Kende het ook nietquote:Op maandag 15 juni 2009 08:01 schreef Marrije het volgende:
Vlaggetjesdag? Heb ik iets gemist?
Thailand?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
(aangezien je vaak in KAA post)
quote:Op maandag 15 juni 2009 08:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kende het ook niet
http://www.vlaggetjesdag.com/index.php?id=39
Ach uiteindelijk is het waarschijnlijk weer gewoon een excuus om muziek te luisteren en te zuipenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
een verschrikkelijk saai stuk over de geschiedenis van Vlaggetjesdag, bijna een a4 vol, staat er onderaan: voor een uitgebreid verhaal over de historie van Vlaggetjesdag klik hier
leuke ,nieuwe avatar,,,quote:Op maandag 15 juni 2009 08:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
een verschrikkelijk saai stuk over de geschiedenis van Vlaggetjesdag, bijna een a4 vol, staat er onderaan: voor een uitgebreid verhaal over de historie van Vlaggetjesdag klik hier
O dat is leuk Marrije, dat je al een verder bent dan verwacht.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Marrije het volgende:
Ja, net erop gezet, hondjes. Gaat goed. Ben al wel wat verder dan ik dacht, maar ik voel me prima.
Ja dat kon wel, maar het was de eerste en toen wilden we het niet weten.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef Marrije het volgende:
Leuk, kon je meteen zien wat het zou worden!
Lekker praktisch. Zijn de oudste 2 jongens?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
Ja. Al is het alleen maar om te weten of ik los kan gaan op roze kleertjes
Zo leuk kopen,,,die baby kleertjes,,quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
Ja. Al is het alleen maar om te weten of ik los kan gaan op roze kleertjes
Joh, dat schiet wel heel erg op op die manierquote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Marrije het volgende:
Ja, net erop gezet, hondjes. Gaat goed. Ben al wel wat verder dan ik dacht, maar ik voel me prima.
Leuke collega's heb je!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:34 schreef Copycat het volgende:
Het is hier ook vlaggetjesdag.
Er hangen allemaal gekleurde vlaggetjes boven mijn bureau.
Maagzuur is toch vaak pas na een paar maanden?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zo leuk kopen,,,die baby kleertjes,,
Fijn dat je je goed voelt, dus niet misselijk en geen maagzuur.
Laos. Zelfs nog relaxter dan Jamaica .quote:Op maandag 15 juni 2009 08:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
(aangezien je vaak in KAA post)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |