ff kijken danquote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
'navond!
nog ff en Wilders is next![]()
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
kicke hequote:
Van mij heb je ook al een votequote:Op maandag 15 juni 2009 17:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
kicke heIk ga denk ik de spelers op twifa.nl ook ff aansporen
ik doe zo over de hele dag wanner ik er aan dek ff plussenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
kicke heIk ga denk ik de spelers op twifa.nl ook ff aansporen
top! je mag elke 20 minuten stemmen hequote:
idd, dat is het leukequote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
lachen toch...en die mensen daar maar denken...waar kennen we die vent van
Ik zet regelmatig mijn eierwekker....om het maar niet te vergeten.quote:
hahaha wat lievquote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zet regelmatig mijn eierwekker....om het maar niet te vergeten.
Goedzo meisje!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn geld teruggekregen voor 2x een 4 pack cola en een gratis appeltaartje!
Gewoon, legaal!
Ja! Ze hadden alleen wel de prijzen inmiddels aangepast, dus het 4-pack wat ik nu net had was 4,39.quote:
Wat schuift dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
'navond!
nog ff en Wilders is next![]()
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Ik laat jou gewoon onderin mijn scherm liggenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha wat lievzo kom ik wel een end ja
Hiervoor:quote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik laat jou gewoon onderin mijn scherm liggen![]()
Maar ik weet niet eens waarom ik op je stem, waar is dit voor
quote:The one with the most votes at the end of the competition will win one of our titles.
The top 20 in each competition will then be archived in the tweeterwall of fame.
Ik dacht een auto of een vakantiequote:
Zon?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Het zonnetje is nog zo lekker, dat ik net in slaap was gevallen in de tuin
Al was het maar om de grote vraagtekens, wie die onbekende kwast isquote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik laat jou gewoon onderin mijn scherm liggen![]()
Maar ik weet niet eens waarom ik op je stem, waar is dit voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |