dat heb je straks gewoon zowat het hele jaar.....lekker hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:14 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Haar zit in de verf, ontbijtje ook op, aan de derde bak koffie,
krantje ook gelezen, nu nog sigaretje en mijn zaterdag kan niet meer stuk.
Straks even shoppen, en de zon schijnt., wat een leven.![]()
,
Ik heb zon in de achtertuin hoor! Het kan verkeren, op hemelsbreed misschien een kilometer.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
Gert! Stuur jij die wolken eens weg?![]()
Cc! gefeliciteerd!
Goede(eh-even-kijken-)morgen!
Als ik voor door het raam naar de lucht kijk (ja want mijn ramenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zon in de achtertuin hoor! Het kan verkeren, op hemelsbreed misschien een kilometer.
Wat een gave koelkast, ik wil..ook zo een ding.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Cc, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Dat het maar een mooi feessie mag worden met je nieuwe koelkast!
Voor we beginnen aan te snijden, eerst een nieuwe makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Dank jullie wel!
Het was een rib uit mijn lijf, maar ik heb voor iedereen een stukje taart. Eet dit lichaam en geniet ervan!
Haha, die is geweldig!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Cc, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Dat het maar een mooi feessie mag worden met je nieuwe koelkast!
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat een gave koelkast, ik wil..ook zo een ding.
Ja ja, alles goed en wel, maar heb je nu al wat potten kunnen breken bij die wedgewood toko?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn roze marsepeinen project is best aardig gelukt, alleen het spuiten moet ik nog even oefenen.Maar echte biscuitkapsel, echte botercreme, echte marsepein!
En alle losse ingredienten waren best te eten
Je koopt iets en dan moet je gelijk een verzekering afsluiten , voor als het kapot gaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vroeger was alles beterkom daar nog maar eens om tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |