukke bedoeling bij jullie thuisquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
Hoe?![]()
Maar ja, ik ben nu 34 en heb geen zin om op m'n 40e nog achter een dreumes aan te rennen. Want we willen misschien wel 4 kindjes
quote:
O, jij ben ook jarig. Gefeliciteerdquote:
Dank je welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:22 schreef hondjes het volgende:
Kan het allemaal niet meer bijhouden, al die jarigen.
Eerst maar even Marrije..gefeliciteerd, wat leuk...weer een kleintje![]()
CC ook alvast gefeliciteerd met je 18e verjaardag
APK had ik al. en evaxcis ook.
Liesje ook jarig, of niet, over 4 dagen, was gert ook niet jarig, en deze dagen.,,of haal ik nu echt alles door mekaar.![]()
Wel alle jarigen, een fijne dag en ik ben blij dat ikzelf niet jarig ben..
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:22 schreef hondjes het volgende:
Kan het allemaal niet meer bijhouden, al die jarigen.
Eerst maar even Marrije..gefeliciteerd, wat leuk...weer een kleintje![]()
CC ook alvast gefeliciteerd met je 18e verjaardag
APK had ik al. en evaxcis ook.
Liesje ook jarig, of niet, over 4 dagen, was gert ook niet jarig, en deze dagen.,,of haal ik nu echt alles door mekaar.![]()
Wel alle jarigen, een fijne dag en ik ben blij dat ikzelf niet jarig ben..
ohhhhhhquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig hoor Hondjes
Wel over iets meer dan een maand
Jaaaaa dat gaan we vierenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig hoor Hondjes
Wel over iets meer dan een maand
vier !!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
Hoe?![]()
Dank jequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
Alle jarigen, a.s.-jarige en ex-jarigen GEFELICITEERD!![]()
heejj...dus je voetjes werkten weer meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Navond!![]()
Marrije gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat ie maar voorspoedig mag verlopen.
Ik heb weer 5 km in de benen en dat ging verrassend goed. Maar zal blij zijn als het zondag is.
Ik dacht van de week nog aan je, of meer aan je Daltonsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Navond!![]()
Marrije gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat ie maar voorspoedig mag verlopen.
Ik heb weer 5 km in de benen en dat ging verrassend goed. Maar zal blij zijn als het zondag is.
Oh? wat nou?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht van de week nog aan je, of meer aan je Daltons
Ja!! dat is leuk!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
Nou ja, die kans hebben wij ook nog zeg maar, dus ik dacht daar even over na en toen kwamen opeens de Daltons voorbij, omdat jij dat een keer had genoemd.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Heb ik al eens verteld over een nichtje van mij, die er 11 heeft?
Bij deze dan: Mijn nichtje heeft 11 kinderen
Mijn nichtje is 38 en de oudste is 19 en de jongste is 3 maandenquote:
whahahaha...ow hoe dannnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje is 38 en de oudste is 19 en de jongste is 3 maanden![]()
De oudste gaat binnenkort trouwen en vroeg aan haar moeder: Mam wil je er aub voor zorgen dat je niet zwanger bent op mijn trouwdag?![]()
oi!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De oudste gaat binnenkort trouwen en vroeg aan haar moeder: Mam wil je er aub voor zorgen dat je niet zwanger bent op mijn trouwdag?![]()
Het is nogal een gebaar ja, maar van het gleuf mogen ze geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, dus tja....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oi!dan heeft ze straks een zoon of dochter jonger dan haar kleinkind??
![]()
Jeumig....
Nou ik zou het niet kunnen geloof ik. Al dat gebaar.
Nouuuuuuuuuuu, volgens mij mag je wel periodiek onthouden hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nogal een gebaar ja, maar van het gleuf mogen ze geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, dus tja....
Dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuu, volgens mij mag je wel periodiek onthouden hoorIk denk altijd maar zo, als je ze echt niet wilt komen ze er ook niet.
Volgens mij is lichamelijk nou ook niet echt goed om 11 zwangerschappen en bevallingen te moeten doorstaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach ja, je redt je er ook wel weer mee natuurlijk. Maar my gawd, ik moet er ff niet aan denken......
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ikkequote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb Cc in 't echie gefeliciteerd, en Gert gemeet, wie wil me aanraken?
truste
Die docu over Tyson gisteren was like really cool!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ikke!
[ afbeelding ]
trusten pietje!
o ja, iedereen gefeliciteerd met van alles.
laters
Jij bent trouwens ook de meest niet intrigerende persoon op aarde, of niet?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:09 schreef Manu82 het volgende:
tvp
Sooo weer een jaartje wijzerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook de meest niet intrigerende persoon op aarde, of niet?
dat heb je straks gewoon zowat het hele jaar.....lekker hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:14 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Haar zit in de verf, ontbijtje ook op, aan de derde bak koffie,
krantje ook gelezen, nu nog sigaretje en mijn zaterdag kan niet meer stuk.
Straks even shoppen, en de zon schijnt., wat een leven.![]()
,
Ik heb zon in de achtertuin hoor! Het kan verkeren, op hemelsbreed misschien een kilometer.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
Gert! Stuur jij die wolken eens weg?![]()
Cc! gefeliciteerd!
Goede(eh-even-kijken-)morgen!
Als ik voor door het raam naar de lucht kijk (ja want mijn ramenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zon in de achtertuin hoor! Het kan verkeren, op hemelsbreed misschien een kilometer.
Wat een gave koelkast, ik wil..ook zo een ding.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Cc, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Dat het maar een mooi feessie mag worden met je nieuwe koelkast!
Voor we beginnen aan te snijden, eerst een nieuwe makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Dank jullie wel!
Het was een rib uit mijn lijf, maar ik heb voor iedereen een stukje taart. Eet dit lichaam en geniet ervan!
Haha, die is geweldig!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Cc, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Dat het maar een mooi feessie mag worden met je nieuwe koelkast!
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat een gave koelkast, ik wil..ook zo een ding.
Ja ja, alles goed en wel, maar heb je nu al wat potten kunnen breken bij die wedgewood toko?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn roze marsepeinen project is best aardig gelukt, alleen het spuiten moet ik nog even oefenen.Maar echte biscuitkapsel, echte botercreme, echte marsepein!
En alle losse ingredienten waren best te eten
Je koopt iets en dan moet je gelijk een verzekering afsluiten , voor als het kapot gaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vroeger was alles beterkom daar nog maar eens om tegenwoordig.
Nou, het goede nieuws is dat ik bij de laatste twee zatquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, alles goed en wel, maar heb je nu al wat potten kunnen breken bij die wedgewood toko?
kut is da, net op het nimmertje de baan niet krijgenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het goede nieuws is dat ik bij de laatste twee zaten het slechte nieuws is dat de persoon met "ervaring in de branche" (
) het geworden is.
Balenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het goede nieuws is dat ik bij de laatste twee zaten het slechte nieuws is dat de persoon met "ervaring in de branche" (
) het geworden is.
Ik heb één keer op je gestemd. Als je wil dat ik het iedere 20 minuten doe dan hoor ik graag wat je er voor over hebtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:59 schreef versabommie het volgende:
Hey mensjes, zouden jullie ook willen stemmen? Elke 20 minuten mag je op dezelfde persoon stemmen, en als je op mij stemmen doet dan komt er wereldvrede en belastingverlaging!
hier op mijn kop dat lusdingetje en alles komt goed : http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
en echt, 20 minuten later mag je zo weer zonder consequenties! Mooi toch?
Nouja elke 20 minuten dieje niet op mij stemmen doet, gaat er een engeltje dood!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb één keer op je gestemd. Als je wil dat ik het iedere 20 minuten doe dan hoor ik graag wat je er voor over hebt
Ah, da's top! Dan blijft het bij één keer stemmen, d'r zijn engeltjes genoegquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja elke 20 minuten dieje niet op mij stemmen doet, gaat er een engeltje dood!
er zijn er nooit genoegquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, da's top! Dan blijft het bij één keer stemmen, d'r zijn engeltjes genoeg
Of je begint een eigen Thuiszorgorganisatie. Of nog beter: beheer de pgb's. Kun je miljoenen verdienen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Balen![]()
Jammer dat je je oorspronkelijke werk niet meer wil doen, daar is écht plenty werk in te vinden. L&B wordt gewoon door diverse werkgevers opgebeld of ze alsjeblief niet wil komen. Die kan, als ze dat wil, wel 80 uur per week werken.
Die hongersnood komt er nooit meer, dankzij die immens grote koelkast van Ccquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
er zijn er nooit genoeg![]()
Stem op mij zodat er een einde komt aan hongersnood!
Spanning en sensatie in zo'n supermarkt met drie kotersquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die hongersnood komt er nooit meer, dankzij die immens grote koelkast van Cc![]()
Ben je nu al naar de supermarkt geweest en hoe is het afgelopen
Dat wil L&B ook gaan doen, maar miljoenen verdienen kun je wel vergeten hoor. De concurrentie is enorm.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of je begint een eigen Thuiszorgorganisatie. Of nog beter: beheer de pgb's. Kun je miljoenen verdienen.
Als je het goed doet nietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat wil L&B ook gaan doen, maar miljoenen verdienen kun je wel vergeten hoor. De concurrentie is enorm.
En dat is maar goed ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat wil L&B ook gaan doen, maar miljoenen verdienen kun je wel vergeten hoor. De concurrentie is enorm.
We hebben een Pquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook.
Het geld van de PGB`s moet zoveel mogelijk naar patiënten/ cliënten gaan.
Er is als zelfstandige best een leuke boterham in te verdienen, maar rijk worden doe je er volgens mij echt niet van. Al helemaal niet als je al die uren moet gaan rekenen die je bezig bent met organiseren en administratie. Het is vooral een gekkenhuis, voor handeling x staat tien minuten, voor y een kwartier, dan is er weer personeel ziek, dan loopt er weer iemand uit, etc.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je het goed doet nietZag ik bij Een Vandaag dacht ik.
ohw.. gefeliciteerd !!!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, wat een stralende dag om jarig te zijn!
Nee, Ccquote:
ohw die ook danquote:
Ja, daar zit af en toe wel een probleempje. Die maken nogal eens oneigenlijk gebruik van het budget. En natuurlijk gaat een PGB-er graag akkoord, geeft zo mogelijk redelijk uitgebreide zorgindicaties af, want uren zijn uren nietwaar?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook.
Het geld van de PGB`s moet zoveel mogelijk naar patiënten/ cliënten gaan.
Bij deze een goede reden: Door mij in de top 20 te stemmen, ben je alweer een behoorlijke stap dichterbij om Geert Wilders uit de top 20 te krijgenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb één keer op je gestemd. Als je wil dat ik het iedere 20 minuten doe dan hoor ik graag wat je er voor over hebt
Ja, maar daar stem jij iedere 20 minuten opquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bij deze een goede reden: Door mij in de top 20 te stemmen, ben je alweer een behoorlijke stap dichterbij om Geert Wilders uit de top 20 te krijgen
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar stem jij iedere 20 minuten op![]()
sadistquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:13 schreef Talitha het volgende:
Postid 70.000.000 is bijna aan de beurt #3 : BIJNAAAA !
FOK! mag nu wel down van mij. Vlak voor de 70.000.000 als het kan.
Gelukt.quote:
nee, doe mij, doe mij!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh, zal ik meteen ff op Wilders stemmen dan?
Ik zie jou niet staan.quote:
Ik probeer al de hele ochtend die kop van je weg te klikken, maar dat kruisje werkt niet.quote:
Jammer dat er geen "min" bij staat, naast die "plus"quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik probeer al de hele ochtend die kop van je weg te klikken, maar dat kruisje werkt niet.
quote:
200quote:
Exact 200 votes, een mooi moment om te stoppenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Nog ff doorblaffen dan staat er een fokker boven borsato
zo is dat! En als ik bovenaan sta, dan beloof ik een schoner millieu!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog maar 33.717 stemmen van de nr. 1 verwijderd.
Maar hoe heet bommels daar dan?quote:
Je herkent die rotkop toch welquote:
quote:
Ik heb hem nooit irl gezien maar heb op aanraden van Manu maar op BerryV gestemd.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 07:18 schreef liesje1979 het volgende:
Mogge manu! Pfff wat is het vroeg, echt zo'n maandag
quote:Op maandag 15 juni 2009 07:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]moet je werken vandaag?
Nog naar dat vlaggetjesdag geweest trouwens?
Kende het ook nietquote:Op maandag 15 juni 2009 08:01 schreef Marrije het volgende:
Vlaggetjesdag? Heb ik iets gemist?
Thailand?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
(aangezien je vaak in KAA post)
quote:Op maandag 15 juni 2009 08:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kende het ook niet
http://www.vlaggetjesdag.com/index.php?id=39
Ach uiteindelijk is het waarschijnlijk weer gewoon een excuus om muziek te luisteren en te zuipenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
een verschrikkelijk saai stuk over de geschiedenis van Vlaggetjesdag, bijna een a4 vol, staat er onderaan: voor een uitgebreid verhaal over de historie van Vlaggetjesdag klik hier
leuke ,nieuwe avatar,,,quote:Op maandag 15 juni 2009 08:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
een verschrikkelijk saai stuk over de geschiedenis van Vlaggetjesdag, bijna een a4 vol, staat er onderaan: voor een uitgebreid verhaal over de historie van Vlaggetjesdag klik hier
O dat is leuk Marrije, dat je al een verder bent dan verwacht.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Marrije het volgende:
Ja, net erop gezet, hondjes. Gaat goed. Ben al wel wat verder dan ik dacht, maar ik voel me prima.
Ja dat kon wel, maar het was de eerste en toen wilden we het niet weten.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef Marrije het volgende:
Leuk, kon je meteen zien wat het zou worden!
Lekker praktisch. Zijn de oudste 2 jongens?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
Ja. Al is het alleen maar om te weten of ik los kan gaan op roze kleertjes
Zo leuk kopen,,,die baby kleertjes,,quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
Ja. Al is het alleen maar om te weten of ik los kan gaan op roze kleertjes
Joh, dat schiet wel heel erg op op die manierquote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Marrije het volgende:
Ja, net erop gezet, hondjes. Gaat goed. Ben al wel wat verder dan ik dacht, maar ik voel me prima.
Leuke collega's heb je!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:34 schreef Copycat het volgende:
Het is hier ook vlaggetjesdag.
Er hangen allemaal gekleurde vlaggetjes boven mijn bureau.
Maagzuur is toch vaak pas na een paar maanden?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zo leuk kopen,,,die baby kleertjes,,
Fijn dat je je goed voelt, dus niet misselijk en geen maagzuur.
Laos. Zelfs nog relaxter dan Jamaica .quote:Op maandag 15 juni 2009 08:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
(aangezien je vaak in KAA post)
Een lekkerbekje van Heek of Wijting is wel lekker, maar zaterdag had ik er één van Scholquote:Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef Manu82 het volgende:
Nee, lust in principe geen vis, behalve visstick, kibbeling en lekkerbekje
ja, ben me lam geschrokken, maar het gaat inmiddels weer goed met mequote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Leandra het volgende:
Oeps, een paar maanden terwijl je dacht dat het 5 weken was?![]()
LOL, maarre al bij de VK geweest dan? Of is het nog maar een gokje dat het meer is, of heb je je verkeken op de kalender?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, ben me lam geschrokken, maar het gaat inmiddels weer goed met me
tis geen gokje, maar heb eind deze week een echo.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, maarre al bij de VK geweest dan? Of is het nog maar een gokje dat het meer is, of heb je je verkeken op de kalender?
Goedemorgen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht dat je er een paar weekjes naast zatquote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben verslaafdquote:Op maandag 15 juni 2009 11:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Jemig Marrije hoeveel weken ben je dan? Btw, leuke ava.![]()
En haring, heurlijk.
Holy shit, das wel even wat anders dan 5 weken en een paar dagen. Schiet wel lekker op zo.quote:
Ik ook, ze zijn ook echt lekker dit jaar.quote:
quote:
kindermenuvisquote:Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef Manu82 het volgende:
Nee, lust in principe geen vis, behalve visstick, kibbeling en lekkerbekje
Hou ook niet van vis,,een hapje,en dan heb ik er alweer genoeg van.quote:
Kan me voorstellen, het scheelt ook nog niet wat zeg. Wanneer krijg je een echo?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Marrije het volgende:
Ja, dat scheelt zeker. Hehe.
Schiet lekker op zo, al ging het me even wat te snel, maar ik ben al over de ergste schrik heen.
In Nederland is vis ook niet zo lekker want vaak is het niet vers genoeg. Pas in het buitenland heb ik verse vis leren te waarderen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hou ook niet van vis,,een hapje,en dan heb ik er alweer genoeg van.
En dan ben je uit eten, neemt iedereen vis, dan zit je door de geur zelf ook vis te eten.![]()
Volgende keer ga ik wel alleen zitten aan een tafeltje.
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:36 schreef hondjes het volgende:
Mijn lounge-set is gearriveerd, en het staat zo mooi...![]()
Hopenlijk vanavond zit dochter erop.
ff kijken danquote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
'navond!
nog ff en Wilders is next![]()
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
kicke hequote:
Van mij heb je ook al een votequote:Op maandag 15 juni 2009 17:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
kicke heIk ga denk ik de spelers op twifa.nl ook ff aansporen
ik doe zo over de hele dag wanner ik er aan dek ff plussenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
kicke heIk ga denk ik de spelers op twifa.nl ook ff aansporen
top! je mag elke 20 minuten stemmen hequote:
idd, dat is het leukequote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
lachen toch...en die mensen daar maar denken...waar kennen we die vent van
Ik zet regelmatig mijn eierwekker....om het maar niet te vergeten.quote:
hahaha wat lievquote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zet regelmatig mijn eierwekker....om het maar niet te vergeten.
Goedzo meisje!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn geld teruggekregen voor 2x een 4 pack cola en een gratis appeltaartje!
Gewoon, legaal!
Ja! Ze hadden alleen wel de prijzen inmiddels aangepast, dus het 4-pack wat ik nu net had was 4,39.quote:
Wat schuift dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
'navond!
nog ff en Wilders is next![]()
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Ik laat jou gewoon onderin mijn scherm liggenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha wat lievzo kom ik wel een end ja
Hiervoor:quote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik laat jou gewoon onderin mijn scherm liggen![]()
Maar ik weet niet eens waarom ik op je stem, waar is dit voor
quote:The one with the most votes at the end of the competition will win one of our titles.
The top 20 in each competition will then be archived in the tweeterwall of fame.
Ik dacht een auto of een vakantiequote:
Zon?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Het zonnetje is nog zo lekker, dat ik net in slaap was gevallen in de tuin
Al was het maar om de grote vraagtekens, wie die onbekende kwast isquote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik laat jou gewoon onderin mijn scherm liggen![]()
Maar ik weet niet eens waarom ik op je stem, waar is dit voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |