Kein problemquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
Gratuliere APK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Und danke fur die Erinnerung, Frau Karo Singalong.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dan ook maar eentje voor Caroo, ze zingen tenslotte vaak samen![]()
goede vakantie, arrebeider!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
KOEKOEK!
Eén uur. Bedtijd voor luie arbeiders.
quote:
dank je wel lieveling dat je maar net zo mooi feestje mag krijgen als dat ik heb gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh, drie dagen jonger dan ik
Gefeliciteerd!
APK Gemist maar ben ik nog op tijd voor jouquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dank je wel lieveling dat je maar net zo mooi feestje mag krijgen als dat ik heb gehad
Ik heb het in ieder geval super gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:58 schreef Soury het volgende:
[..]
APK Gemist maar ben ik nog op tijd voor jouFeli
Mooi zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval super gehad
\quote:
Ah gossie verliefdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
\
Heerlijk gezoend dat dan weer wel, en daarna leuk met Tessio aan de telefoon gehangen wat mij nog meer heerlijkheid schonk dan wat dan ook
Nee nee nee dat is een vrouw, wel een hele lekkere denk ik zo, maar dat is niet my cup of thea....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah gossie verliefdBeter kado bestaat niet
Owwwwwquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee nee nee dat is een vrouw, wel een hele lekkere denk ik zo, maar dat is niet my cup of thea....
ook al wil haar op zeker tot mijn vriendenkring veroveren
Echt wel !!! Ik kon niet meer stoppen. Dan zat er weer een link naar wat anders en was ook weer leuk..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:52 schreef remlof het volgende:
Misschien moeten we FOK! met alle topics eens uitgeven op DVD, leuk vakantieleesvoer
Er komen dit weekend heel veel bloemen uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:56 schreef liesje1979 het volgende:
GoedemorgenHet lijkt een stralende ochtend te gaan worden.
Hoe is het met je voet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!![]()
![]()
En na een miraculeuze wederopstanding ga ik ff boodschappen doen. Maar niet nadat ik APK nog van harte heb gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk had je een fijne dag!
Tsk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:21 schreef remlof het volgende:
Groundhog day is toch ergens aan het eind van de winter?
Die's mooi hee!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:19 schreef CarOnline het volgende:
Maar niet voor ik iedereen een Happy Groundhog Day heb gewenst![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:31 schreef hondjes het volgende:
Morgen gaat Fok down tot zondag..lees ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |