oi!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje is 38 en de oudste is 19 en de jongste is 3 maanden![]()
De oudste gaat binnenkort trouwen en vroeg aan haar moeder: Mam wil je er aub voor zorgen dat je niet zwanger bent op mijn trouwdag?![]()
Het is nogal een gebaar ja, maar van het gleuf mogen ze geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, dus tja....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oi!dan heeft ze straks een zoon of dochter jonger dan haar kleinkind??
![]()
Jeumig....
Nou ik zou het niet kunnen geloof ik. Al dat gebaar.
Nouuuuuuuuuuu, volgens mij mag je wel periodiek onthouden hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nogal een gebaar ja, maar van het gleuf mogen ze geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, dus tja....
Dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuu, volgens mij mag je wel periodiek onthouden hoorIk denk altijd maar zo, als je ze echt niet wilt komen ze er ook niet.
Volgens mij is lichamelijk nou ook niet echt goed om 11 zwangerschappen en bevallingen te moeten doorstaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach ja, je redt je er ook wel weer mee natuurlijk. Maar my gawd, ik moet er ff niet aan denken......
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje is 38 en de oudste is 19 en de jongste is 3 maanden![]()
De oudste gaat binnenkort trouwen en vroeg aan haar moeder: Mam wil je er aub voor zorgen dat je niet zwanger bent op mijn trouwdag?![]()
ikkequote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb Cc in 't echie gefeliciteerd, en Gert gemeet, wie wil me aanraken?
truste
Die docu over Tyson gisteren was like really cool!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ikke!
[ afbeelding ]
trusten pietje!
o ja, iedereen gefeliciteerd met van alles.
laters
Jij bent trouwens ook de meest niet intrigerende persoon op aarde, of niet?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:09 schreef Manu82 het volgende:
tvp
Sooo weer een jaartje wijzerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook de meest niet intrigerende persoon op aarde, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |