Dank je welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:22 schreef hondjes het volgende:
Kan het allemaal niet meer bijhouden, al die jarigen.
Eerst maar even Marrije..gefeliciteerd, wat leuk...weer een kleintje![]()
CC ook alvast gefeliciteerd met je 18e verjaardag
APK had ik al. en evaxcis ook.
Liesje ook jarig, of niet, over 4 dagen, was gert ook niet jarig, en deze dagen.,,of haal ik nu echt alles door mekaar.![]()
Wel alle jarigen, een fijne dag en ik ben blij dat ikzelf niet jarig ben..
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:22 schreef hondjes het volgende:
Kan het allemaal niet meer bijhouden, al die jarigen.
Eerst maar even Marrije..gefeliciteerd, wat leuk...weer een kleintje![]()
CC ook alvast gefeliciteerd met je 18e verjaardag
APK had ik al. en evaxcis ook.
Liesje ook jarig, of niet, over 4 dagen, was gert ook niet jarig, en deze dagen.,,of haal ik nu echt alles door mekaar.![]()
Wel alle jarigen, een fijne dag en ik ben blij dat ikzelf niet jarig ben..
ohhhhhhquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig hoor Hondjes
Wel over iets meer dan een maand
Jaaaaa dat gaan we vierenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig hoor Hondjes
Wel over iets meer dan een maand
vier !!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
Hoe?![]()
Maar ja, ik ben nu 34 en heb geen zin om op m'n 40e nog achter een dreumes aan te rennen. Want we willen misschien wel 4 kindjes
Dank jequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
Alle jarigen, a.s.-jarige en ex-jarigen GEFELICITEERD!![]()
heejj...dus je voetjes werkten weer meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Navond!![]()
Marrije gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat ie maar voorspoedig mag verlopen.
Ik heb weer 5 km in de benen en dat ging verrassend goed. Maar zal blij zijn als het zondag is.
Ik dacht van de week nog aan je, of meer aan je Daltonsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Navond!![]()
Marrije gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat ie maar voorspoedig mag verlopen.
Ik heb weer 5 km in de benen en dat ging verrassend goed. Maar zal blij zijn als het zondag is.
Oh? wat nou?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht van de week nog aan je, of meer aan je Daltons
Ja!! dat is leuk!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
Nou ja, die kans hebben wij ook nog zeg maar, dus ik dacht daar even over na en toen kwamen opeens de Daltons voorbij, omdat jij dat een keer had genoemd.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Heb ik al eens verteld over een nichtje van mij, die er 11 heeft?
Bij deze dan: Mijn nichtje heeft 11 kinderen
Mijn nichtje is 38 en de oudste is 19 en de jongste is 3 maandenquote:
whahahaha...ow hoe dannnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje is 38 en de oudste is 19 en de jongste is 3 maanden![]()
De oudste gaat binnenkort trouwen en vroeg aan haar moeder: Mam wil je er aub voor zorgen dat je niet zwanger bent op mijn trouwdag?![]()
oi!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De oudste gaat binnenkort trouwen en vroeg aan haar moeder: Mam wil je er aub voor zorgen dat je niet zwanger bent op mijn trouwdag?![]()
Het is nogal een gebaar ja, maar van het gleuf mogen ze geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, dus tja....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oi!dan heeft ze straks een zoon of dochter jonger dan haar kleinkind??
![]()
Jeumig....
Nou ik zou het niet kunnen geloof ik. Al dat gebaar.
Nouuuuuuuuuuu, volgens mij mag je wel periodiek onthouden hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nogal een gebaar ja, maar van het gleuf mogen ze geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, dus tja....
Dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuu, volgens mij mag je wel periodiek onthouden hoorIk denk altijd maar zo, als je ze echt niet wilt komen ze er ook niet.
Volgens mij is lichamelijk nou ook niet echt goed om 11 zwangerschappen en bevallingen te moeten doorstaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach ja, je redt je er ook wel weer mee natuurlijk. Maar my gawd, ik moet er ff niet aan denken......
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ikkequote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb Cc in 't echie gefeliciteerd, en Gert gemeet, wie wil me aanraken?
truste
Die docu over Tyson gisteren was like really cool!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ikke!
[ afbeelding ]
trusten pietje!
o ja, iedereen gefeliciteerd met van alles.
laters
Jij bent trouwens ook de meest niet intrigerende persoon op aarde, of niet?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:09 schreef Manu82 het volgende:
tvp
Sooo weer een jaartje wijzerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook de meest niet intrigerende persoon op aarde, of niet?
dat heb je straks gewoon zowat het hele jaar.....lekker hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:14 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Haar zit in de verf, ontbijtje ook op, aan de derde bak koffie,
krantje ook gelezen, nu nog sigaretje en mijn zaterdag kan niet meer stuk.
Straks even shoppen, en de zon schijnt., wat een leven.![]()
,
Ik heb zon in de achtertuin hoor! Het kan verkeren, op hemelsbreed misschien een kilometer.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
Gert! Stuur jij die wolken eens weg?![]()
Cc! gefeliciteerd!
Goede(eh-even-kijken-)morgen!
Als ik voor door het raam naar de lucht kijk (ja want mijn ramenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zon in de achtertuin hoor! Het kan verkeren, op hemelsbreed misschien een kilometer.
Wat een gave koelkast, ik wil..ook zo een ding.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Cc, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Dat het maar een mooi feessie mag worden met je nieuwe koelkast!
Voor we beginnen aan te snijden, eerst een nieuwe makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Dank jullie wel!
Het was een rib uit mijn lijf, maar ik heb voor iedereen een stukje taart. Eet dit lichaam en geniet ervan!
Haha, die is geweldig!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Cc, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Dat het maar een mooi feessie mag worden met je nieuwe koelkast!
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat een gave koelkast, ik wil..ook zo een ding.
Ja ja, alles goed en wel, maar heb je nu al wat potten kunnen breken bij die wedgewood toko?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn roze marsepeinen project is best aardig gelukt, alleen het spuiten moet ik nog even oefenen.Maar echte biscuitkapsel, echte botercreme, echte marsepein!
En alle losse ingredienten waren best te eten
Je koopt iets en dan moet je gelijk een verzekering afsluiten , voor als het kapot gaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vroeger was alles beterkom daar nog maar eens om tegenwoordig.
Nou, het goede nieuws is dat ik bij de laatste twee zatquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, alles goed en wel, maar heb je nu al wat potten kunnen breken bij die wedgewood toko?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |