Maar hoe heet bommels daar dan?quote:
Je herkent die rotkop toch welquote:
quote:
Ik heb hem nooit irl gezien maar heb op aanraden van Manu maar op BerryV gestemd.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 07:18 schreef liesje1979 het volgende:
Mogge manu! Pfff wat is het vroeg, echt zo'n maandag
quote:Op maandag 15 juni 2009 07:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]moet je werken vandaag?
Nog naar dat vlaggetjesdag geweest trouwens?
Kende het ook nietquote:Op maandag 15 juni 2009 08:01 schreef Marrije het volgende:
Vlaggetjesdag? Heb ik iets gemist?
Thailand?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
(aangezien je vaak in KAA post)
quote:Op maandag 15 juni 2009 08:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kende het ook niet
http://www.vlaggetjesdag.com/index.php?id=39
Ach uiteindelijk is het waarschijnlijk weer gewoon een excuus om muziek te luisteren en te zuipenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
een verschrikkelijk saai stuk over de geschiedenis van Vlaggetjesdag, bijna een a4 vol, staat er onderaan: voor een uitgebreid verhaal over de historie van Vlaggetjesdag klik hier
leuke ,nieuwe avatar,,,quote:Op maandag 15 juni 2009 08:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
een verschrikkelijk saai stuk over de geschiedenis van Vlaggetjesdag, bijna een a4 vol, staat er onderaan: voor een uitgebreid verhaal over de historie van Vlaggetjesdag klik hier
O dat is leuk Marrije, dat je al een verder bent dan verwacht.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Marrije het volgende:
Ja, net erop gezet, hondjes. Gaat goed. Ben al wel wat verder dan ik dacht, maar ik voel me prima.
Ja dat kon wel, maar het was de eerste en toen wilden we het niet weten.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef Marrije het volgende:
Leuk, kon je meteen zien wat het zou worden!
Lekker praktisch. Zijn de oudste 2 jongens?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
Ja. Al is het alleen maar om te weten of ik los kan gaan op roze kleertjes
Zo leuk kopen,,,die baby kleertjes,,quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
Ja. Al is het alleen maar om te weten of ik los kan gaan op roze kleertjes
Joh, dat schiet wel heel erg op op die manierquote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Marrije het volgende:
Ja, net erop gezet, hondjes. Gaat goed. Ben al wel wat verder dan ik dacht, maar ik voel me prima.
Leuke collega's heb je!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:34 schreef Copycat het volgende:
Het is hier ook vlaggetjesdag.
Er hangen allemaal gekleurde vlaggetjes boven mijn bureau.
Maagzuur is toch vaak pas na een paar maanden?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zo leuk kopen,,,die baby kleertjes,,
Fijn dat je je goed voelt, dus niet misselijk en geen maagzuur.
Laos. Zelfs nog relaxter dan Jamaica .quote:Op maandag 15 juni 2009 08:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
(aangezien je vaak in KAA post)
Een lekkerbekje van Heek of Wijting is wel lekker, maar zaterdag had ik er één van Scholquote:Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef Manu82 het volgende:
Nee, lust in principe geen vis, behalve visstick, kibbeling en lekkerbekje
ja, ben me lam geschrokken, maar het gaat inmiddels weer goed met mequote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Leandra het volgende:
Oeps, een paar maanden terwijl je dacht dat het 5 weken was?![]()
LOL, maarre al bij de VK geweest dan? Of is het nog maar een gokje dat het meer is, of heb je je verkeken op de kalender?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, ben me lam geschrokken, maar het gaat inmiddels weer goed met me
tis geen gokje, maar heb eind deze week een echo.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, maarre al bij de VK geweest dan? Of is het nog maar een gokje dat het meer is, of heb je je verkeken op de kalender?
Goedemorgen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht dat je er een paar weekjes naast zatquote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben verslaafdquote:Op maandag 15 juni 2009 11:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Jemig Marrije hoeveel weken ben je dan? Btw, leuke ava.![]()
En haring, heurlijk.
Holy shit, das wel even wat anders dan 5 weken en een paar dagen. Schiet wel lekker op zo.quote:
Ik ook, ze zijn ook echt lekker dit jaar.quote:
quote:
kindermenuvisquote:Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef Manu82 het volgende:
Nee, lust in principe geen vis, behalve visstick, kibbeling en lekkerbekje
Hou ook niet van vis,,een hapje,en dan heb ik er alweer genoeg van.quote:
Kan me voorstellen, het scheelt ook nog niet wat zeg. Wanneer krijg je een echo?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Marrije het volgende:
Ja, dat scheelt zeker. Hehe.
Schiet lekker op zo, al ging het me even wat te snel, maar ik ben al over de ergste schrik heen.
In Nederland is vis ook niet zo lekker want vaak is het niet vers genoeg. Pas in het buitenland heb ik verse vis leren te waarderen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hou ook niet van vis,,een hapje,en dan heb ik er alweer genoeg van.
En dan ben je uit eten, neemt iedereen vis, dan zit je door de geur zelf ook vis te eten.![]()
Volgende keer ga ik wel alleen zitten aan een tafeltje.
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:36 schreef hondjes het volgende:
Mijn lounge-set is gearriveerd, en het staat zo mooi...![]()
Hopenlijk vanavond zit dochter erop.
ff kijken danquote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
'navond!
nog ff en Wilders is next![]()
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
kicke hequote:
Van mij heb je ook al een votequote:Op maandag 15 juni 2009 17:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
kicke heIk ga denk ik de spelers op twifa.nl ook ff aansporen
ik doe zo over de hele dag wanner ik er aan dek ff plussenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
kicke heIk ga denk ik de spelers op twifa.nl ook ff aansporen
top! je mag elke 20 minuten stemmen hequote:
idd, dat is het leukequote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
lachen toch...en die mensen daar maar denken...waar kennen we die vent van
Ik zet regelmatig mijn eierwekker....om het maar niet te vergeten.quote:
hahaha wat lievquote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zet regelmatig mijn eierwekker....om het maar niet te vergeten.
Goedzo meisje!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn geld teruggekregen voor 2x een 4 pack cola en een gratis appeltaartje!
Gewoon, legaal!
Ja! Ze hadden alleen wel de prijzen inmiddels aangepast, dus het 4-pack wat ik nu net had was 4,39.quote:
Wat schuift dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
'navond!
nog ff en Wilders is next![]()
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Ik laat jou gewoon onderin mijn scherm liggenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha wat lievzo kom ik wel een end ja
Hiervoor:quote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik laat jou gewoon onderin mijn scherm liggen![]()
Maar ik weet niet eens waarom ik op je stem, waar is dit voor
quote:The one with the most votes at the end of the competition will win one of our titles.
The top 20 in each competition will then be archived in the tweeterwall of fame.
Ik dacht een auto of een vakantiequote:
Zon?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Het zonnetje is nog zo lekker, dat ik net in slaap was gevallen in de tuin
Al was het maar om de grote vraagtekens, wie die onbekende kwast isquote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik laat jou gewoon onderin mijn scherm liggen![]()
Maar ik weet niet eens waarom ik op je stem, waar is dit voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |